تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

شاید بتوان گفت که سفارش یک تولید محتوا بسیار با کیفیت کار ساده‌ای نباشد. ما در تیم منلین با استفاده بهترین متخصصان در حوزه نویسندگی می توانیم تضمین تولید بهترین محتوا را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما دارای وب‌سایت باشید، قطعا سخن مشهور “Content is King” محتوای شما پادشاه وب‌سایتتان می‌باشد به گوش‌تان رسیده است. نویسندگان زیادی هستند که بتوانند محتوای فوق العاده‌ای برای وب سایت شما بنویسند تا بتوانید با رتبه گرفتن در موتور های جستجو ترافیک سایتتان را بالا ببرید.

بسیاری اشخاص می‌باشند که توانایی شکل گیری محتوای بر اساس اصل سئو را دارا هستند و به اصطلاح ماشین پسند نوشته می‌شود. ولی موضوع این می‌باشد که کاتبان کمی را پیدا خواهید کرد که هم توانایی شور انگیز نوشتن و هم ماشین پسند می‌نویسند.

تولید محتوا توانمند می‌باشد در جهت هر سایت با دقت به کار و کسب خود گوناگون می‌باشد، شما توان‌مندید بازبینی کلمات هدف و اصل‌های تکنیکال سئو را هم به ما بدهید، تا در یافتن آن‌ها به شما یاری کنیم با قادر هستید با عرصه عبارت‌های هدف، ما را در تولید محتوای برتر کمک کنید.

 برای سفارش تولید محتوا می توانید از قسمت ثبت سفارش اقدام فرمایید.

شما قادر هستید سفارش های تولید محتوا سایت‌تان را به کاتبان با تجربه بسپارید. کاتبان ما، نوشته‌های شور انگیز، با اعتبار با نوشتنی راحت و مورد پسند عرصه می‌کنند و همینطور با مراعات اصل‌های سئو، محتوای وبسایت‌تان را ماشین پسند هم می‌کنند. محتوای عرصه شده نوشته‌ای خواهد بود که در جهت شناساندن سایت شما چیزی حیاتی می‌باشد.

هزینه سفارش تولید محتوا

با دقت به این مسئله که قیمت تولید محتوای وب‌سایت‌تان مورد تاثیر فاکتورهای زیر مشخص می‌شود، ملزوم می‌باشد تا خواسته‌ی خود را تثبیت کنید تا بعد از بازبینی با شما تماس برقرار بشود و در ارتباط با قیمت، وقت تحویل گرفتن، روش عرصه ک مسئله‌های دیگر برنامه ریزی‌های ملزوم شکل گیر‌د.

  • قیمت تولید محتوا با دقت به فاکتورهای زیر مشخص می‌شود.
  • تالیفی بودن و یا ترجمه بودن محتوا
  • اختصاصی بودن و یا عمومی بودن
  • تعداد لغات
  • اندازه تمام سفارش (هر قدر افزون تر باشد تخفیف بسیاری انجام می‌شود)

همینطور سفارش تولید محتوای‌تان در جهت رپوتاژ تبلیغ شود، شما توانمند هستید با گرفتن رپورتاژتان از کلکسیون وب ما از ۳۰٪ تخفیف تولید محتوا کسب کنید.

نکاتی راجع­ به هزینه­‌های سفارش آنلاین

حال برای سفارش می توانید به راحتی در یک سایت معتبر که تولید محتوا می کند عضو شده و سفارش تولید محتوای متنی ، تولید محتوای صوتی و موشن گرافی دهید. که هزینه تولید برای محتوای متنی به صورت کلمه ای محاسبه می شود. که در سایت های تولید محتوا قابل مشاهده است. تولید محتوای صوتی نیز به صورت کلمه ای است که هزینه های آن را می توانید در سایت ها در قسمت هزینه تولید محتوای صوتی مشاهده نمایید. هزینه موشن گرافی بر اساس ثانیه است که هزینه­ی آن هم در سایت مورد نظر قابل مشاهده است.

*اگر قصد سفارش محتوایی را دارید حتما نمونه های تولید محتوای آن سایت را هم از نظر محتوا وهم از نظر ساختار مورد بررسی قرار داده تا از کیفیت کار آن­ها مطمئن شوید. زیرا شما قصد جا ماندن از رقیبان خود را ندارید، و بعد از آن سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت تولید محتوا

با مقداری جستجو کردن می‌فهمید که خیلی از شرکت‌ها می‌باشند که دارای خدمت گذاری‌های تولید محتوا می‌باشند و با خیلی از کاتبان قرارداد همکاری کردن دارند. ولی بسیار سریع می‌فهمید که همه‌ی این شرکت‌ها نوشته‌ای با اصول، بدون داشتن خطاهای نوشته‌ای و با اعتبار در اختیارتان استقرار نمی‌گیرد.

خیلی وقت ها زمانی با قیمت خیلی کم سفارش تولید محتوا را به واحدی از این شرکت‌ها می‌سپاریم، نوشته‌ای که به دست می‌گیریم ایرادهای بسیاری را دارا است. اتفاق افتاده است با سرچ پاراگراف به پاراگراف در گوگل می‌فهمید کپی بودن این بخش‌ها شدیم، علاوه بر آن در جاهایی دیده شده است که هیچ گونه تیتری هم در نوشته به کار نرفته است. کلمات کلیدی سفارشی جایگاهی در محتوای عرصه شده دارا نیستند، اخباری از تصویر وجود ندارد، متن ها با یکدیگر مرتبط نیستند و به صورت کلی علت کم بودن هزینه را درک کردیم.

انواع سفارش­ های تولید محتوا

  1. سفارش “محتوای پست وبلاگی” که برای هر کسب و کاری که نیازمند سئو است مناسب است زیرا بسیاری از کسب و کارها توانسته اند با تولید محتوای وبلاگی به رتبه های بالاتری در گوگل برسند.
  2. سفارش “محتوای متن صفحات سایت” که ویترین نمایش کسب و کار شما هستند. این صفحات می توانند کسب و کار شما را به درستی در موتور های جست و جو معرفی کنند. و اینکه پیج های سایت جزو اولین چیز هایی است که در ذهن کاربران می ماند.
  3. سفارش “متن توضیحات محصول” زیرا هدف ما از ایجاد یک فروشگاه اینترنتی جذب مخاطب برای محصول و فروش آن است که باعث افزایش درآمد می شود. فروشگاه های اینترنتی پر فروشی که در سرتاسر جهان وجود دارند به مخاطبان و کاربران خود اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند. پس داشتن محتوای باکیفیت درباره محصول باعث افزایش فروش آن می شود.
  4. سفارش “ریورتاژ خبری” که باعث افزایش بازدید سایت شما ، افزایش رتبه گوگل و شناخته شدن توسط سایت های معروف می شود. این روش یکی از جدیدترین راه های کسب مخاطب است پس مانند چاقوی دو لبه می تواند باعث کاهش یا افزایش مخاطب شما شود.

سفارش تولید محتوای تخصصی

کاتبان ما در وب به شکل دورکاری به هیچ کاتبی شراکت نداریم، کاتبان ما ساکن می‌باشند و یادگیری تمام تردستی های تولید محتوا را پیوسته گرفته اند. در محتواهای عرصه شده خیلی کم اشکالات املایی خواهید یافت، نوشته های ما چندین مرتبه مورد بازبینی استقرار می‌گیرند و در صورت لزوم ویرایش می‌شوند و به این ترتیب هیچ اشکال نگارشی پیدا نخواهید کرد. تا آنجایی که ممکن باشد با روش های فوتوشاپ و بهره گیری از لوگو تصاویر بی نظیر می‌شوند و محتوای تخصصی ما به برترین صورت آراسته در جهت منتشر شدن می‌شود.

تصویر برداری در جهت عرصه عکس ها مختصه هم در صورت لزوم ما شکل می‌گیرد. در جهت گرفتن نمونه های کار، راهنمایی کردن و با خبر شدن از قیمت و شناسایی تولید محتوا توان‌مندید با همکاران ما تماس برقرار کنید.

قبل از اینکه محتوایی را سفارش دهید بهتر است این را بدانید که در کل بازاریابی محتوا از سه بخش اصلی تشکیل شده است: استراتژی داشتن برای تولید محتوا، تولید محتوا و انتشار آن محتوا در سایت یا شبکه های اجتماعی.

تمام این ها در کنار هم معنا و مفهوم بهتری دارد، زمانی که شخص استراتژی درستی را پیاده کند، اما نتواند آن را روی سایت یا پیج شبکه اجتماعی پیاده کند. شخصی با این مشخصات قطعا در بحث بازاریابی محتوا شکست خواهد خورد. بعد از انتشار محتوا هم نمی توان انتظار داشت که به موفقیت بالایی رسید.

از سفارش تولید محتوا چه هدفی دارید؟

هر محتوایی هدف مشخصی را دنبال می کند. مهم است که شما هم بدانید از تولید محتوا چه هدفی دارید. برخی از این اهداف عبارتند از:

  • آموزش های تخصصی و کاربردی
  • مطالب آگاه کننده و اطلاع رسان
  • محتوای سرگرم کننده برای لذت کاربران
  • محتوایی مخصوص CTR (تعامل)

محتوا باید در تمام زمینه ها و قالب ها تولید شود، تا بتوان با استفاده از آن برندمان را معرفی و محصولاتمان را به مخاطبان عره کنیم و نیاز آنان را برطرف کنیم. محتوایی که این ویژگی ها را بتواند در خود داشته باشد و سوال مخاطبانش را پاسخ دهد، نشانگر موفقیت آن برند در این زمینه است. اکثرا محتوا را در 4 قالب اصلی انجام تولید می کنند:

  • متنی
  • تصویری
  • ویدیویی
  • صوتی

نکات مهم در شیوه­ سفارش آنلاین

  1. اینکه اگر استراتژی تولید محتوا ندارید بدین معنی که نمی دانید در چه زمینه ای قصد تولید محتوا دارید حتما از مشاورین کمک بگیرید.
  2. اگر عناوین و یا کلمات کلیدی کسب و کار خود را نمی توانید طراحی کنید از اشخاص باتجربه و کارآمد کمک گرفته و با متخصصین مشورت بنمایید.
  3. راجع به اهمیت تاثیر بازاریابی محتوا تحقیق و از مشاورین در این زمینه کمک بگیرید.

بیایید ابتدایی تر به موضوع سفارش تولید محتوا نگاه کنیم

اولین سوال برای تمام اشخاصی که با فضای اینترنت آشنایی کافی ندارند این است که تولید محتوا چیست؟ یکی از مهم ترین مسائل در راه‌اندازی وب سایت‌ها برای شرکت ها وکسب وکارها تولید محتوا است.یک وب سایت یا وبلاگ برای پربازدید بودن باید عوامل زیادی را درنظر بگیرد که یکی از این عوامل تاثیرگذار تولید محتوا است.

سایتی که با تولید محتوا بالا بیاید به همین آسانی‌ها پایین نخواهد رفت،زیرا یکی از فاکتورهای مهمی که موتوهای جست وجو مانند گوگل در سایت شما به دنبال آن میگردند ،به روز رسانی وتولید محتوای تازه می‌باشد. پس روند ایجاد مطالب جدید برای یک وب سایت را می‌توان به طور خلاصه تولید محتوا نامید.

این موضوع برای جذب مخاطبین بسیار پراهمیت است زیرا اگر شخصی وارد سایت شما بشود ومحتوای قابل عرضه وبروزی برای آن نداشته باشید پس از بار اول دیگر به سایت شما سرنخواهد زد.اکنون که ارزش تولید محتوا را فهمیدیم بهتر است برای آن اقدام کنید.

برای تولید محتوا یک فرد را استخدام کنیم یا شرکت ها این کار را برای ما انجام دهند؟

برای تولید محتوا می‌توان یک فرد را استخدام کرد که دارای پایه حقوق استخدام باشد که با توجه به مرخصی ها، بی انضباطی‌های کاری ودیگر مشکلات به نظر به صرفه نمی آید برای همین کار می­توان تولید محتوای سایت خود را به اشخاص یا تیم هایی که اینکار را انجام می‌دهند سفارش داد،زیرا تولید محتوا نیازمند تخصص و دانش کافی است.برای همین هر فردی را نمی‌توان مناسب استخدام دانست پس شما میتوانید این کار را برون سپاری کنید.

سفارش تولید محتوا هزینه هایی نیز در بردارد به این صورت که هزینه تولید محتوا با توجه به فاکتورهایی مانند حفظ کیفیت و حقوق مشتری متفاوت است. به این صورت که هزینه کافی باعث اجرای درست خدمات می شود و از سویی دیگر مشتری نیز باید هزینه‌ای مقرون به صرفه پرداخت نماید.همچنین هزینه تولید محتوا بر اساس نوع محتوا و تعداد کلمات هر محتوا متفاوت است.به طور کلی فاکتورهایی که در هزینه تولید محتوا اثرگذارند عبارت است از:

  1. هزینه تولید محتوای ترجمه،تالیفی و بازنویسی متفاوت است
  2. تعداد کلمات مورد نظر برای هر محتوا در تعیین هزینه اثرگذار است
  3. تعداد محتوای سفارش داده شده

و سایر هزینه ها شامل قرار دادن مطلب بر روی سیستم -مدیریت محتوا-انتخاب عکس برای مطلب وسایر تنظیمات که نیاز شما می‌باشد. روش های تولید محتوای وب سایت به سه بخش اصلی تولید محتوای تالیفی، تولید محتوای ترجمه و تولید محتوای بازنویسی تقسیم می‌شوند.

مراحل سفارش به شیوه آنلاین

  1. تعیین کلمات کلیدی یا عناوین محتوا که توسط شما یا سایت مورد نظر انجام می شود.
  2. تالیف یا ترجمه که توسط نویسنده های آن سایت انجام می شود.
  3. ویراستاری از نظر سئو که توسط ویراستاران آن سایت انجام می شود.
  4. ویراستار مسلط به فروش که توسط صاحبان کسب و کار ها یا افرادی که تسلط کافی دارند انجام می شود که این ویراستار ها باید به تمامی جزئیات کسب و کار ها مسلط باشند.

تولید محتوای تالیفی

در تولید محتوای تالیفی تیترهای مورد نظر سفارشی را ارسال و نویسندگان محتوای سفارشی مورد نظر شما را بر اساس تعداد کلمات خواسته شده توسط شما تولید میکنند.

تولید محتوای ترجمه

در این شیوه متن انگلیسی محتوای مورد نظر برای سفارش ارسال می‌شود که بر اساس متن ارسالی محتوای ترجمه و ویراستاری نیز می‌شود.

تولید محتوای بازنویسی

ممکن است شما مطلبی را پیشتر برای وب سایت خود تولید کرده باشید اما اثر بخشی کافی را نداشته باشد،به همین علت می‌توان متن خود را ارسال نموده که در این خدمات متن ارسالی شما و متن بازنویسی شده ممکن است تا ۵۰ کلمه کوتاهتر ویا بلند تر باشد.

تنها تولید محتوا نیست که باعث موفقیت شما می‌شود بلکه ساختار محتوا نیز نقش اساسی در این موضوع دارد، بدین صورت که ساختارتولید محتوا باید بر اساس ساختار مورد نظر موتوهای جست وجو باشد.

اگر محتوای تولیدی شما بر خلاف قوانینی که گوگل وضع کرده باشد،نه تنها محتوای شما کمکی به بالا رفتن رتبه سایتتان نمی‌کند بلکه باعث نزول رتبه آن نیز می شود.ساختار درست متن ،استفاده درست از تگ ها،تعداد کلمات،پراکندگی و وزن کلمات در صفحه و نوشتن با استاندارد های سئو کاری دشوار و تخصصی است،به همین منظور استفاده از متخصصین در این زمینه به شدت توصیه می‌شود به جای اینکه دست به آزمایش و خطا بزنید.

تولید محتوای کپی شده نجات دهنده سایت شما نیست بلکه باعث بد تر شدن وضع می‌شود .اگر شخصی به سراغ سایت شما بیاید و با مطالب کپی شده روبرو شود دیگر به سایت شما نمی آید و به سراغ منبع مطالب می رود تا در آن جا مطالب تازه تری ببیند و هم از صحت مطالب مطمئن شود، و همچنین در مورد موتوهای جست وجو که تمامی وب ها را زیر نظر دارند در کسری از ثانیه متوجه کپی کاری شما شده و این به معنی پایان کار شما است.

تولید محتوا برای سایت های جدید

سایت جدید نیز به شما در این زمینه کمکی نخواهد کرد زیرا که دیگر سایت شما در نتایج جست وجو به نمایش درنمی‌آید.بنابراین برای جلوگیری از این گونه مشکلات باید به فکر محتوایی تازه وناب برای سایت یا وبلاگ خود باشید.

هزینه های تولید محتوا نباید شما را نگران و باعث حذف استراتژی های خود در اینترنت شود زیرا سایتی که هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد هیچ سودی نیز نخواهد داشت.

برای سفارش تولید محتوا نیازی به رفتار رسمی نیست و بهتر است از زبانی ساده و مناسب مخاطبان استفاده کنید و بهتر است کمتر از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید.از پاراگراف طولانی استفاده نکنید و مطالب را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنید و برای فهم بهتر مطالب از مثال هایی استفاده کنید که به این موضوع کمک کند.

خودتان منتقد مقاله خود باشید و تارسیدن به بهترین شکل ممکن مقاله‌تان را اصلاح کنید و با حذف مطالب اضافی و جدا کردن مطالب مفید شکل بهتری به مقاله تان بدهید ،سئو سایت را بهبود دهید.

تیتر در محتوا

در مقالاتتان یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را در درون تیتر ومحتوای خود به کار ببرید و سعی کنید اگر محتوای خود را به صورت مقاله بکار می برید حتما به صورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید تا کاربر در روزهای آینده برای بخش های جدید به سایت شما سر بزنند.

همچنین محتوا را به صورت پاراگراف بندی دسته بندی کرده و از علائم اختصاری مانند ویرگول و شماره گذاری و نقطه و پرانتز و غیره استفاده کنید و نکات مهم را پر رنگ کنید یا اگر احساس می‌کنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگری از سایتتان است کلمه مربوط به آن صفحه را لینک کنید.

انتخاب و استفاده از ارائه دهنده محتوا در تجارت الکترونیکی از اهمیت ویژه­ای برخوردار است.توضیحات هیجان انگیز محصولات ویا خدمات باعث دیده شدن شما می­شود و نرخ تبدیل شما را چند برابر میکند.درگیرکردن مشتری با محتوا باعث بالا رفتن برند شما میشود.

امتیاز کل
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

محمد رضایی

به دلیل علاقه ی زیاد به دیجیتال مارکتینگ تصمیم به راه اندازی وب سایتی در این مورد گرفتم، برای کسب دانش بیشتر در دوره های حرفه ای تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، سئو، کپی رایتینگ، وبمستری، فوتوشاپ حرفه ای، برنامه نویسی و نویسندگی حرفع ای شرکت کردم. 7 سال هست که در این زمینه فعالیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن