سفارش تولید محتوا
author avatar
بروزرسانی در تاریخ 2020/10/20

سفارش یک تولید محتوا بسیار با کیفیت کار ساده‌ای نیست. ما در تیم منلین با استفاده بهترین متخصصان در حوزه نویسندگی می‌توانیم تضمین تولید بهترین محتوا را به شما دهیم. اگر شما دارای وب‌سایت باشید، قطعا سخن مشهور “Content is King” محتوای شما پادشاه وب‌سایتتان است، به گوش‌تان رسیده است. نویسندگان زیادی هستند که بتوانند محتوای فوق العاده‌ای برای وب سایت شما بنویسند تا بتوانید با رتبه گرفتن در موتور های جستجو ترافیک سایتتان را بالا ببرید.

سفارش تولید محتوا دیجیتالی و الکترونیکی، تمامی افراد حاضر در شرکت تولید محتوا منلین توانایی تولید محتوایی بر اساس اصول سئو را دارند. شما در بین کسانی که کار تولید محتوا را انجام می‌دهند، افراد بسیار کمی را می‌بینید که علاوه بر نوشتن مقالاتی مطابق با اصول سئو،

سفارش تولید محتوا متنی،اینستاگرام و تصویری با کیفیت بالا اما ارزان!

سفارش تولید محتوا برای تمام وب‌سایت‌ها

یکی از روش های پر بازدید شدن سایت شما، تولید محتوا است که در تمام زمینه ها امکان پذیر است. در دنیای امروز که رقابت بالایی برای جذب مخاطبین وجود دارد می توان برای بازاریابی از تولید محتوا استفاده کرد که باعث تغییر اساسی در سایت شما می شود اما باید این نکته را در نظر داشت که هر شخصی نمی تواند یک محتوای با کیفیت تولید کند و نیازمند  افراد حرفه ای و متخصص است. همانگونه که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بیشتر خدمات به صورت انلاین انجام می گیرد. پس برای تولید محتوا نیز می توان به صورت آنلاین سفارش دهیم که دارای مزایایی است.

البته این مزایا با توجه به شرکتی که در تولید این خدمات نقش دارند، بستگی دارد. باید از محتوا نویسان متخصص در این زمینه استفاده شده و با کمترین زمان و کمترین هزینه انجام شود. دقت وحوصله کافی در این کار ضروری است ونیاز به تمرکز فراوانی دارد. علاوه بر تمام این ها رعایت اصول و قواعد است که باعث تاثیر گذاری محتوای ایجاد شده می شود،زیرا باعث می شود یک کاربر با یک سرچ ساده به محتوای مورد نظر دست پیدا کند.

تولید محتوا توانمند است، در جهت هر سایت با دقت به کار و کسب خود گوناگون می‌باشد، شما توان‌مندید بازبینی کلمات هدف و اصل‌های تکنیکال سئو را هم به ما بدهید، تا در یافتن آن‌ها به شما یاری کنیم با قادر هستید با عرصه عبارت‌های هدف، ما را در تولید محتوای برتر کمک کنید.

 برای سفارش تولید محتوا می توانید از قسمت تماس با ما، ارتباط بگیرید یا شماره تماس را قرار دهید تا ما با شما تماس بگیریم.

شما قادر هستید سفارش های تولید محتوا سایت‌تان را به کاتبان با تجربه بسپارید. کاتبان ما، نوشته‌های شور انگیز، با اعتبار با نوشتنی راحت و مورد پسند عرصه می‌کنند و همینطور با مراعات اصل‌های سئو، محتوای وبسایت‌تان را ماشین پسند هم می‌کنند. محتوای عرصه شده نوشته‌ای خواهد بود که در جهت شناساندن سایت شما چیزی حیاتی می‌باشد.

هزینه سفارش تولید محتوا

با دقت به این مسئله که قیمت تولید محتوای وب‌سایت‌تان مورد تاثیر فاکتورهای زیر مشخص می‌شود، ملزوم می‌باشد تا خواسته‌ی خود را تثبیت کنید تا بعد از بازبینی با شما تماس برقرار بشود و در ارتباط با قیمت، وقت تحویل گرفتن، روش عرصه ک مسئله‌های دیگر برنامه ریزی‌های ملزوم شکل گیر‌د.

  • قیمت تولید محتوا با دقت به فاکتورهای زیر مشخص می‌شود.
  • تالیفی بودن و یا ترجمه بودن محتوا
  • اختصاصی بودن و یا عمومی بودن
  • تعداد لغات
  • اندازه تمام سفارش (هر قدر افزون تر باشد تخفیف بسیاری انجام می‌شود)

همینطور سفارش تولید محتوای‌تان در جهت رپوتاژ تبلیغ شود، شما توانمند هستید با گرفتن رپورتاژتان از کلکسیون وب ما از ۳۰٪ تخفیف تولید محتوا کسب کنید.

نکاتی راجع­ به هزینه­‌های سفارش آنلاین

حال برای سفارش می توانید به راحتی در یک سایت معتبر که تولید محتوا می کند عضو شده و سفارش تولید محتوای متنی ، تولید محتوای صوتی و موشن گرافی دهید. که هزینه تولید برای محتوای متنی به صورت کلمه ای محاسبه می شود. که در سایت های تولید محتوا قابل مشاهده است. تولید محتوای صوتی نیز به صورت کلمه ای است که هزینه های آن را می توانید در سایت ها در قسمت هزینه تولید محتوای صوتی مشاهده نمایید. هزینه موشن گرافی بر اساس ثانیه است که هزینه­ی آن هم در سایت مورد نظر قابل مشاهده است.

سفارش تولید محتوا متنی،اینستاگرام و تصویری با کیفیت بالا اما ارزان!

اگر قصد سفارش محتوایی را دارید حتما نمونه های تولید محتوای آن سایت را هم از نظر محتوا وهم از نظر ساختار مورد بررسی قرار داده تا از کیفیت کار آن­ها مطمئن شوید. زیرا شما قصد جا ماندن از رقیبان خود را ندارید، و بعد از آن سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت تولید محتوا

با مقداری جستجو کردن می‌فهمید که خیلی از شرکت‌ها می‌باشند که دارای خدمت گذاری‌های تولید محتوا می‌باشند و با خیلی از کاتبان قرارداد همکاری کردن دارند. ولی بسیار سریع می‌فهمید که همه‌ی این شرکت‌ها نوشته‌ای با اصول، بدون داشتن خطاهای نوشته‌ای و با اعتبار در اختیارتان استقرار نمی‌گیرد.

خیلی وقت ها زمانی با قیمت خیلی کم سفارش تولید محتوا را به واحدی از این شرکت‌ها می‌سپاریم، نوشته‌ای که به دست می‌گیریم ایرادهای بسیاری را دارا است. اتفاق افتاده است با سرچ پاراگراف به پاراگراف در گوگل می‌فهمید کپی بودن این بخش‌ها شدیم، علاوه بر آن در جاهایی دیده شده است که هیچ گونه تیتری هم در نوشته به کار نرفته است. کلمات کلیدی سفارشی جایگاهی در محتوای عرصه شده دارا نیستند، اخباری از تصویر وجود ندارد، متن ها با یکدیگر مرتبط نیستند و به صورت کلی علت کم بودن هزینه را درک کردیم.

انواع سفارش­ های تولید محتوا

  1. سفارش “محتوای پست وبلاگی” که برای هر کسب و کاری که نیازمند سئو است مناسب است زیرا بسیاری از کسب و کارها توانسته اند با تولید محتوای وبلاگی به رتبه های بالاتری در گوگل برسند.
  2. سفارش “محتوای متن صفحات سایت” که ویترین نمایش کسب و کار شما هستند. این صفحات می توانند کسب و کار شما را به درستی در موتور های جست و جو معرفی کنند. و اینکه پیج های سایت جزو اولین چیز هایی است که در ذهن کاربران می ماند.
  3. سفارش “متن توضیحات محصول” زیرا هدف ما از ایجاد یک فروشگاه اینترنتی جذب مخاطب برای محصول و فروش آن است که باعث افزایش درآمد می شود. فروشگاه های اینترنتی پر فروشی که در سرتاسر جهان وجود دارند به مخاطبان و کاربران خود اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند. پس داشتن محتوای باکیفیت درباره محصول باعث افزایش فروش آن می شود.
  4. سفارش “ریورتاژ خبری” که باعث افزایش بازدید سایت شما ، افزایش رتبه گوگل و شناخته شدن توسط سایت های معروف می شود. این روش یکی از جدیدترین راه های کسب مخاطب است پس مانند چاقوی دو لبه می تواند باعث کاهش یا افزایش مخاطب شما شود.

سفارش تولید محتوای تخصصی

کاتبان ما در وب به شکل دورکاری به هیچ کاتبی شراکت نداریم، کاتبان ما ساکن می‌باشند و یادگیری تمام تردستی های تولید محتوا را پیوسته گرفته اند. در محتواهای عرصه شده خیلی کم اشکالات املایی خواهید یافت، نوشته های ما چندین مرتبه مورد بازبینی استقرار می‌گیرند و در صورت لزوم ویرایش می‌شوند و به این ترتیب هیچ اشکال نگارشی پیدا نخواهید کرد. تا آنجایی که ممکن باشد با روش های فوتوشاپ و بهره گیری از لوگو تصاویر بی نظیر می‌شوند و محتوای تخصصی ما به برترین صورت آراسته در جهت منتشر شدن می‌شود.

تصویر برداری در جهت عرصه عکس ها مختصه هم در صورت لزوم ما شکل می‌گیرد. در جهت گرفتن نمونه های کار، راهنمایی کردن و با خبر شدن از قیمت و شناسایی تولید محتوا توان‌مندید با همکاران ما تماس برقرار کنید.

قبل از اینکه محتوایی را سفارش دهید بهتر است این را بدانید که در کل بازاریابی محتوا از سه بخش اصلی تشکیل شده است: استراتژی داشتن برای تولید محتوا، تولید محتوا و انتشار آن محتوا در سایت یا شبکه های اجتماعی.

تمام این ها در کنار هم معنا و مفهوم بهتری دارد، زمانی که شخص استراتژی درستی را پیاده کند، اما نتواند آن را روی سایت یا پیج شبکه اجتماعی پیاده کند. شخصی با این مشخصات قطعا در بحث بازاریابی محتوا شکست خواهد خورد. بعد از انتشار محتوا هم نمی توان انتظار داشت که به موفقیت بالایی رسید.

از سفارش تولید محتوا چه هدفی دارید؟

هر محتوایی هدف مشخصی را دنبال می کند. مهم است که شما هم بدانید از تولید محتوا چه هدفی دارید. برخی از این اهداف عبارتند از:

  • آموزش های تخصصی و کاربردی
  • مطالب آگاه کننده و اطلاع رسان
  • محتوای سرگرم کننده برای لذت کاربران
  • محتوایی مخصوص CTR (تعامل)

محتوا باید در تمام زمینه ها و قالب ها تولید شود، تا بتوان با استفاده از آن برندمان را معرفی و محصولاتمان را به مخاطبان عره کنیم و نیاز آنان را برطرف کنیم. محتوایی که این ویژگی ها را بتواند در خود داشته باشد و سوال مخاطبانش را پاسخ دهد، نشانگر موفقیت آن برند در این زمینه است. اکثرا محتوا را در 4 قالب اصلی انجام تولید می کنند:

  • متنی
  • تصویری
  • ویدیویی
  • صوتی

سفارش تولید محتوا متنی،اینستاگرام و تصویری با کیفیت بالا اما ارزان!

تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

از موارد جنجال آفرین بین مسئولان سایت های فروشگاهی، تولید محتوا برای این سایت هاست. سایت هایی را که فضایی برای فروختن اجناس یا ارائه خدمات در محیط اینترنت فراهم می کنند، سایت های فروشگاهی گویند. بازدیدکنندگان و خواستاران خریدن آن اجناس یا خدمات ارائه شده، قادر هستند با بازدید از این سایت ها، جنس مورد نظرشان را آنلاین درخواست داده، اینترنتی پول آن را بپردازند و آنچه را که درخواست داده بودند یا بطور فیزیکی یا با دانلود کردن آن، بگیرند.

چیزی که باعث تفاوت بین وبسایت های فروشگاهی و بقیه وبسایت های شبیه به آن شده است، محتواهای اختصاصی، نو و فریبنده آن است. به زبان آسانتر می توان گفت که بازدید کننده با این محتوا ها مجذوب وب سایت می شوند. تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی زمان ماندن بازدیدکننده در وب سایت و بازدید بخش های گوناگون آن را معین می سازد. محتوای خوب علاوه بر زیاد کردن تعداد بازدیدکنندگان سایت ، مقدار فروش کالا های موجود در این گونه سایت ها را نیز بیشتر می کند.

تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی با لغات و کلمه های مهم و اساسی که مربوط به نوع کار وبسایت هستند، وابسته است، این لغات توانایی و اثربخشی چشمگیری در راستای ترقی، موفق شدن و هم چنین مغلوب شدن وبسایت های فروشگاهی دارند، بدین خاطر باید محتوای تولید شده برای این وبسایت ها دارای متنی قدرتمند باشد تا بازده سایت فروشگاهی پایین نیاید.

نکات مهم در تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

 اکثر افرادی که مشغول به گذراندن اوقات فراغت خود در وبسایت ها و اینترنت هستند، می دانند که محتوای جالب و جدید با انواع گوناگون، عامل موفق قلمداد شدن یک وبسایت است.

این قانون برای تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی هم صدق می کند، پس دقت به نکاتی اساسی در تالیف و تولید گونه های مختلف محتوا برای وب سایت های فروشگاهی آنلاین، ضروری است.

به تعدادی از مهم ترین این نکته ها در ادامه می پردازیم:

انتشار تعریفاتی کامل و مفصل از کالاهای فروشگاه در سایت

اهداف مخاطبان سایت های فروشگاهی یک خریدن کالا یا استفاده از خدمات و دو دست یابی به اطلاعات . تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی همراه با تخصص و حرفه بالا سبب می شود که بازدیدکننده به محتوا جذب شده و این حس او را به خرید از وبسایت ترغیب کند که در نتیجه موفق شدن سایت را در پی دارد.

این کار ممکن است سخت به نظر بیاید اما اگر تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی برعهده کمپانی های با اعتبار و توسط نویسنده های ماهر محتواهای فروشگاهی قرار بگیرد، قطعا نتیجه خوبی بر جای می گذارد. هم چنین اگر بازدیدکننده ای به سمت فروشگاه های آنلاین روانه شود، در کنار کسب اطلاعات سودمند، کالای مورد نظر خود را نیز از همین سایت میخرد وبا این اقدام در پی افزایش بازده سایت بر می آید.

از دیگرعواملی که می بایست در تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی دقت شود تا به موفق شدن سایت حاصل شود، گذاشتن تعدادی عکس از کالا، معرفی و توضیح جامع آن، خصوصیات و قیمت حقیقی آن است.

بهره گیری از واژه های حیاتی در تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

بعد از آن که عملیات تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی به اتمام رسید، باید واژه های مهم و حیاتی مربوط با متن محتوا موشکافی شود. هم چنین تعداد تکرار این واژه ها در تمام نوشته بسیار مهم است.

واژه های مهمی که پیشتر گفتیم بهتر است در آدرس URL قید شود

قید واژه های مهم در این قسمت مرتبه وبسایت فروشگاهی را در بین موتور های جستجوگر بالا می برد. آدرس URL  مشخصات آن صفحاتی از سایت می باشد که بازدید کننده به آسانی به آن صفحات سر می زنند و به خرید خود می پردازند.

استفاده از تصویر ها، عکس ها، ویدئو ها و نماهنگ های تصویری در سایت های فروشگاهی

توجه به مقوله تولید محتواهای مصور و صوتی و ویدئویی جالب و با کیفیت، موفق شدن و پیشرفت تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی را در پی خواهد داشت.

توجه به ارزیابی و یادآوری کردن فرآورده های فروشگاه در تولید محتوای نوشته شده برای سایت های فروشگاهی طبق آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان، آنان بیشتر به متنی جذب می شوند که علاوه بر کوتاه و موثر بودن، ویژگی ها، نوع استفاده و قیمت آن ها در بر بگیرد.

ارتباط طراحی وب سایت فروشگاهی با تولید محتوا برای سایت های مربوط به فروشگاه ها به صورت زیر است: دومین مرحله ی راه اندازی یک وب‌سايت آنلاین محصولات فرآیند تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی است.

مرحله ی اول طراحی وب سایت فروشگاهی می باشده به دانش برنامه نویسی، دقت و ظرافت خاصی نیازمند است. انسجام و دقت تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی وابسته به رعایت دسته بندی با نظم و ترتیب برای خدمات این وب سایت ها است.

مثلا، اگر بخواهید در زمینه لوازم کشاورزی یک وب سایت بسازید، باید به طبقه بندی های لوازم، مواد شیمیایی و… اهتمام بورزید. اگر چه تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی به شیوه فوق امری وقت گیر است و به تخصص و تجربه احتیاج دارد و در مجموع کاری سخت و طاقت فرسا است اما نقش بسزایی در موفقیت وب سایت مورد نظر خواهد داشت.

