author avatar
بروزرسانی در تاریخ 2021/11/06

تولید محتوا در مورد کفش برای فروشگاه های کفش فروشی، موضوعی است که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم. ابتدا شما باید بدانید اگر می خواهید محتوا درباره کفش تولید کنید، نیاز است که ابتدا محصول خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید تمام ویژگی های آن را توصیف کنید. فروشگاه های اینترنتی نیاز بسیار زیادی به تولید محتوا دارند به همین دلیل اگر بتوانید محتوای با کیفیت و تاثیرگذاری تولید کنید قطعاً می توانید فروش بسیار زیادی را تجربه کنید. چون ضعف در تولید محتوای فروشگاه های اینترنتی به شدت احساس می شود و تمامی فروشگاه ها باید این نکته را به یاد داشته باشند که با استفاده از محتوا می توانند فروش خود را افزایش دهند.

با در نظر گرفتن چنین ضعفی ما تصمیم گرفتیم که یک مقاله جامع برای تولید محتوا در مورد کفش بپردازیم. در ادامه راه حل های بسیاری را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید خودتان تمامی فرآیند تولید محتوای سایت فروشگاهی خود را انجام دهید. اما برای آن هایی که نمی توانند این کار را انجام دهند یا تجربه کافی در این زمینه ندارند، می‌توانند با استفاده از این مقاله ۳۰ درصد تخفیف در سفارش اول تولید محتوا سایت های کفش فروش دریافت کنند. کافی است از قسمت چت آنلاین با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارش محتوای خود را ثبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های تولید محتوا برای فروشگاه های کفش را در اختیارتان قرار دهیم.

تولید محتوا در مورد کفش برای فروشگاه های کفش فروشی

زمانی که از بازاریابی محتوا برای فروشگاه‌های اینترنتی صحبت می‌کنیم، در واقع به روش خاصی از ارتباط با مشتریان در اینترنت اشاره می‌کنیم. در این ارتباط باید در نظر داشته باشید که ما نباید مستقیم بخواهیم که با استفاده از محتوا، محصول را بفروشیم. هدف از ایجاد فروشگاه های آنلاین قطعاً فروش بیشتر است اما این فروش اگر با استفاده از محتوا انجام شود نباید به طور مستقیم به آن اشاره شود. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع توضیح خواهیم داد و استراتژی که استفاده می شود ویژگی های خاصی دارد که خود را از بقیه متمایز کرده است.

ابتدا بهتر است در مورد بازاریابی محتوا برای فروشگاه های اینترنتی ثبت کنیم بسیاری از بازاریابان بزرگ و صاحبان فروشگاه های اینترنتی، قدرت بازاریابی محتوا را دست کم می گیرند. کسانی که از بازاریابی محتوا برای افزایش فروش خود استفاده می کنند فروش بسیار بیشتر و ماندگارتری از آن هایی دارند که فروش خود را به واسطه تبلیغات به دست می‌آورند. 

هر چند که استفاده کردن از تبلیغات یا بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو هیچ‌کدام نمی‌توانند بدون بازاریابی محتوا اتفاق بیفتد. در واقع شما برای اینکه بتوانید رتبه های بالایی در نتایج موتورهای جستجو بگیرید نیاز به یک محتوای فوق العاده و با کیفیت دارید تا بتوانید از طریق و آن رتبه خوبی دریافت کنید. همچنین زمانی که از تبلیغات استفاده می کنید اگر محتوای شما نتواند به خوبی کاربری که از طریق تبلیغات به سایت شما مراجعه کرده را تشویق به خرید کند، تبلیغات شما هیچ سودی نخواهد داشت. پس نقش بازاریابی محتوا در این بین بسیار مهم است.

به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم ابتدا تولید محتوا در مورد کفش برای فروشگاه های کفش فروشی را مد نظر خود داشته باشید. چون با استفاده از آن می توانید پایه یک سایت را محکم کنید. پس با هم شروع می کنیم تا پایه های محکم سایت را با استفاده کردن از محتوا بنا کنیم. لازم به ذکر است که شما با این روش هزینه کمتری می پردازید و باعث می شود در دراز مدت هم این رتبه ها را داشته باشید یا فروش شما تغییری نداشته باشد. در صورتی که اگر از تبلیغات استفاده کنید مطمئناً در یک بازه زمانی خاص شما می توانید فروشی برای خود داشته باشید.

بازاریابی محتوا چیست

در حالت کلی اگر بخواهیم بازاریابی محتوا را توضیح دهیم، به ایجاد محتوا در قالب های مختلفی مانند متن، فیلم های آموزشی، اینفوگرافیک ها، تصاویر و … که با به اشتراک گذاری آن ها سعی داریم مخاطب هدفی را جذب کنیم، سپس برند خود را در بین آن ها محبوب تر کنیم تا بتوانیم مشتریان بیشتری به سمت سایت خودمان بکشانیم که در نتیجه آن فروش بیشتری را هم تجربه کنیم.

بازاریابی محتوایی نوعی از بازاریابی ورودی است که شما از طریق آن به دنبال جلب رضایت مخاطبان بیشتر هستید تا بتوانید آن ها را به سایت خود بکشانید. قطعاً این مخاطبان در موتورهای جستجو یا در پلتفرم های اشتراک ویدیو و یا … به دنبال پاسخی برای پرسش های خود هستند که شما می توانید آن ها را با ارائه پاسخ های درست و کاربردی راهنمایی کنید. سپس از طریق جلب اعتماد آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

تولید محتوا در مورد کفش

حال که با اهمیت محتوا آشنا شدید نیاز است که کمی هم در مورد فروشگاه های اینترنتی که از طریق سایت و به صورت آنلاین محصولاتی مانند کفش و … را به فروش می‌رسانند، صحبت کنیم. دغدغه های مردم یکی از مهمترین مسائلی است که این فروشگاه ها باید به آن توجه کنند. چون افراد برای اینکه بتوانند یک کیف یا کفش را برای خود به صورت اینترنتی انتخاب و خرید کنند، دچار مشکل هستند و دغدغه‌های بسیاری دارند که شما به عنوان صاحب سایت یا تولید کننده محتوای این صفحات باید سعی کنید این مشکلات را برطرف کنید و پاسخ درست و جامعی به نیازهای آن ها دهید.

فردی که بخواهد تولید محتوا در زمینه کیف و کفش را انجام دهد باید به بسیاری از مسائل آگاه باشد و با این زمینه آشنایی داشته باشد یا اگر آشنایی چندانی در این زمینه ندارد، می‌تواند با انجام تحقیقات متفاوتی اطلاعاتی در این مورد کسب کند که بتواند محتوای تاثیرگذاری بنویسند. قطعاً نقش نویسنده در جذب مشتری برای شما بسیار مهم است. چون نویسنده‌ای که بتواند متنی فوق‌العاده و تاثیرگذار را در اختیار کاربران قرار دهد که آن ها را از تمامی ویژگی های محصول مورد نظر آگاه کند و بتواند به خوبی آن را توصیف کند، نقش بسیار زیادی در کسب درآمد شما خواهد داشت.

اما چگونه می توانیم چنین شخصی را پیدا کنیم که بتواند متن های فوق العاده‌ای بنویسد؟  ابتدا، اگر خودتان می توانید و به اصول تولید محتوا آشنا هستید می توانید تمامی این متن ها را بنویسید. اما اگر آشنایی چندانی در این زمینه ندارید می توانید از تیم ما کمک بگیرید. نویسنده های بسیاری در منلین حضور دارند که به صورت تخصصی در برخی زمینه‌های خاص فعالیت دارند. به طور مثال اگر بخواهیم گوشه‌ای از نحوه عملکرد تیم منلین را به شما توضیح دهیم، به این شکل است که محتوای شما اگر در مورد کفش برای فروشگاه های کفش فروشی باشد، تنها به نویسندگانی داده می‌شود که تجربه کافی در این زمینه را دارند و قبلاً هم محتوایی در این زمینه نوشته اند.

نویسنده ای که برای بار اول بخواهد در این زمینه محتوایی را در اختیار شما قرار دهد به هیچ وجه نمی تواند محتوای با کیفیت بالایی را بنویسند، چون هنوز آشنایی کاملی با این محصولات یا در این زمینه ندارد و بهتر است کسی این محتوا را بنویسد که قبلاً آشنایی با این زمینه داشته باشد. پس همان طور که گفتیم اگر شما سفارش تولید محتوای خود را به ما بسپارید ما به شما تضمین می‌‌دهیم که محتوای تخصصی در مورد محصولات شما ارائه می‌کنیم.

مشکلات تولید محتوا در مورد کفش برای فروشگاه های کفش فروشی

 همان طور که می دانید امروزه دیگر مثل قبل نیست که ما تنها با قرار دادن تصاویر محصولات و قیمت آن ها بتوانیم مشتریان را مجاب کنیم که از سایت ما خرید کنند. تکنیک های بسیاری برای اینگونه روش ها به وجود آمده است که با استفاده از آن ها می توانیم فروش خود را افزایش دهیم و اگر به شیوه‌های سنتی بخواهیم عمل کنیم قطعاً نمی توانیم به موفقیت زیادی برسیم.

 ابتدا باید بدانید که شما محتوای متنی با کیفیتی در مورد هر کدام از محصولات تان نیاز دارید که بتواند کفش مورد نظر را به خوبی توصیف کند. نویسنده‌ای که وظیفه نوشتن محتوای شما را به عهده دارد باید به خوبی بتواند احساسات مخاطب را در نظر بگیرد و محتوایی بنویسد که باب میل او باشد. در ضمن این نویسنده باید با اصول کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی آشنا باشد. مهارت تبلیغ نویسی به او کمک می کند که بتواند با استفاده کردن از کلمات تاثیر گذاری محصول مورد نظر را به خوبی به کاربران سایت شما معرفی کند و حتی کسانی که قصد خرید نداشتند را به مشتری تبدیل کند.

در این راه تبلیغ نویس حرفه ای ابتدا با نوشتن عنوان جذاب سعی در جذب مخاطب به سمت مقاله هدف دارد و در همان قدم اولی که مخاطب وارد سایت شده است، در پاراگراف اول نیاز مخاطب را شناسایی می کند و او را مجاب می‌کند که محتوا را تا پایان بخواند. پاراگراف اول نقش بسیار مهمی در نوشتن محتوا دارد و اگر نویسنده بتواند در همان پاراگراف اول نظر مخاطب را جلب کند می توان اینگونه گفت که ۵۰ درصد راه را پیموده است چون مخاطبی که به سایت وارد می شود همیشه تمام متن را مطالعه نمی کند و بیشتر پاراگراف اول را می خواند و بعد به سراغ سرتیتر های مقاله می رود. پس اگر بتوانید در همان قدم اول او را تشویق کنید که این محتوا می تواند برای او مفید باشد، قطعاً می توان انتظار فروش موفق را داشت.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *