این نکته را باید یادآور شد که تاثیر گذاری محتوا بر روی مخاطب تنها در چند ثانیه اتفاق می افتد و مخاطب تنها در چند ثانیه تصمیم می گیرد که مطلب یا محتوای شما آن محتوایی است که او به دنبال آن است یا خیر. حال اگر این محتوا بصورت متنی باشد شما باید در همان پاراگراف اول بتوانید مخاطب را جذب این محتوا کنید
یا اینکه اگر محتوای شما بصورت پادکست باشد شما با لحن صدایی که دارید مشتری یا کاربر را راغب می کنید که تا انتها آن پادکست را گوش دهد. در محتوای ویدیویی هم به همانگونه است شما زمانی که مخاطب پنج ثانیه ی اول ویدیو را میبیند تصمیم میگیرد که آیا تماشای این ویدیو را ادامه دهد یا خیر.

شیوه جذب مشتری در بازار های آنلاین بسیار با بازار های سنتی و فیزیکی متفاوت است به این شکل که شما یک تیم قوی از کارکنان خود را برای مذاکرات به شرکت های دیگری میفرستید و آنها موفق به ثبت قرارداد و در نهایت سود دهی برای شرکت می شوند اما آیا آنها می توانند آنگونه که در ملاقات های فیزیکی خوب عمل می کنند در بازار های آنلاین هم خوب و درست عمل کنند؟

حضور در بازار های آنلاین بسیار مهم است، شرکت ها استقبال بی نظیری از این بازار را به عمل آورده اند آنها بر این باورند که بازار آنلاین بازار بسیار گسترده ای است برای کسب و کار های کوچک و بزرگ که می توانند در آن موفق بوده و سود های کلانی را از آن ببرند.

درباره شرکت تولید محتوا منلین بیشتر بدانید

گروه منلین در 6 سال سابقه ای که دارد همواره تلاش کرده است که رضایت مشتریان خود را جلب کند و جزء بهترین شرکت های تولید محتوا قرار گیرد. زمانی که این شرکت کار خود را آغاز کرده تولید محتوا یک استراتژی نوپا بود و دنبال کنندگان زیادی نداشت اما این تیم با انتشار محتوایی یونیک و فوق حرفه ای نظر همگان را به خود جلب کرده و توانسته که از جمله شرکت هایی باشد که باعث رشد رویکرد مردم نسبت به تولید محتوا باشد.

اگر درباره شرکت تولید محتوای منلین تحقیق کرده باشید میبینید که خیلی از سایت ها یا پیج های اینستاگرامی که توانسته اند در کسب و کارشان موفق شوند و بازدید کننده های بیشماری را به سمت خود بکشانند با استفاده از محتوای بی نظیری است که تیم تولید محتوای منلین مسولیت تولید آن را بر عهده داشته است.

اگر میخواهید که شما هم جزء آن دسته از کسب و کار های موفق باشید با ما تماس بگیرید.