صفحات فرعی وب سایت های فروشگاهی قسمت دیگری از تولید محتوا هستند. صفحاتی مانند:

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • وبلاگ فروشگاه
  • محصولات برتر این ماه
  • مقالات برگزیده
  • تبلیغات
  • رپورتاژ آگهی
  • و همچنین چشم انداز ها و اهداف و…

می توانند به گونه ای نوشته شوند که  علاوه بر سوق دادن مخاطب به سمت وب‌سایت احتمال فروش محصولات را بیشتر کنند. برخی از وب‌سایت های فروشگاهی بطور وسیع، محصولات متنوعی را عرضه می کنند و فروشنده چندین گونه محصول هستند مثل:

  • فروشگاه اینترنتی محصولات سلولزی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • لوازم آشپزخانه
  • کالای خواب

و برخی از فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه های لوله های ساختمانی یک نوع محصول را عرضه می کنند. پیشرفت وب سایت های فروشگاهی وابسته به تولید محتواهای حرفه ای و تازه می باشد.

نکات مهم در شیوه­ سفارش آنلاین

  1. اینکه اگر استراتژی تولید محتوا ندارید بدین معنی که نمی دانید در چه زمینه ای قصد تولید محتوا دارید حتما از مشاورین کمک بگیرید.
  2. اگر عناوین و یا کلمات کلیدی کسب و کار خود را نمی توانید طراحی کنید از اشخاص باتجربه و کارآمد کمک گرفته و با متخصصین مشورت بنمایید.
  3. راجع به اهمیت تاثیر بازاریابی محتوا تحقیق و از مشاورین در این زمینه کمک بگیرید.

بیایید ابتدایی تر به موضوع سفارش تولید محتوا نگاه کنیم

اولین سوال برای تمام اشخاصی که با فضای اینترنت آشنایی کافی ندارند این است که تولید محتوا چیست؟ یکی از مهم ترین مسائل در راه‌اندازی وب سایت‌ها برای شرکت ها وکسب وکارها تولید محتوا است.یک وب سایت یا وبلاگ برای پربازدید بودن باید عوامل زیادی را درنظر بگیرد که یکی از این عوامل تاثیرگذار تولید محتوا است.

سایتی که با تولید محتوا بالا بیاید به همین آسانی‌ها پایین نخواهد رفت،زیرا یکی از فاکتورهای مهمی که موتوهای جست وجو مانند گوگل در سایت شما به دنبال آن میگردند ،به روز رسانی وتولید محتوای تازه می‌باشد. پس روند ایجاد مطالب جدید برای یک وب سایت را می‌توان به طور خلاصه تولید محتوا نامید.

این موضوع برای جذب مخاطبین بسیار پراهمیت است زیرا اگر شخصی وارد سایت شما بشود ومحتوای قابل عرضه وبروزی برای آن نداشته باشید پس از بار اول دیگر به سایت شما سرنخواهد زد.اکنون که ارزش تولید محتوا را فهمیدیم بهتر است برای آن اقدام کنید.

برای تولید محتوا یک فرد را استخدام کنیم یا شرکت ها این کار را برای ما انجام دهند؟

برای تولید محتوا می‌توان یک فرد را استخدام کرد که دارای پایه حقوق استخدام باشد که با توجه به مرخصی ها، بی انضباطی‌های کاری ودیگر مشکلات به نظر به صرفه نمی آید برای همین کار می­توان تولید محتوای سایت خود را به اشخاص یا تیم هایی که اینکار را انجام می‌دهند سفارش داد،زیرا تولید محتوا نیازمند تخصص و دانش کافی است.برای همین هر فردی را نمی‌توان مناسب استخدام دانست پس شما میتوانید این کار را برون سپاری کنید.

سفارش تولید محتوا هزینه هایی نیز در بردارد به این صورت که هزینه تولید محتوا با توجه به فاکتورهایی مانند حفظ کیفیت و حقوق مشتری متفاوت است. به این صورت که هزینه کافی باعث اجرای درست خدمات می شود و از سویی دیگر مشتری نیز باید هزینه‌ای مقرون به صرفه پرداخت نماید.همچنین هزینه تولید محتوا بر اساس نوع محتوا و تعداد کلمات هر محتوا متفاوت است.به طور کلی فاکتورهایی که در هزینه تولید محتوا اثرگذارند عبارت است از:

  1. هزینه تولید محتوای ترجمه،تالیفی و بازنویسی متفاوت است
  2. تعداد کلمات مورد نظر برای هر محتوا در تعیین هزینه اثرگذار است
  3. تعداد محتوای سفارش داده شده

و سایر هزینه ها شامل قرار دادن مطلب بر روی سیستم -مدیریت محتوا-انتخاب عکس برای مطلب وسایر تنظیمات که نیاز شما می‌باشد. روش های تولید محتوای وب سایت به سه بخش اصلی تولید محتوای تالیفی، تولید محتوای ترجمه و تولید محتوای بازنویسی تقسیم می‌شوند.

مراحل سفارش به شیوه آنلاین

  1. تعیین کلمات کلیدی یا عناوین محتوا که توسط شما یا سایت مورد نظر انجام می شود.
  2. تالیف یا ترجمه که توسط نویسنده های آن سایت انجام می شود.
  3. ویراستاری از نظر سئو که توسط ویراستاران آن سایت انجام می شود.
  4. ویراستار مسلط به فروش که توسط صاحبان کسب و کار ها یا افرادی که تسلط کافی دارند انجام می شود که این ویراستار ها باید به تمامی جزئیات کسب و کار ها مسلط باشند.

سفارش تولید محتوا تالیفی

در تولید محتوای تالیفی تیترهای مورد نظر سفارشی را ارسال و نویسندگان محتوای سفارشی مورد نظر شما را بر اساس تعداد کلمات خواسته شده توسط شما تولید میکنند.

سفارش تولید محتوا ترجمه

در این شیوه متن انگلیسی محتوای مورد نظر برای سفارش ارسال می‌شود که بر اساس متن ارسالی محتوای ترجمه و ویراستاری نیز می‌شود.

سفارش تولید محتوا بازنویسی

ممکن است شما مطلبی را پیشتر برای وب سایت خود تولید کرده باشید اما اثر بخشی کافی را نداشته باشد،به همین علت می‌توان متن خود را ارسال نموده که در این خدمات متن ارسالی شما و متن بازنویسی شده ممکن است تا ۵۰ کلمه کوتاهتر ویا بلند تر باشد.

تنها تولید محتوا نیست که باعث موفقیت شما می‌شود بلکه ساختار محتوا نیز نقش اساسی در این موضوع دارد، بدین صورت که ساختارتولید محتوا باید بر اساس ساختار مورد نظر موتوهای جست وجو باشد.

اگر محتوای تولیدی شما بر خلاف قوانینی که گوگل وضع کرده باشد،نه تنها محتوای شما کمکی به بالا رفتن رتبه سایتتان نمی‌کند بلکه باعث نزول رتبه آن نیز می شود.ساختار درست متن ،استفاده درست از تگ ها،تعداد کلمات،پراکندگی و وزن کلمات در صفحه و نوشتن با استاندارد های سئو کاری دشوار و تخصصی است،به همین منظور استفاده از متخصصین در این زمینه به شدت توصیه می‌شود به جای اینکه دست به آزمایش و خطا بزنید.

تولید محتوای کپی شده نجات دهنده سایت شما نیست بلکه باعث بد تر شدن وضع می‌شود .اگر شخصی به سراغ سایت شما بیاید و با مطالب کپی شده روبرو شود دیگر به سایت شما نمی آید و به سراغ منبع مطالب می رود تا در آن جا مطالب تازه تری ببیند و هم از صحت مطالب مطمئن شود، و همچنین در مورد موتوهای جست وجو که تمامی وب ها را زیر نظر دارند در کسری از ثانیه متوجه کپی کاری شما شده و این به معنی پایان کار شما است.

تولید محتوا برای سایت های جدید

سایت جدید نیز به شما در این زمینه کمکی نخواهد کرد زیرا که دیگر سایت شما در نتایج جست وجو به نمایش درنمی‌آید.بنابراین برای جلوگیری از این گونه مشکلات باید به فکر محتوایی تازه وناب برای سایت یا وبلاگ خود باشید.

هزینه های تولید محتوا نباید شما را نگران و باعث حذف استراتژی های خود در اینترنت شود زیرا سایتی که هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد هیچ سودی نیز نخواهد داشت.

برای سفارش تولید محتوا نیازی به رفتار رسمی نیست و بهتر است از زبانی ساده و مناسب مخاطبان استفاده کنید و بهتر است کمتر از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید.از پاراگراف طولانی استفاده نکنید و مطالب را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنید و برای فهم بهتر مطالب از مثال هایی استفاده کنید که به این موضوع کمک کند.

خودتان منتقد مقاله خود باشید و تارسیدن به بهترین شکل ممکن مقاله‌تان را اصلاح کنید و با حذف مطالب اضافی و جدا کردن مطالب مفید شکل بهتری به مقاله تان بدهید ،سئو سایت را بهبود دهید.

تیتر در محتوا

در مقالاتتان یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را در درون تیتر ومحتوای خود به کار ببرید و سعی کنید اگر محتوای خود را به صورت مقاله بکار می برید حتما به صورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید تا کاربر در روزهای آینده برای بخش های جدید به سایت شما سر بزنند.

همچنین محتوا را به صورت پاراگراف بندی دسته بندی کرده و از علائم اختصاری مانند ویرگول و شماره گذاری و نقطه و پرانتز و غیره استفاده کنید و نکات مهم را پر رنگ کنید یا اگر احساس می‌کنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگری از سایتتان است کلمه مربوط به آن صفحه را لینک کنید.

انتخاب و استفاده از ارائه دهنده محتوا در تجارت الکترونیکی از اهمیت ویژه­ای برخوردار است.توضیحات هیجان انگیز محصولات ویا خدمات باعث دیده شدن شما می­شود و نرخ تبدیل شما را چند برابر میکند.درگیرکردن مشتری با محتوا باعث بالا رفتن برند شما میشود.

تولید محتوا رپورتاژ آگهی و تأثیر آن بر روی سئو

سفارش تولید محتوا ریپورتاژ یک نوع آگهی متنی می باشد که در سایت های محتوایی محصولات، خدمات و یا ویژگی های کسب وکارتان را معرفی می کند. ریپورتاژ خبری نیز یک نوع خبر ترجیحا واقعی را در سایت های خبری درباره محصولات وخدمات معرفی ومنعکس می کند. متن ریپورتاژشما باید در یک سری سایت های خبری ای که بازدید کننده بالایی دارند ویا این که در سایت هایی که در رابطه با کسب وکار شما هستند درج شد و علاوه بر این باید در متن رپورتاژ چند کلمه کلیدی هدف به سایت شما لینک شود.

تاثیر ریپورتاژ به حدی بالا می باشد که بنیانگدار گوگل ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد . لری پیچ یک شب در خواب دید که اعتبار سایت های خود را می توان از طریق بک لینک افزایش داد واین به عنوان یک ایده برای شروع کار موتور جستجو گر شد .هر چند امروزه گوگل هوشمندانه برای بررسی بک لینک ها عمل می کند ولی هنوز بهترین راه برای بک لینک گرفتن درج آگهی ریپورتاژ می باشد .

سفارش تولید محتوا متنی،اینستاگرام و تصویری با کیفیت بالا اما ارزان!

تأثیر سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی بر سئو 

برای این منظور می بایست متن رپورتاژ سئو شده باشد وتمام اصول سئو در آن رعایت شود ازجمله چگالی کلمات کلیدی اصلی ، کلمات کلیدی متشابه و کلمات کلیدی بلند ،روان بودن متن و….. تا وقتی که در سایت های ناشر به عنوان ریپورتاژ ثبت می شوند وبرای شما بازدید کننده مهیا می سازد.

خصوصیات محتوا در رپورتاژ آگهی یا خبری 

در ریپورتاژ فقط به فکر سئو نباشید بلکه احساس خواننده از متن را هم در نظر بگیرید .  حدود 1000 کلمه باشد و 4 کلمه قرار گیرد و اینکه حداقل یک عکس جذاب داشته باشد .

لینک هایی که قرار می گیرند در محتوای رپورتاژ حتما بر کلمه کلیدی خاصی تمرکز داشته باشد که بهتر است در  این قسمت مشاوره ای داشته باشید. اصول سئو در متن ریپورتاژ رعایت شود.

خصوصیات سایت های ناشر رپورتاژ ( سایت هایی که محتوای رپورتاژ شما را در سایت خود درج می کنند )

الکسا :هر چه بالاتر باشد امکان این که تعداد بازدید کننده ها بالا باشد ، بیشتر است .

سن دامنه : که هرچه بیشتر باشد بهتر است .

اتوریتی : که هر چه بالاتر باشد بهتر وتاثیر آن بر روی سئو سایت شما بهتر است . به عبارت دیگر هر چه اتوریتی سایتی بالایی داشته باشید گوگل به آن سایت اعتماد بیشتری دارد .

ارتباط موضوعی با سایت شما (اگر سایت هایی که با موضوع کسب وکارتان ارتباط کمی د ارند و در  همه آنها آگهی درج نموده اید ، بهترین راه این است که ریپورتاژخبری در سایت های خبری بزنید . )

چرا ریپورتاژ برترین راهکار بازاریابی آنلان وسئو سایت است ؟

همانطوری که می دانید تعداد تبلیغات وبنر هایی که در سایت ها وجود دارد زیاد شده دیگه اکثر بازدید کننده ها نسبت به آن ها بی توجه شده وکمتر کسی روی آن ها کلیک می کند ام از آن جایی که رپورتاژ خبری به عنوان یک خبر در صفحه نخست مانند سایر خبر ها می آید در واقع کاربران اطلاعی از تبلیغات بودن آن اطلاع نداشته و آن را به عنوان یک خبر مطالعه کرده و به آن علاقه مند می شوند.

نکته مهم این است که وقتی یک سایت خبری معتبر ومحبوب درباره خدمات ومحصولات شما خبری منتشر می کند کاربران وبازدید کننده ها علاقه مند ومشتاق می شوند که با برند شما ارتباط برقرار کنند.

بک لینک های شما از داخل یک مقاله هستند

یکی از مهم ترین مباحث این است که هنگام گرفتن بک لینک ها، بک لینک شما در کدام بخش سایت منتشر می شود. گوگل ببیشتر از هر چیز دیگری برای بک لینک هایی ارزش قائل می باشد که داخل یک مقاله باشند. چرا که بیشتر آنها درقالب معرفی و پیشنهاد می باشد و راحت تر می توان به آن ها اعتماد کرد.

به قول یکی از آشنا ها بک لینک ها مانند ترشی می ماند هر چه بک لینک ها بیشتر بماند موثر تر می شود. اگر بک لینک ها به صورت دائمی باشد بک لینک هایی که در ریپورتاژ آگهی میباشد، در گوگل رشد بالایی خواهند داشت.

نظر گوگل درباره بک لینک های درون ریپورتاژها

وقتی بحث درباره تاثیر ریپورتاژخبری در سئو باشد مساله در اینجا تمام نمی شد باید نظر خود گوگل را نیز در این زمینه جویا شد. که آیا با این بک لینک هایی که در رپورتاژ های آگهی قرار گرفته موافق می باشد یا خیر.

مزایا و فواید سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی چیست ؟

  • رپورتاؤ آگهی به عنوان یک تبلیغ همیشگی و مادام العمر می باشد.
  • ریپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات و معرف بزرگ می باشد.
  • بالاترین تأثیر ریپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

معایب ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می باشد البته این معایب نیز به تولید کننده محتوا بر می گردد که باید در هنگام تولید محتوای رپورتاژ نباید ازمتن ها و مطالب سایر سایت ها کپی کرد ویا این که از محتوای بدی استفاده کرد زیرا که نه تنها هیچ تاثیری بر سئو در سایت شما ندارد بلکه در جذب بازدید کننده نیز شکست خواهد خورد.

نکاتی در زمینه تولید محتوای مناسب

اهمیت تولید محتوای مناسب کسب وکار های کوچک

امروزه افرادی که برای خرید به دنبال کسب اطلاعات به صورت آنلاین هستند در حال افزایش است بنابر این طراحی یک سایت مناسب برای فروشگاه ها از عوامل مهم وقابل تامل می باشد که برای ایجاد چرخه فروش موثر جزو فاکتور های مهم تلقی میشود .این نکته رادرنظرداشته باشید که نوع محتوایی که تولید می کنید محور فعالیت های بازار یابی اینتر نتی شمارا تشکیل می دهد. محتوا قلب سیستم شماست و تولید محتواش مناسب باعث می شود که کاربران زیادی به سمت سایت شمامراجعه کنند.

دیدگاه ها

یک نظر در مورد “ سفارش تولید محتوا متنی،اینستاگرام و تصویری با کیفیت بالا اما ارزان!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *