سفارش تولید محتوا متنی ارزان قیمت ولی با کیفیت، کار سادهای نیست. ما در تیم منلین با استفاده از بهترین متخصصان در حوزه نویسندگی، میتوانیم تضمین تولید بهترین محتوا را به شما دهیم. اگر شما وبسایتی داشته باشید، قطعا سخن مشهور “Content is King” ،محتوا پادشاه است، به گوشتان خورده، در شرکت تولید محتوا منلین نویسندگان زیادی هستند که بتوانند محتوای فوق العادهای برای پیج اینستاگرامی شما طراحی و تولید کنند. همچنین محتوای فوق العادهای هم برای وبسایتتان بنویسند، تا بتوانید با رتبه گرفتن در موتورهای جستجو ترافیک سایتتان را بالا ببرید.
سفارش تولید محتوا دیجیتالی و الکترونیکی، تمامی افراد حاضر در شرکت تولید محتوا منلین توانایی تولید محتوایی بر اساس اصول سئو را دارند. شما در بین کسانی که کار تولید محتوا را انجام میدهند، افراد بسیار کمی را میبینید که علاوه بر نوشتن مقالاتی مطابق با اصول سئو، جذابیت و روح بخشی را نیز در مقالات در نظر بگیرند.
پکیج اینستاگرام 1
1.5
- کیفیت تضمین شده محتوا
- رعایت تمامی استانداردها
- کارآمدی محتوا در اینستاگرام
- طراحی پیشرفته پستها
- تاثیرگذاری حداکثری
- طراحی 15 پست
- کپشنهای تعاملی
پکیج اینستاگرام2
2.5
- کیفیت تضمین شده محتوا
- رعایت تمامی استانداردها
- کارآمدی محتوا در اینستاگرام
- طراحی پیشرفته پستها
- تاثیرگذاری حداکثری
- طراحی 25 پست
- کپشنهای تعاملی
سفارش تولید محتوا متنی برای تمام وبسایتها
سفارش تولید محتوا متنی یکی از روشهای پر بازدید شدن سایت شماست، این کار در تمام زمینهها امکان پذیر است. در دنیای امروز که رقابت بالایی برای جذب مخاطبین وجود دارد میتوان برای بازاریابی از تولید محتوا استفاده کرد، که باعث تغییر اساسی در سایت شما میشود. اما باید این نکته را در نظر داشت که هر شخصی نمیتواند یک محتوای با کیفیت تولید کند. این کار در واقع نیازمند افرادی حرفهای و متخصص است. همانگونه که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بیشتر خدمات به صورت آنلاین انجام میگیرد. پس برای تولید محتوا نیز میتوان به صورت آنلاین سفارش دهیم که اتفاقا دارای مزایایی هم هست.
البته این مزایا با توجه به شرکتی که در تولید این خدمات نقش دارند، بستگی دارد. باید از محتوا نویسان متخصص در این زمینه استفاده شده و با کمترین زمان و کمترین هزینه انجام شود. آنچه که در این کار بسیار ضروریست این است که نویسنده دقت و حوصله کافی داشته باشد، البته که نیاز به تمرکز فراوانی هم دارد. علاوه بر تمام اینها رعایت اصول و قواعد است که باعث تاثیر گذاری محتوای ایجاد شده میشود، زیرا باعث میشود یک کاربر با یک جستجو ساده به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کند.
سفارش تولید محتوا متنی به افراد متخصص
به وسیله افراد متخصص و با تجربه میتوانیم به سرعت به هدف و نتیجه خود برسیم. وقتی که شما تولید محتوا انجام میدهید، به وسیله آن بازاریابی هم انجام میدهید. همین محتوا هستند که باعث میشود برند شما به عنوان یک برند معتبر شناخته شود. پس باید به طور مرتب و زمانبندی شده به تولید و انتشار محتوا بپردازید، تا موتورهای جستجو شما را شناسایی و بیشتر به کابران وبسایت و کسب و کارتان را نمایش دهند. در این صورت کاربران شما نیز به صورت روز به روز افزایش مییابد. البته رعایت مهمترین نکات، مثل تولید مطالب مفید و با کیفیت ضروری است. کپی کاری نداشته باشید تا اعتماد کاربران خود را از دست ندهید.
زمانی که اعتماد کاربران خود را جلب کنید، آنها تبدیل به مشتری دائمی شما میشوند. این را در نظر بگیرید که هر چقدر برای تولید محتوا متنی سرمایه گذاری کنید، تا چندین برابر آن به شما باز میگردد و هر چه تولید محتوای شما با کیفیتتر باشد، رتبه سایت شما بالاتر میرود. همین باعث میشود کاربران به محض جستجوی یک مطلب سریعا به سایت شما دسترسی پیدا کنند.
بروزرسانی مطالب
همچنین به روز بودن مطالب، تکراری و کپی نبودن آنها و میزان تکرار کلمات کلیدی اصلی بسیار مهم است. ( باید طبق اصول از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما شاید بپرسید چه اصولی؟ ابتدا رقیبانتان را ارزیابی کنید و سپس به همان اندازه که آنها استفاده کردهاند شما هم استفاده کنید.) همچنین میزان استفاده از کلمات کلیدی فرعی باعث میشود که، محتوای سایت شما با الگوریتم گوگل هم خوانی داشته باشد. این را بدانید که سفارش تولید محتوای متنی یک محتوای بهینه شده هستند، و تفاوت بسیار زیادی با یک نوشته عادی دارد.
حال اگر بخواهید محتوایی با کیفیت و جذاب داشته باشید که باعث جلب نظر کاربران به سایت شما شود میتوانید سفارشهایی را بر اساس استراتژی خود مورد بررسی قرار دهید.
شیوه سفارش تولید محتوا متنی در منلین
برای سفارش تولید محتوا برای سایت میتوانید از قسمت تماس با ما، ارتباط بگیرید یا شماره تماس را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
شما میتوانید سفارشهای تولید محتوا سایتتان را به محتوانویسان با تجربه ما بسپارید. نویسندگان ما، با استفاده از اصل قانون ساده نویسی نوشتهای مناسب برای تمامی افراد تولید میکنند. زمانیکه محتوایی توسط تیم محتوا نویسی منلین تولید میشود، این محتوا چند ویژگی مهم دارد. از جمله ویژگیهایی که در این محتوا میتوان دید جذابیت، ساده و روان بودن آنهاست. این جذابیت و ساده نویسی در دل یک مقاله سئو شده تخصصی گنجانده شده است.
هزینه سفارش تولید محتوا متنی
هزینه سفارش تولید محتوا الکترونیکی برای سایت، به عوامل زیادی بستگی دارد. در زیر برخی از فاکتورهای مهم در هزینهبندی محتوا را بطور مختصر توضیح دادهایم. برای اطلاع از روش محاسبه هزینه تولید محتوا قبلا مقالهای در این خصوص منتشر کردهایم که حتما توصیه میکنم مطالعه کنید. قیمت تولید محتوا با دقت به فاکتورهای زیر مشخص میشود.
- تالیفی بودن و یا ترجمه بودن محتوا
- اختصاصی بودن و یا عمومی بودن
- تعداد لغات
- اندازه تمام سفارش (هرچقدر تعداد کلمات بالاتر باشد تخفیف بیشتری اعمال میشود)
برای سفارش تولید محتوا رپورتاژ، سایت ما 20% تخفیف را برای تمامی کاربران در نظر میگیرد. با توجه به اینکه تولید محتوای رپورتاژ اصول و قوانین خاص خود را دارد، توصیه ما این است تولید محتوای رپورتاژتان را به افراد متخصص بسپارید.
نکاتی راجعبه هزینههای سفارش آنلاین محتوا سایت
برای سفارش ساخت تولید محتوای متن برای سایت، میتوانید در یک سایت معتبر که کار تولید محتوا انجام میدهند، سفارش خود را ثبت کنید. هزینه سفارش تولید محتوا متنی بصورت کلمهای محسوب میشود. ما برای راحتی کار کاربران سایت در ابتدای مقاله لیست تعرفه محتوای متنی را درج کردهایم. برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام کافیست، آدرس پیج، موضوع کاری و نوع محتوای خواسته شده را برای همکاران ما ارسال کنید.
اگر قصد سفارش تولید محتوا الکترونیکی برای سایت یا شبکههای اجتماعیتان را دارید. توصیه ما این است ابتدا محتوای سایتی که خود کار تولید محتوا را انجام میدهد، مورد بررسی قرار دهید تا از کیفیت محتوایشان مطمئن شوید. کیفیت محتوا بسیار مهم است، شما قصد جا ماندن از رقبایتان را ندارید پس مطالبی با کیفیت باید درون سایتتان قرار گیرد تا از رقبا جلوتر باشید.
شرکت تولید محتوا
شرکتهای زیادی هستند که کار تولید محتوا انجام میدهند. بسیاری از نویسندگان مبتدی استفاده میکنند، در تیم ما تعداد مشخصی نویسنده هستند که با توجه به سابقه و تجربهای که در تولید محتوای متنی و دیجیتالی دارند، همواره محتوای تولید شده توسط این تیم در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گرفته است.
خیلی وقت ها با قیمتی خیلی کم سفارش تولید محتوا را به این شرکتها میسپاریم، نوشتهای که به دست ما میرسد، کیفیت چندانی ندارد. گاها پیش میآید با جستجو پاراگراف به پاراگراف در گوگل متوجه کپی بودن این بخشها میشویم. علاوه بر آن در جاهایی دیده شده است که هیچ گونه تیتری هم در نوشته به کار نرفته است. کلمات کلیدی سفارش داده شده در هیج کجای محتوا بکار نرفته، تنها بکار بردن کلمات کلیدی کافی نیست بلکه باید کلمات را در جای مناسب به کار برد. به همین خاطر است که با هزینههای اندکی کار ساخت و تولید محتوا را میپذیرند.
انواع سفارشهای تولید محتوا متنی
شاید از هر متخصص سئو سوال کنید که بهترین راه برای افزایش ترافیک سایت چیست؟ پاسخ متخصص راه اندازی بخش وبلاگ سایت باشد. استفاده از بخش بلاگ به این معنی است که با تولید مقالاتی آموزشی یا مرتبط با کسب و کارتان ترافیک بالایی به سایت جذب کنید.
سفارش تولید محتوای لندینگ پیج یا صفحات فرود، این صفحات ویترین نمایشی کسب و کار شماست. با استفاده از این صفحات میتوانید هم خودتان را به گوگل و هم به مخاطبانتان معرفی کنید. این صفحات جزء آن صفحاتی است که در ذهن مخاطب میماند.
سفارش تولید محتوا توضیحات صفحه محصولات، هدف ما از ایجاد یک فروشگاه اینترنتی جذب مخاطب برای محصول و فروش آن است که باعث افزایش درآمد شود. فروشگاههای اینترنتی پر فروشی که در سرتاسر جهان وجود دارند به مخاطبان و کاربران خود اطلاعات مفیدی ارائه میدهند. پس داشتن محتوای باکیفیت درباره محصول باعث افزایش فروش آن میشود.
ریورتاژ خبری که باعث افزایش بازدید سایت شما، افزایش رتبه گوگل و شناخته شدن توسط سایتهای معروف میشود. این روش یکی از جدیدترین راههای جذب مخاطب است. همچنین مثل چاقوی دو لبه میتواند باعث کاهش یا افزایش مخاطب شما شود.
سفارش تولید محتوای تخصصی
تمامی نویسندگانی که با تیم منلین همکاری میکنند، آموزشهای لازم تولید محتوا الکترونیکی را دیدهاند. همچنین، ما بصورت ماهانه تمامی بروزرسانیهای الگوریتم موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار میدهیم، تا تمامی نکات جدید مربوط به سئو محتوا و خوانایی محتوا به نویسندگان اطلاع داده میشود، تولیدکنندگان محتوای ما همواره به مطالعه کتابهای حوزه نویسندگی میپردازند. متنها و مقالاتی که نوشته میشود چندین مرتبه توسط تیم ویراستار و تیم بازبینی مورد بررسی مجدد قرار میگیرند، تا مشکل ویراستاری و غلطهای املایی به هیچ وجه در متن وجود نداشته باشد.
قبل از اینکه محتوایی را سفارش دهید بهتر است این را بدانید که در کل بازاریابی محتوا از سه بخش اصلی تشکیل شده است: استراتژی داشتن برای تولید محتوا، تولید محتوا و انتشار آن در سایت یا شبکههای اجتماعی.
تمام اینها در کنار هم معنا و مفهوم بهتری دارند، زمانیکه شخص استراتژی درستی را پیاده کند، اما نتواند آن را روی سایت یا پیج شبکه اجتماعی خود پیاده کند. شخصی با این مشخصات قطعا در بحث بازاریابی محتوا شکست خواهد خورد. بعد از انتشار محتوا هم نمیتوان انتظار داشت که به موفقیت بالایی برسید.
از سفارش تولید محتوا متنی سئو شده چه هدفی دارید؟
هر محتوایی هدف مشخصی را دنبال میکند. مهم است که شما هم بدانید از تولید محتوا چه هدفی دارید. برخی از این اهداف عبارتند از:
- آموزش های تخصصی و کاربردی
- مطالب آگاه کننده و اطلاع رسان
- محتوای سرگرم کننده برای لذت کاربران
- محتوایی مخصوص CTR (تعامل)
محتوا باید در تمام زمینهها و قالبها تولید شود، تا بتوان با استفاده از آن برندمان را معرفی و محصولاتمان را به مخاطبان عرضه کنیم، و نیازشان را برطرف کنیم. محتوایی که این ویژگیها را در خود داشته باشد و سوال مخاطبانش را پاسخ دهد، نشانگر موفقیت آن برند در این زمینه است. اکثرا محتوا را در 4 قالب اصلی تولید میکنند:
- متنی
- تصویری
- ویدیویی
- صوتی
سفارش تولید محتوا حرفه ای برای سایتهای فروشگاهی
از موارد جنجال آفرین بین مسئولان سایت های فروشگاهی، سفارش و خرید تولید محتوا برای این سایتهاست. به سایتهایی که فضایی را برای فروختن اجناس یا ارائه خدمات در محیط اینترنت فراهم میکنند، سایتهای فروشگاهی میگویند. بازدیدکنندگان و خریداران آن اجناس یا خدمات ارائه شده، قادر هستند با بازدید از این سایتها، جنس مورد نظرشان را آنلاین درخواست داده، اینترنتی پول آن را بپردازند و آنچه که درخواست داده بودند یا بطور فیزیکی یا با دانلود کردن آن، دریافت کنند.
در سفارش تولید محتوا فارسی چیزی که باعث تفاوت بین وبسایتهای فروشگاهی و بقیه وبسایتهای شبیه به آن شده است، محتواهای اختصاصی، نو و فریبنده آن است. به زبان سادهتر میتوان گفت که بازدید کننده با این محتوا جذب وبسایت میشود. تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی زمان ماندن بازدیدکننده در وب سایت و بازدید بخشهای گوناگون آن را بیشتر میکند. محتوای خوب علاوه بر زیاد کردن تعداد بازدیدکنندگان سایت، مقدار فروش کالاهای موجود در اینگونه سایتها را نیز بیشتر می کند.
سفارش تولید محتوا با کیفیت برای سایت های فروشگاهی به لغات و کلمههای مهم و اساسی که مربوط به نوع کار وبسایت هستند، وابسته است. این کلمهها توانایی و اثربخشی چشمگیری در راستای ترقی و موفقیت وبسایتهای فروشگاهی دارند، به همین خاطر باید محتوای تولید شده برای این وبسایتها دارای متنی قدرتمند باشد، تا بازده سایت فروشگاهی پایین نیاید.
نکات مهم در سفارش تولید محتوا کاربردی برای سایتهای فروشگاهی
اکثر افرادی که مشغول به گذراندن اوقات فراغت خود در وبسایتها و اینترنت هستند، میدانند که محتوای جالب و جدید با انواع گوناگون، عامل موفق شدن یک وبسایت است. این قانون برای تولید محتوا سایتهای فروشگاهی هم صدق میکند، پس دقت به نکاتی اساسی، در تالیف و تولید گونههای مختلف محتوا برای وبسایتهای فروشگاهی آنلاین، ضروری است.
به تعدادی از مهمترین این نکتهها در ادامه میپردازیم:
نوشتن تعریفاتی کامل و مفصل از کالاهای فروشگاه در سایت
اهداف مخاطبان سایتهای فروشگاهی: یک، خریدن کالا یا استفاده از خدمات و دو، دستیابی به اطلاعات است. سفارش و خرید تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی همراه با تخصص و حرفه بالا سبب میشود، که بازدیدکننده به محتوا جذب شده و این حس، او را به خرید از سایت ترغیب کند. در نتیجه موفق شدن سایت را در پی دارد.
این کار ممکن است سخت به نظر بیاید، اما اگر تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی بر عهده شرکتهای معتبر و توسط نویسندههای ماهر، محتوای آن نوشته شود، قطعا نتیجه خوبی بر جای میگذارد. همچنین اگر بازدیدکنندهای به سمت فروشگاههای آنلاین روانه شود، در کنار کسب اطلاعات سودمند، کالای مورد نظر خود را نیز از همین سایت خرید میکند.
از دیگر عواملی که میبایست در تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی دقت شود، تا به موفق شدن سایت حاصل شود، گذاشتن تعدادی عکس از کالا، معرفی و توضیح جامع محصول، خصوصیات و قیمت حقیقی آن است.
بهره گیری از واژههای حیاتی در تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی
سایت های زیادی در تهران هستند که ما برای سفارش تولید محتوای متنی در تهران هم خدماتی را ارائه میکنیم. بعد از آن که عملیات تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی به اتمام رسید، باید واژههای مهم و حیاتی مربوط با متن محتوا موشکافی شود. همچنین تعداد تکرار این واژهها در تمام نوشته بسیار مهم است.
واژههای مهمی که پیشتر گفتیم بهتر است در آدرس URL قید شود
واژههای مهم در این قسمت رتبه وبسایت فروشگاهی را در بین موتورهای جستجو بالا میبرد. آدرس URL ،مشخصات آن صفحاتی از سایت است، که بازدید کننده به آسانی به آن صفحات سر میزنند و به خرید خود میپردازند.
استفاده از تصویرها، ویدئوها و نماهنگهای تصویری در سایتهای فروشگاهی
توجه به تولید محتواهای مصور و صوتی و ویدئویی جالب و با کیفیت، موفق شدن و پیشرفت را برای سایت های فروشگاهی را در پی خواهد داشت. توجه به ارزیابی و یادآوری کردن فرآوردههای فروشگاه در تولید محتوای نوشته شده برای سایتهای فروشگاهی، طبق آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان، آنان بیشتر به متنی جذب میشوند که علاوه بر کوتاه و موثر بودن، ویژگیها، نوع استفاده و قیمت آن محصول را در بر گیرد.
ارتباط طراحی وبسایت فروشگاهی با تولید محتوا، برای سایتهای مربوط به فروشگاهها به صورت زیر است: دومین مرحله راه اندازی یک وبسايت آنلاین محصولات، فرآیند سفارش تولید محتوای هدفمند برای سایت های فروشگاهی است. مرحله اول طراحی وبسایت فروشگاهی، به دانش برنامه نویسی، دقت و ظرافت خاصی نیازمند است. انسجام و دقت تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی وابسته به رعایت دسته بندی با نظم و ترتیب برای خدمات این سایتها است.
مثلا، اگر بخواهید در زمینه لوازم کشاورزی یک سایت داشته باشید، باید به طبقه بندیهای لوازم، مواد شیمیایی و… اهتمام بورزید. اگر چه سفارش آنلاین پکیج تولید محتوا ارزان برای سایتهای فروشگاهی به شیوه فوق، امری وقتگیر است و به تخصص و تجربه احتیاج دارد. در مجموع کاری سخت و طاقت فرسا است، اما نقش بسزایی در موفقیت سایت مورد نظر خواهد داشت.
صفحات فرعی سایتهای فروشگاهی قسمت دیگری از تولید محتوا هستند. صفحاتی مانند:
- درباره ما
- تماس با ما
- وبلاگ فروشگاه
- محصولات برتر این ماه
- مقالات برگزیده
- تبلیغات
- رپورتاژ آگهی
- و همچنین چشم اندازها و اهداف و…
همگی میتوانند به گونهای نوشته شوند که علاوه بر سوق دادن مخاطب به سمت وبسایت، احتمال فروش محصولات را بیشتر کنند. برخی از وبسایتهای فروشگاهی بطور وسیع، محصولات متنوعی را عرضه میکنند و فروشنده چندین گونه محصول هستند مثل:
- فروشگاه اینترنتی محصولات سلولزی
- محصولات آرایشی و بهداشتی
- لوازم آشپزخانه
- کالای خواب
و برخی از فروشگاههای اینترنتی مانند فروشگاههای لولههای ساختمانی یک نوع محصول را عرضه میکنند. پیشرفت سایتهای فروشگاهی وابسته به تولید محتواهای حرفهای و تازه است.
نکات مهم در شیوه سفارش آنلاین تولید محتوا
- اگر استراتژی تولید محتوا ندارید، یعنی نمیدانید در چه زمینهای قصد تولید محتوا دارید حتما از مشاورین کمک بگیرید.
- اگر عناوین و یا کلمات کلیدی کسب و کار خود را نمیتوانید پیدا کنید، از اشخاص با تجربه و کارآمد کمک گرفته و با متخصصین مشورت نمایید.
- راجع به اهمیت تاثیر بازاریابی محتوا تحقیق و از مشاورین در این زمینه کمک بگیرید.
بیایید ابتداییتر به موضوع سفارش تولید محتوا نگاه کنیم
در سفارش محتوای سئو محور اولین سوال برای تمام اشخاصی که با فضای اینترنت آشنایی کافی ندارند این است که تولید محتوا چیست؟ یکی از مهمترین مسائل در راهاندازی سایتها برای شرکتها و کسبوکارها تولید محتوا است. یک سایت یا وبلاگ برای پربازدید بودن باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد، که یکی از این عوامل تاثیرگذار تولید محتوا است.
سایتی که با تولید محتوا بالا بیاید به همین آسانیها پایین نخواهد رفت، زیرا یکی از فاکتورهای مهمی که موتوهای جستجو مانند گوگل، در سایت شما به دنبال آن میگردند، به روز رسانی و تولید محتوای تازه است. پس روند ایجاد مطالب جدید برای یک سایت را میتوان به طور خلاصه تولید محتوا نامید.
این موضوع برای جذب مخاطبین بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر شخصی وارد سایت شما شود و محتوای قابل عرضه و بروزی برای آن نداشته باشید، پس از بار اول دیگر به سایت شما سر نخواهد زد. اکنون که ارزش تولید محتوا را فهمیدید بهتر است برای آن اقدام کنید.
برای تولید محتوا یک فرد را استخدام کنیم یا شرکتها این کار را برای ما انجام دهند؟
برای تولید محتوا میتوان یک فرد را استخدام کرد، که دارای پایه حقوقی باشد. با توجه به مرخصی ها، بی انضباطیهای کاری و دیگر مشکلات به نظر به صرفه نمیآید برای همین میتوان تولید محتوای سایت خود را به اشخاص یا تیم هایی که اینکار را انجام میدهند سفارش داد. زیرا تولید محتوا نیازمند تخصص و دانش کافی است. برای همین هر فردی را نمیتوان مناسب استخدام دانست پس شما میتوانید این کار را برون سپاری کنید.
سفارش تولید محتوا هزینههایی نیز در بردارد، به این صورت که هزینه تولید محتوا با توجه به فاکتورهایی مانند حفظ کیفیت و حقوق مشتری متفاوت است. به این صورت که هزینه کافی باعث اجرای درست خدمات میشود. از سویی دیگر مشتری نیز باید هزینهای مقرون به صرفه پرداخت نماید. همچنین هزینه تولید محتوا بر اساس نوع محتوا و تعداد کلمات هر محتوا متفاوت است. به طور کلی فاکتورهایی که در هزینه تولید محتوا اثرگذارند عبارت است از:
- هزینه تولید محتوای ترجمه، تالیفی و بازنویسی متفاوت است
- تعداد کلمات مورد نظر برای هر محتوا در تعیین هزینه اثرگذار است
- تعداد محتوای سفارش داده شده
و سایر هزینهها شامل قرار دادن مطلب بر روی سیستم مدیریت محتوا، انتخاب عکس برای مطلب و سایر تنظیمات که نیاز است. روشهای تولید محتوای سایت به سه بخش اصلی تولید محتوای تالیفی، تولید محتوای ترجمه و تولید محتوای بازنویسی تقسیم میشوند.
مراحل سفارش به شیوه آنلاین
- تعیین کلمات کلیدی یا عنوانهای محتوا که توسط شما یا سایت مورد نظر انجام میشود.
- تالیف یا ترجمه که توسط نویسندههای آن سایت انجام میشود.
- ویراستاری از نظر سئو که توسط ویراستاران آن سایت انجام میشود.
- ویراستار مسلط به فروش که توسط صاحبان کسب و کارها یا افرادی که تسلط کافی دارند انجام میشود، که این ویراستارها باید به تمامی جزئیات کسب و کارها مسلط باشند.
سفارش تولید محتوا تالیفی
در تولید محتوای تالیفی تیترهای مورد نظر را ارسال، و نویسندگان محتوای سفارشی مورد نظر شما را بر اساس تعداد کلمات خواسته شده تولید میکنند.
سفارش تولید محتوا ترجمه
در این شیوه متن انگلیسی محتوای مورد نظر برای سفارش ارسال میشود، که بر اساس متن ارسالی محتوای ترجمه و ویراستاری نیز میشود.
سفارش تولید محتوا بازنویسی شده
ممکن است شما مطلبی را پیشتر برای سایت خود تولید کرده باشید اما اثر بخشی کافی را نداشته باشد، به همین علت میتوان متن خود را ارسال نموده که در این بخش از خدمات تولید محتوا ما، متن ارسالی شما و متن بازنویسی شده ممکن است تا چندین کلمه کوتاهتر و یا بلندتر باشد.
تنها تولید محتوا نیست که باعث موفقیت شما میشود، بلکه ساختار محتوا نیز نقش اساسی در این موضوع دارد، بدین صورت که ساختار تولید محتوا باید بر اساس ساختار مورد نظر موتورهای جستجو باشد.
رعایت اصول سئو محتوا
اگر محتوای تولیدی شما بر خلاف قوانینی که گوگل وضع کرده باشد، نه تنها محتوای شما کمکی به بالا رفتن رتبه سایتتان نمیکند، بلکه باعث نزول رتبه آن نیز می شود. ساختار درست متن، استفاده درست از تگها، تعداد کلمات، پراکندگی و وزن کلمات در صفحه و نوشتن با استانداردهای سئو کاری دشوار و تخصصی است. به همین منظور استفاده از متخصصین در این زمینه به شدت توصیه میشود به جای اینکه دست به آزمایش و خطا بزنید.
تولید محتوای کپی شده نجات دهنده سایت شما نیست، بلکه باعث بدتر شدن وضع میشود. اگر شخصی به سراغ سایت شما بیاید و با مطالب کپی شده روبرو شود، دیگر به سایت شما نمیآید. بلکه به سراغ منبع مطالب میرود تا در آنجا مطالب تازهتری ببیند. تا هم از صحت مطالب مطمئن شود، و همچنین در مورد موتوهای جستجو که تمامی سایتها را زیر نظر دارند در کسری از ثانیه متوجه کپی کاری شما شده و این به معنی پایان کار شما است.
تولید محتوا برای سایت های جدید
سایت جدید نیز به شما در این زمینه کمکی نخواهد کرد، زیرا که دیگر سایت شما در نتایج جستجو به نمایش در نمیآید. بنابراین برای جلوگیری از اینگونه مشکلات باید به فکر محتوایی تازه و ناب برای سایت یا وبلاگ خود باشید.
هزینههای تولید محتوا نباید شما را نگران و باعث حذف استراتژیهایتان در اینترنت شود. زیرا سایتی که هیچ بازدید کنندهای نداشته باشد هیچ سودی نیز نخواهد داشت. برای تولید محتوا نیازی به رفتار رسمی نیست و بهتر است از زبانی ساده و مناسب مخاطبان استفاده کنید، بهتر است کمتر از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید. از پاراگراف طولانی استفاده نکنید و مطالب را به سادهترین شکل ممکن بیان کنید و برای فهم بهتر مطالب از مثالهایی استفاده کنید که به این موضوع کمک کند.
خودتان منتقد مقاله خود باشید و تا رسیدن به بهترین شکل ممکن مقالهتان را اصلاح کنید. با حذف مطالب اضافی و جدا کردن مطالب مفید شکل بهتری به مقالهتان دهید، سئو سایت خود را بهبود دهید.
نوشتن تیتر مناسب در محتوا
در مقالاتتان یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کنید، کلمات کلیدی خود را در درون تیتر و محتوای خود به کار ببرید. سعی کنید اگر محتوای خود را به صورت مقاله بکار میبرید حتما به صورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید، تا کاربر در روزهای آینده برای بخشهای جدید به سایت شما سر بزنند.
همچنین محتوا را به صورت پاراگراف، دسته بندی کرده و از علائم اختصاری مانند ویرگول، شماره گذاری، نقطه، پرانتز و غیره استفاده کنید. نکات مهم را پر رنگ کنید یا اگر احساس میکنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگری از سایتتان است کلمه مربوط به آن صفحه را لینک کنید. انتخاب و استفاده از ارائه دهنده محتوا در تجارت الکترونیکی از اهمیت ویژهای برخوردار است. توضیحات هیجان انگیز محصولات و یا خدمات باعث دیده شدن شما میشود، و نرخ تبدیل شما را چند برابر میکند. درگیر کردن مشتری با محتوا باعث بالا رفتن برند شما میشود.
سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی و تأثیر آن بر روی سئو
سفارش تولید محتوا رپورتاژ یک نوع آگهی متنی است، که در سایتهای محتوایی، محصولات، خدمات و یا ویژگیهای کسب وکارتان را معرفی میکند. رپورتاژ خبری نیز یک نوع خبر ترجیحا واقعی را در سایتهای خبری درباره محصولات و خدمات معرفی و منعکس میکند. متن رپورتاژ شما باید در یک سری سایتهای خبری که بازدید کننده بالایی دارند، و یا این که در سایتهایی که در رابطه با کسب و کار شما هستند درج شود. علاوه بر این باید در متن رپورتاژ چند کلمه کلیدی هدف به سایت شما لینک شود.
تاثیر رپورتاژ به حدی بالا است، که بنیانگدار گوگل ایده گوگل را با بکلینک شروع کرد. لری پیچ یک شب در خواب دید که اعتبار سایتهای خود را میتوان از طریق بکلینک افزایش داد. این به عنوان یک ایده برای شروع کار موتور جستجو شد. هر چند امروزه گوگل هوشمندانه برای بررسی بکلینکها عمل میکند، ولی هنوز بهترین راه برای بکلینک گرفتن درج آگهی رپورتاژ است.
تأثیر سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی
برای این منظور میبایست متن رپورتاژ سئو شده باشد، تمام اصول سئو در آن رعایت شود از جمله چگالی کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی مشابه و کلمات کلیدی بلند، روان بودن متن و….. تا وقتی در سایتهای ناشر به عنوان رپورتاژ ثبت میشوند، برای شما بازدید کننده به ارمغان میآورد.
خصوصیات محتوا در رپورتاژ آگهی یا خبری
در رپورتاژ فقط به فکر سئو نباشید، بلکه احساس خواننده از متن را هم در نظر بگیرید. نکته دیگر اینکه متن حدود 1000 کلمه باشد و 4 کلمه کلیدی در آن قرار گیرد. حداقل یک عکس جذاب هم داشته باشد.
لینکهایی که قرار میگیرند در محتوای رپورتاژ حتما بر کلمه کلیدی خاصی تمرکز داشته باشد، بهتر است در این قسمت مشاورهای داشته باشید. اصول سئو را حتما در متن ریپورتاژ رعایت کنید.
خصوصیات سایتهای منتشر کننده رپورتاژ ( سایتهایی که محتوای رپورتاژ شما را در سایت خود درج میکنند)
الکسا: هر چه الکسای بهتری داشته باشد امکان این که تعداد بازدید کنندهها بالا باشد، بیشتر است.
سن دامنه: که هرچه بیشتر باشد بهتر است.
اتوریتی: که هر چه بالاتر باشد بهتر و تاثیر آن بر روی سئو سایت شما بهتر است. به عبارت دیگر هر چه سایتی، اتوریتی بالایی داشته باشد، گوگل به آن سایت اعتماد بیشتری دارد.
ارتباط موضوعی با سایت شما: (بهتر است در سایتهایی رپورتاژ خود را ثبت کنید که ارتباط معنایی با سایت شما داشته باشد.)
چرا ریپورتاژ برترین راهکار بازاریابی آنلان و سئو سایت است؟
همانطوری که میدانید تعداد تبلیغات و بنرهایی که در سایتها وجود دارد، زیاد شده دیگه اکثر بازدید کنندهها نسبت به آنها بیتوجه شده و کمتر کسی روی آنها کلیک میکند. از آنجایی که رپورتاژ خبری به عنوان یک خبر در صفحه نخست مانند سایر خبرها میآید در واقع کاربران اطلاعی از تبلیغات بودن آن نداشته، و آن را به عنوان یک خبر مطالعه کرده و به آن علاقهمند میشوند.
نکته مهم این است که وقتی یک سایت خبری معتبر و محبوب درباره خدمات و محصولات شما خبری منتشر میکند، کاربران و بازدید کنندهها علاقهمند و مشتاق میشوند، که با برند شما ارتباط برقرار کنند.
بکلینکهای شما از داخل یک مقاله هستند
یکی از مهمترین مباحث این است که هنگام گرفتن بکلینکها، بکلینک شما در کدام بخش سایت منتشر میشود. گوگل ببیشتر از هر چیز دیگری برای بکلینکهایی ارزش قائل میشود که داخل یک مقاله باشند. چرا که بیشتر آنها در قالب معرفی و پیشنهاد است، و راحتتر میتوان به آنها اعتماد کرد.
به قول یکی از اساتید بکلینکها مانند ترشی میماند، هر چه بکلینکها بیشتر بماند موثرتر میشود. اگر بکلینکها به صورت دائمی باشد، بکلینکهایی که در ریپورتاژ آگهی هستند، در گوگل رشد بالایی خواهند داشت.
نظر گوگل درباره بکلینکهای درون رپورتاژها
وقتی بحث درباره تاثیر رپورتاژ خبری در سئو باشد، مساله در اینجا تمام نمیشود. باید نظر خود گوگل را نیز در این زمینه جویا شد. که آیا با این بکلینکهایی که در رپورتاژهای آگهی قرار گرفته موافق است یا خیر.
مزایا و فواید سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی چیست؟
- رپورتاژ آگهی به عنوان یک تبلیغ همیشگی و مادام العمر است.
- رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات و معرفی بزرگ است.
- بالاترین تأثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت است.
معایب ریپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هست، البته این معایب نیز به تولید کننده محتوا بر میگردد که باید در هنگام تولید محتوای رپورتاژ نباید از متنها و مطالب سایر سایتها کپی کند. یا اینکه از محتوای بدی استفاده کند، زیرا که نه تنها هیچ تاثیری بر سئو در سایت شما ندارد، بلکه در جذب بازدید کننده نیز شکست خواهید خورد.
نکاتی در زمینه تولید محتوای مناسب
- کلمه کلیدی در تولید محتوا
- تولید محتوای پر مخاطب
- تولید محتوای طولانی
- کیفیت محتوای تولیدی
اهمیت تولید محتوای مناسب کسب و کارهای کوچک
امروزه افرادی که برای خرید به دنبال کسب اطلاعات به صورت آنلاین هستند، در حال افزایش است. بنابراین طراحی یک سایت مناسب فروشگاهی از عوامل مهم و قابل تامل است. برای ایجاد چرخه فروش موثر جزء فاکتورهای مهم تلقی میشود. این نکته را در نظر داشته باشید که نوع محتوایی که تولید میکنید، محور فعالیتهای بازاریابی اینترنتی شما را تشکیل میدهد. محتوا قلب سیستم شماست و تولید محتوا مناسب باعث میشود، کاربران زیادی به سمت سایت شما مراجعه کنند.
سفارش تولید محتوای انگیزشی و استفاده از کارکردهای مثبت آن
محتواهای انگیزشی معمولا نشان دهنده تسلیم نشدن افراد مشهور در برابر موانع و مشکلات و سختیها و رسیدن آنها به موفقیت است. این روزها در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام رواج زیادی دارند. برخی از کارکرد های مثبت محتوای انگیزشی:
۱) جذب و حفظ کاربران و مشتریان
انگیزه و اشتیاق در دنیای امروز چیزی است که مورد توجه عموم مردم قرار دارد، و آن را دوست دارند. لذا لازم است برای جذب و حفظ مشتری محیطی با ارزش برای کسب و کار خود ایجاد کنیم. تا حس اعتماد و مهارت به مشتری القا شود چرا که در دنیای امروز حفظ مشتری به عنوان عامل اصلی موفقیت است.
16 نظر در مورد مقاله “ سفارش تولید محتوا متنی برای سایت (سئو شده و تخصصی) برای رتبه یک شدن! ” ثبت شده است
محتوای زرد چیست؟ آیا از این محتوا استفاده کنیم؟
[…] سفارش تولید محتوا […]
matin
سلام ،چرا نمونه قرار ندادین روی سایت،،روی چه سایت هایی کار کردین که الان رتبه یک شدن ؟
🙂
برای ثبت سفارش نیازه که با دفتر تماس گرفته بشه یا فقط فرم رو پر کنیم؟
Rostami
سلام وقتتون بخیرچند روز پس از ثبت سفارش، محتوایی که میخوایم رو میتونید بهمون تحویل بدین؟ آیا امکان ویرایش و بازنگری بعد از دریافت سفارش وجود داره؟
محمد رضایی
سلام روزتون بخیر
ما یک سری محتوای آماده داریم که میتونید از این محتوای آماده استفاده کنید و بلافاصله بعد از پرداخت می تونید محتوای مربوطه را دانلود کنید. اما برای سفارش های بیشتر تیم ما می تونه تا 30.000 کلمه در روز رو برای هر سایتی بنویسه، اگر هر کدوم از محتوا نیاز به ویرایش داشته باشد می تونید در پنل کاربری خودتون و در قسمت تیکت ها به همکاران ما تیکت ارسال کنید تا محتوای مربوطه ویرایش و مطابق با نیاز شما تولید شود.
حسین زاده
با سلام شما چقدر اصول سئو رو برای محتوایی که می نویسین رعایت می کنین؟ بر چه اساسی چگالی کلمه کلیدی رو تعیین می کنید؟ اگر من بخوام با شما کار کنم کیفیت محتواتون رو تضمین می کنید؟
محمد رضایی
سلام وقتتون بخیر
ما در تمامی مراحل سفارش تولید محتوا گفتیم که تمامی محتوای تولید شده توسط ما بصورت تضمینی به مشتریان ارائه میشوند. همچنین اصول سئو محتوا در تمامی مقالات رعایت شده و طبق جدیدترین آپدیت الگوریتمهای گوگل این محتوا نوشته میشوتد. برای ثبت سفارش هم میتوانید از قسمت تماس با ما سفارشتان را ثبت کنید.
negin
سلام وقتتون بخیر من محتوایی که برای صفحه محصولاتم میخوام، نمونش توی هیچ سایت فارسی نیست و حتما باید ترجمه بشه شما ترجمه هم انجام میدین؟ منظورم از ترجمه، ترجمه با گوگل ترنسلیت نیست چون اون رو خودمون بلدیم
محمد رضایی
سلام وقت شما هم بخیر
ما برای تولید محتوای با کیفیت، بعضا از سایتهای خارجی هم استفاده میکنیم و مطالب این سایتها بصورت ترجمه روان و بازنویسی شده در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم. تمامی مترجمینی که در شرکت ما مشغول به فعالیت هستند، تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند.
تعرفه و قیمت تولید محتوا | رازهای محتوای با کیفیت سئو شده ارزان قیمت
[…] سفارش تولید محتوا […]
بهترین نرم افزار های تولید محتوا در سال 2020
[…] سفارش تولید محتوا […]
امیرحسین
سلام وقت بخیر
شما محتوای متنی در حوزه تخصصی مهندسی صنایع هم تولید میکنید؟
محمد رضایی
سلام دوست عزیز وقت شما بخیر بله ما نیرویی که بصورت تخصصی رشته ایشون مهندسی صنایع هست رو داریم که می تونه برای شما این محتوارو با کیفیت بسیار بالایی تولید کنه.
محتوای آماده سئو شده شگفت انگیز برای کسب رتبه اول در 10 روز!
[…] سفارش تولید محتوا […]
11 ابزار تولید محتوا برای راحت کردن تولید محتوای با کیفیت
[…] سفارش تولید محتوا […]
آموزش تولید محتوا با ساده ترین روش ها
[…] سفارش تولید محتوا […]