مزایای رپورتاژ آگهی
author avatar
Mobina afrasyabi
بروزرسانی در تاریخ 2021/09/07

وبمسترها و مدیران وب سایت‌ها به دنبال را‌ه‌هایی هستند برای به دست آوردن رتبه بالا در نتایج گوگل، تا بتوانند ترافیک سایت خود را بالا ببرند و روند مطلوب و خوبی را برای سایت خود فراهم کنند. بهترین راه برای بالا برند نتایج جستجوی گوگل، رپورتاژ آگهی می‌باشد. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و برندسازی می‌باشد. مزایای رپورتاژ آگهی بسیار زیاد می‌باشد و می‌تواند تاثیرات بسیاری در روند کسب و کار شما بگذارد. رپورتاژ تاثیراتی در سئو و افزایش رتبه سایت‌ها دارد که از جنبه تبلیغاتی می‌توانند بسیار مورد اهمیت باشند. در ادامه قصد داریم تا درباره مزایای رپورتاژ آگهی به طور کامل بپردازیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاز آگهی یکی از روش‌های بازاریابی محتوا می‌باشد که در قالب یک گزارش تهیه و تنظیم می‌شود. در رپورتاژ آگهی باید تمامی اصول گزارش نویسی توصیفی و گزارش نویسی تحلیلی رعایت بشود. سایت ها با قرار دادن رپورتاژ آگهی خود در کانال‌ها و یا وب سایت‌های معتبر قرار می‌دهند و مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود می‌کنند.
رپورتاز آگهی، دارای مزایای بسایر زیادی می‌باشد که در ادامه تمام مزایای این نوع تبلیغ و بازار یابی را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

تاثیر رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی,
رپورتاژ آگهی

مزایای رپورتاژ آگهی

در حال حاضر با پیشرفت علم، تبلیغات و بازاریابی تنها در بیلبوردها، تلوزیون و … ختم و محدود نمی‌شود. از آنجایی که در طول روز میلیون‌ها نفر در اینترنت در حال فعالیت می‌باشند، بهترین را برای تبلیغات رپورتاژهای آگهی می‌باشد.

مردم علاقه مند هستند تا به جای هجوم تبلیغات رسانه‌ای، تلوزیونی، پیامکی و … با اختیار خودشان و سلیقه شخصیشان به دنبال نیازهای تبلیغاتیشان بروند.

اکثر سایت‌های سفارش تولید محتوا رپورتاژ های بسیار حرفه‌ای را تنظیم و ایجاد می‌کنند. باید بدانید رپورتاژ اگهی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه چند مورد از این مزایا را برای شما شرح می‌دهیم.

  • افزایش اعتبار و برند سازی

با گذاشتن یک رپورتاژ خوب می‌‌توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. در صورت انتشار رپورتاژ خود در گرو‌ها یا کانال‌های پر مخاطب می‌توانید برند خود و یا محصولات خود را به دیگران معرفی کنید و باعث آشنایی مخاطبان با برند خود بشوید. آشنا کردن مخاطبان با وب سایت خود، یک نوع برندسازی می‌باشد که باعث افزایش اعتبار شما در میان مخاطبین و کاربران می‌شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی,
برندینگ با رپرتاژ
  • بهبود یافتن سئو

انتشار آگهی موثر یکی از بهترین روش‌ها برای بک لینک سازی و بهبود سئو می‌باشد. با گذاشتن یک رپورتاژ خوب در کانال‌ها و سایت‌های پر مخاطب و معتبر می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کنید تا بر روی لینک مدنظر شما کلیک کنند که همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید نتیجه خوبی را در جستجو نتایج گوگل دریافت نمایید.

  • رویت شدن رپرتاژ در میان مخاطبین

با گذاشتن رپورتاژ در سایت‌ها، کانال‌ها و انجمن‌های خبری گوناگون می‌توانید متن‌ها و لینک‌های مدنظرتان را در آن منتشر کنید و با بازخورد کلیکی خوبی مواجه شوید. در نتیجه شما می‌توانید با یک رپورتاژ آگهی خوب محصول و برندتان را به خوبی در میان مخاطبین و کاربران نشان بدهید و باعث دیده شدن آن بشوید.

تاثیر رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی,
موثر بودن رپورتاژ آگهی در میان مخاطبین
  • هزینه مناسب رپورتاژ آگهی

یکی از مقرون به صرفه ترین تبلیغات نسبت به سایر روش های سئو و بک لینک سازی، هزینه رپورتاژ آگهی می‌باشد. البته باید بدانید که با بالا رفتن هزینه تمامی تبلیغات، سایت‌های معتبر نیز هزینه لینک های فالو خود را بالا برده‌اند.

  • اعتبار رپورتاژ آگهی در گوگل

رپورتاژ جدا از اینکه اعتبار شما را در میان مخاطبین افزایش می‌دهد، باعث افزایش اعتبار شما نزد گوگل نیز می‌شود که همین امر یک پو.ن مثبت برای شما به حساب می‌آید. وب سایت‌های خبری در گوگل، دارای اعتبار بالایی هستند و رپورتاژ شما به راحتی در جستجوی گوگل دیده می‌شود. البته این موضوع بستگی به سئوی مطلب شما و سایتی که شما مطلب را در آن منتشر می‌کنید دارد.

تاثیر رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی,
اعتبار رپورتاژ آگهی
  • بالا بودن احتمال خوانده شدن رپورتاژ آگهی

بر خلاف دیگر تبلیغات، رپورتاژ آگهی به صورت دائم در سایت‌ها می‌ماند و حذف نمی‌شود و به مرور زمان رپورتاژ شما بازدید کننده‌های زیادی را می‌گیرد. به دلیل اینکه رپرتاژ آگهی در محتوای اصلی سایت‌ها قرار می‌گیرد و در جایگاه تبلیغاتی دیده نمی‌شود، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد که همین ویژگی می‌تواند به بالا بردن نتایج گوگل شما بسیار کمک کند.

برای داشتن یک رپورتاژ موثر چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ موفق داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید مخاطبین را جذب وب سایت خود بکنید. در ادامه چنین نمونه از این موارد را برای شما شرح داده‌ایم:

  1. نداشتن ترس از مطرح کردن نقاط ضعف
  2. رعایت کردن ویژگی‌های تحلیلی و گزارش توصیفی
  3. رسانه یا شبکه‌ای که رپورتاژ را در آن قرار می‌دهید معتبر و پر بازدید باشد.
  4. داشتن مستندات در متن رپورتاژ
  5. استفاده نکردن از کلمات مطلق در تیتر و عنوان رپورتاژ آگهی
  6. رعایت کردن ظاهر رپورتاژ با با سایر محتواهای رسانه‌ای
تاثیر رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی,
ایجاد رپورتاژ موثر
کلام پایانی مزایای رپرتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های افزایش ترافیک سایت است که باعث میشود تا وب سایت شما در نتایج جستجو گوگل، از رتبه بالاتری برخوردار شود. مزایای رپورتاز آگهی بسیار بالا می‌باشد که می‌توان به بهبود پیدا کردن سئو، مناسب بودن هزینه رپورتاز آگهی، اعتبار ان در گوگل، معرفی برند به کاربران و … اشاره کرد.

سوالات متداول مزایای رپورتاژ آگهی

  • رپورتاژ آگهی چیست؟
    رپورتاز آگهی یک روش‌ بازاریابی محتوا می‌باشد که می‌توان با این کار مقالات خود را در سایت‌ها و کانال‌های پرمخاطب قرار دهید و با این کار رتبه خود را در نتایج جستجو بالا ببردید و برند خود را به افراد معرفی نمایید.
  • مزایای رپرتاژ آگهی چیست؟
    رپورتاژ آگهی داری مزایای بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان به معرفی برند خود، بالا برندن ترافیک سایت، هزینه کم رپورتاژ آگهی، بهبود سئوی وب سایت خود، برند سازی، دیده شدن توسط مخاطبین و … به عنوان مزایای رپرتاژ آگهی اشاره کرد.
  • برای داشتن یک رپورتاز آگهی خوب باید چه نکاتی را رعایت کرد؟
    نکاتی مانند استفاده از مستندات در رپورتاز آگهی، مشابه بودن ظاهر رپورتاژ با سایر محتواها، استفاده نکردن از کلمه‌های مطلق، مطرح کردن حقایق و نقاط ضعف، استفاده از سایت‌های معتبر برای قرار دادن رپورتاز آگهی، رعایت ویژگی‌های تحلیلی و گزارش‌های توصیفی و …

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *