تولید محتوا در اصفهان
author avatar
بروزرسانی در تاریخ 2020/09/29

قبل از گفتن در مورد تولید محتوا در اصفهان باید دانست که این روزها بازاریابی سنتی دیگر جوابگو نمی‌باشد و بنرها و روش های تبلیغات حضوری و تلفنی و آگهی در چشم مردم عادی شده است و مانند گذشته تاثیر زیادی ندارد وقتی که نام تولید محتوای طرح شده میاید ذهن ها به سوی سایت ها و شبکه ها و رسانه های اجتماعی میرود مسئله‌ای که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است .

تولید محتوا روشی می باشد برای فروش بیشتر با بازاریابی و تولید محتوا می توانید یک مخاطب را به سوی خود جذب کرده و به معرفی کردن محصولات بپردازید و همان مخاطب را به یک مشتری پر حاصل تقلیل کنید در اصل تولید محتوا هنر ارتباط گیری با مخاطب می‌باشد. شما می توانید با معرفی مناسب محصولات خود و همچنین عرضه توضیح به جا درباره خدمات خود یک مشتری عادی را به یک مشتری همیشگی و دائمی تبدیل کنید.

محتوا در اصفهان:

منتقل کردن حسی خوب و انگیزش کاربر با تولید محتوا منحصربفرد:

اهمیتی ندارد که چه کار و کسبی را دارا هستید،  هر کار و کسب آنلاینی می تواند با تاسیس محتوایی بی نیاز خوانندگان را زمان بیشتری در سایت نگه داشته و آن را تبدیل به مشتری بالقوه کند. این محتوا می تواند شامل محتوا آموزشی ، چند رسانه ای یا هر مطلب مرتبط دیگری باشد. برای بسیاری از صاحبان کار در کسب ابداع محتوای مرتبط برای سایت شان کاری زمان گیر و سخت باشد.

 خدمات تولید محتوا در شهر اصفهان

 جذب کردن مشتریان بالقوه و پیشرفت کسب و کار 

بازاریابی محتوا Content Marketing با توجه به اندازه تاثیرگذاری که در مخاطبان شامل است، یکی از عوامل ضروری برای داشتن سایتی جذاب و پر قدرت می‌باشد. بازاریابی محتوا نیازمند به تخصص ویژه ای دارد تا بتوان از تمام اولویت های آن مانند تولید محتوای با کیفیت و تازه ، استاندارد شده برای موتورهای جستجو و … سهیم شد. در این راستا فعالیت ها تولید محتوا رادمان با تولید متنوعی از انواع محتوای متنی، تصویری و چندرسانه ای بهره مندی از استراتژی های بازاریابی محتوا جهت پیشرفت کار و کسب تان را هموار می کند.

آموزش تولید محتوا در اصفهان

تولید محتوا یک مبحث بسیار مهم در مدیریت کردن سایت و رقابت سایت ها در نتایج گوگل است. گوگل چندسالی می‌شود که روی تولید محتوا در سایت به طور وسواسانه ای دقت کرده است و رتبه سایت در نتیجه های جستجو و سئو را به شدت وابسته به تولید محتوا در سایت ها کرده است. البته هدف ما از راه اندازی این کلاس صرفا به دست آور درآمد نبوده است. شرکت ما در چهار چوب طراحی سایت و تولید محتوا مشغول به کار است. ما درآینده ای نزدیک قرار است در زمینه تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی و محتوایی شروع به توسعه شرکت کنیم و بخش عظیمی از شرکت را به این قسمت اختصاص دهیم.

به چه دلیل باید در کلاس آموزش تولید محتوا در اصفهان شرکت کنیم؟

تولید محتوا  از شغل هایی است که به شدت رو به رشد می‌باشد که در آینده نیز دارای تقاضاهای فراوانی می‌باشد. امروزه اغلب شغل ها در حال اینترنتی شدن می‌باشند. احیانا این جمله معروف هم به گوش شما خورده است؛ “در آینده دو نوع کار و کسب وجود دارد، یکی کار و کسب آنلاین و دیگری کار و کسب هایی که دیگر وجود ندارد”. شاید این کلام کمی گزافه گویی باشد و نمیتوان بیان کرد که در آینده تمامی کار و کسب ها فقط به شکل آنلاین وجود دارند و کسب و کارهای فیزیکی از بین میروند، اما واقعیت این است که تعداد بسیار فراوانی از کسب و کار ها در حال دگرسان کردن به کار و کسب آنلاین هستند. این روال میتواند باعث از بین رفتن یا حداقل کم شدن رونق، در کار و کسب های بسیاری شود.

میدانید که تعداد جستجوی واژه “خرید لباسشویی” در ماه، ۱۵۰۰ بار می‌باشد. بسنده است این سایت در صفحه اول گوگل روی این واژه جلوه گر شود و در ماه فقط ۱۰ درصد از این افراد سرچ کننده را به خریدار تبدیل کند. این یک کسب و کار اینترنتی پر سود‌ و پر درآمد به کمک تولید محتوا می‌باشد.

آینده شغلی تولید محتوا در اصفهان

” برجسته و پرطرفدارترین موضوع شغلی آینده در حوزه بازاریابی، سردبیر بازاریابی محتوا خواهد بود.”

جیسون دمییر

در حالتی که شما بتوانید به یک نیروی تولید محتوای قوی و بالا تبدیل شوید، در تمامی شرکت ها یک صندلی خالی برای شما وجود خواهد داشت. البته شاید این را نتوان یک اولویت “درست و حسابی” به حساب آورد، اولویت های دیگری نیز در شغل تولید محتوا وجود دارد:

شغل غیرحضوری

اساسی ترین اولویت این شغل، این است که شما حتی در منزل با کمترین امکانات نیز میتوانید به تولید محتوا بپردازید. اغلب تولید کنندگان محتوا کار خود را از منزل و به شکل دورکاری انجام میدهند. مسلما بسیاری از شرکت ها نیز به نیروی تولید کننده محتوا به طور حضوری نیازمند هستند.

درآمد بالا

یک نیرو تولید محتوا نخست میتواند با پایه حقوق لااقل اداره کار، استخدام یک شرکت شود . لعد نسبت به افزایش و پیشرفت مهارت ها و حرفه ای شدن، افزایش درآمد داشته باشد. این چنین میتواند در سایت ها و شرکت های مختلف استخدام شود و به شکل واژه ای کار کند. به این صورت که در ازای هر کلمه از نوشته تولیدی، مبلغی مشخص دریافت کند. این مبلغ بین ۱۰ تا ۱۰۰ تومان متغیر است. به راستی شرکت های تولید کننده محتوا مقدور است مبلغ های بیشتری را از مشتریان خود به عنوان محتوا نویسی دریافت کنند.

به طور مرسون یک محتوا نویس در میزان متوسط، میتواند در ساعت حدود ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ واژه بنویسد، که در بدترین حالت و نوشتن ۷۰۰ کلمه، دست کم حقوق کلمه ای ۱۰ تومان، که درآمد آن برابر با ساعتی ۷ هزار تومان است.

آینده روشن در داخل و خارج از کشور

شاید نافذ باشد که بدانید، حقوق دریافتی تولید کنندگان محتوا در کشور، یک پنجم نیروی تولید کننده محتوا در خارج از کشور می‌باشد. پس اگر به هجرت فکر میکنید، تولید محتوا میتواند یک شغل خوب و پردرآمد برای شما باشد.

مزایای کلاس آموزش تولید محتوا در اصفهان

کلاس آموزش تولید محتوا در اصفهان که شرکت هورامان عمل به برگذاری آن کرده است برتری های فراوانی دارد. در ادامه به این اولویت ها می‌پردازیم:

قیمت پایین

همانطور که در اوایل مقاله گفتیم هدف ما از این دوره کسب درآمد برای شرکت نیست. ما پس از تمام شدن این وقت مشخصات تمامی شرکت کنندگان را ذخیره میکنیم و بعد از گسترش شرکت در بخش تولید محتوا اقدام به دعوت از دانش آموختگان برتر و بالا در زمینه تولید محتوا و بهینه سازی سایت میکنیم. از همین رو هزینه این دوره در برابر هزینه دوره ها و آموزش های شرکت ها و سایت های دیگر بسیار پایین تر می‌باشد.

کیفیت بالا

سایت های بسیاری در حد وب اقدام به تولید آموزش در زمینه تولید محتوا و بهینه سازی داخلی سایت کرده اند. از جمله این سایت ها میتوان از سایتهای همیار وب، همیار وردپرس، متمم و … نام برد که دوره هایی با هزینه های فراوان تولید کرده اند. به هیچ عنوان اراده زیر سؤال بردن این دوره هارا نداریم ولی به شما قول میدهیم این دوره از نظر کیفیت با کیفیت تر از تمامی این دوره ها باشد.

کاربردی و عملی بودن آموزش

بر خلاف دوره های آموزش تولید محتوای سایت های دیگر، شما در کلاس آموزش تولید محتوا در اصفهان، به شکل کاملا علمی و کاربردی اقدام به یادگیری تولید محتوا کرده و آموزنده این دوره در طول دوره کاملا به بر طرف کردن اشکالات شما میپردازد.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing) یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. این صنعت از سال ۲۰۱۵ به‌طور متوسط هرسال 1/10% رشد داشته است. در این متن در مورد صنعت افیلیت مارکتینگ، انواع گروه ها در این صنعت, مزیت ها و معایب, و مراحل تبدیل به یک افیلیت صحبت میکنیم.

افیلیت مارکتینگ چگونه کار می کند؟

به این صورت است که برای حضور در این صنعت نیاز ب حضور فیزیکی در بازار یا امثال آن ندارید. بازاریابی دیجیتال را افراد خارج از کسب و کار انجام میدهند. بوسیله Affiliate Marketing شما میتوانید توی خواب هم کسب درامد کنید. برای اکثر مردم Affiliate Marketing اولین قدم برای شروع کسب درامدشان در دنیای اینترنت بوده است.

بطور کلی میتوان گفت افیلیت مارکتینگ یعنی قرار دادن تبلیغ محصولات مردم و یا کمپانی ها در وبسایت خود و کسب درصد کمیسیون تعیین شده از درامد آن درصورت کلیک کردن مشتری ها بر روی آن لینک.

هدف از بازار اقیلیت در اینترنت چیست؟

هدف این است که شما تعداد بیشتری از افراد را جذب لینک های خود کنید و آن ها را به بازدید صفحات فروشنده هدایت کنید، هرچه افراد بیشتری روی لینکهای شما کلیک کنند، شانس بیشتری برای کسب درامد دارید.

باید سعی کنید  ترافیک خود را به بالاترین حد خود برسانید…  هرچه ترافیک بیشتر باشد افراد بیشتری کلیک خواهند کرد و در نهایت فروش بیشتری خواهید داشت.

درواقع صنعت افیلیت مارکتینگ شامل سه گروه می‌شود:

  1. فروشندگان محصولات: به عنوان سازنده ,برند و غیره نیز شناخته میشود. این افراد یا فرد محصول را میسازند و میتوانند یک کمپانی بزرگ یا یک فرد خاص باشد.
  2. Affiliate Marketing ها : این افراد هم میتوانند یک کمپانی بزرگ یا یک فرد باشند. درواقع همینجاست که Affiliate Marketing رخ میدهد. این افراد باید با قرار دادن تبلیغ محصولات در وبسایت مشتری را قانع به کلیک کردن و خرید آن کنند.
  3. خریداران یا کاربران: درواقع این کاربران هستند که باعث جلو رفتن چرخه ی افیلیت مارکتینگ می شوند. اگر ان ها نباشند هرگز این سیستم پیش نمیرود.

تولید محتوا در اصفهان

انواع برنامه های همکاری در فروش

پرداخت به ازای کلیک PPC : در این مدل ناشر به ازای تمام کلیک هایی که از طرف مشتری ایجاد شده بدون اینکه در نظر بگیرد  به خرید منجر شده یا نه هزینه دریافت می کند

پرداخت به ازای جذب لید PPL: در این مدل ناشر به ازای هر مشتری که ایجاد کرده هزینه دریافت می کند.

پرداخت به ازای فروش PPS :  ناشر به ازای هر فروشی که برای صاحب محصول انجام می شود هزینه دریافت می کند

6 دلیل عالی برای استفاده از سیستم افیلیت مارکتینگ برای کسب درآمد دلاری

  1. هزینه بسیار پایین راه اندازی.
  2. عدم نیاز به کارمند.
  3. عدم نیاز به محصول.
  4. عدم نیاز به هزینه بسیار زیاد برای شروع.
  5. کسب درآمد غیرفعال.
  6. کار کردن در هر ساعتی که میخواهید.

چگونه در چهار مرحله فروشنده یا merchant  شویم؟

داشتن ایده ی یک محصول مشخص.

معتبرسازی ایده : شما میتوانید یک ایده داشته باشید و فقط ادامه دهید ولی چه فایده اگر مردم آن را نخواهند؟ یک ایده ی خوب ایده ایست که مردم از ان استقبال کنند.

ساختن محصول : شاید با خواندن این مورد به فکر ساختن فیزیکی محصول که نیازمند سرمایه و پول زیادی است بیوفتید. ولی پیشنهاد ما این است که در ابتدا یک نسخه دیجیتالی برای شروع بسازید که نیاز به پول زیادی هم ندارد. و در اخر وقتی محصول ساخته شد شما به یک افیلیت مارکتینگ برای ترویج و تبلیغ محصولتان دارید.

مزیت های سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing

  • افزایش تعداد خریداران محصولتان در کشور ها و نقاط مختلف.
  • ساختن روابط کلیدی با افیلیت های بزرگ و افزایش سود بیشتر.
  • بدست اوردن کاربران و خریداران بیشتر بدون صرف وقت جهت جست و جو برای ان ها.
  • برای خریداران: نیازی نیست راه زیادی را برای خرید فیزیکی محصول طی کنید و با افراد مختلف سر و کله بزنید.
  • برنامه های منتشر کننده وبسایت خرید در سایت های افیلیت یک منبع قابل اعتماد برای بررسی تقاضای مشتری هستند.
  • این سیستم نیازمند سرمایه گذاری نیست.

معایب سیستم همکاری در فروش

فروشندگان ممکن است در ابتدا درصد کمیسیون بیشتری به افیلیت برای جذب انها پیشنهاد دهند و پس از موفقیت میزان آن را کاهش دهند. سرقت اینترنتی: یعنی امکان دارد هکر ها لینک های افیلیت  شما را بدزدند و کمیسیون شما را بردارند .

  • فعالیت افیلیت های جعلی
  • هزینه های افیلیت مارکتینگ

تولید محتوا در اصفهان

چگونه با افیلیت مارکت کسب درامد کنیم؟

با انواع برنامه‌های Affiliate Marketing آشنا شوید. برنامه‌های مختلفی در بازاریابی افیلیت با توجه به روش‌های پرداخت قابل اجرا است:

هر پرداخت به ازای هر فروش (CPS)

پرداخت به ازای هر فروش  اصلی‌ترین نوع پرداخت در Affiliate Marketing است که اساس افیلیت با این روش پرداختی پایه گذاری شده است.

هر پرداخت به ازای جذب هر مشتری (CPL)

اگر هدفتان در این صنعت جذب لید است از روش پرداخت به ازای جذب مشتریان استفاده کنید.

هر پرداخت بر اساس هر نمایش آگهی (CPM)

 اگر هدفتان افزایش آگاهی از برند است  روش CPC را انتخاب کنید. اما چون کلیک به‌منزله خرید محصول نیست این روش برای سنجش آگاهی از برند معیار مناسبی است.

هر پرداخت با تعرفهٔ ثابت

یعنی به ازای قرار گرفتن هر تبلیغ و لینک بر روی سایت، مبلغی  ثابت برای آن شخص در نظر گرفته خواهد شد .

در سال 2020 باید چه استراتژی های افیلیت مارکتینگی به کار ببریم؟

  • تبلیغ محصولاتی که با آن ها آشنایی کامل دارید.
  • تبلیغ محصولاتی از فروشندگان مختلف
  • همیشه نرخ های  خود را بررسی و بهینه سازی فرمایید
  • این که از چه راهی ترافیک دریافت میکنید مهم است

مشکلات افیلیت مارکتینگ

از زمانی که این صنعت ظهورکرده و افراد زیادی درآن مشغول شده اند ,افیلیت کنترل خیلی کمی روی این گونه فعالیت ها بوده است که مشکلاتی را هم برای کاربران و هم برای فروشندگان ایجاد کرده است از جمله :

  • تبلیغ های غلط
  • کلیک های اجباری (برای بدست اوردن کوکی کامپیوتر افراد)

اگر میخواهید وارد این صنعت گسترده و رو به رشد شوید باید مواظب این گونه سو استفاده هایی که در دنیای مجازی رخ میدهد باشید.

جمع بندی

 افیلیت مارکتینگ در واقع نوعی  بازاریابی دو سر برد است که به صنعت همکاری در فروش بازار آنلاین گفته می شود. در این معامله دو طرف سود میبرند و ضرری وجود ندارد و از همه مهم تر اینکه قرارداد های جدی نیست. اما فقط زمان و صبر بسیار است  که میتواند ذر این کار نتیجه بدهد و وجود پلتفرمی که بر روی اعتماد کاربران بنا شده باشد به پیشرفت در این موضوع کمک چشمگیری می کند.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *