تولید محتوا

بهترین نرم افزار های تولید محتوا در سال 2020

نرم افزار های تولید محتوا مشاغل و کارفرمایان را قادر می سازد که برای ابتکارات بازاریابی که دارند، محتوا تولید یا ویرایش کنند. حال این محتوا می تواند متن، تصویر، اینفوگرافی یا فیلم ها باشد، که بوسیله ی این ابزار ها است که می تواند با ایجاد تعامل با کاربران روند رو به رشد خودتان را داشته باشید.  نرم افزار تولید محتوا اغلب در کنار سایر ابزارهای بازاریابی محتوا مانند نرم افزار تجربه محتوا و نرم افزار توزیع محتوا استفاده می شود. برای واجد شرایط بودن برای گنجاندن در گروه تولید محتوا ، یک محصول باید:

  • ابزارهایی را برای توسعه محتوای نوشتاری یا تصویری برای اهداف بازاریابی فراهم کنید، یا برای اهداف بازاریابی ابزاری را برای استفاده از منابع در سراسر وب تهیه کنید.

نرم افزار تولید محتوا ربات تولید محتوا برنامه تولید محتوا

مقایسه نرم افزار های تولید محتوا

1. برنامه و ربات تولید محتوا Outgrow

Outgrow به شما امکان می دهد با ساختن آزمونها ، محاسبه گرها ، ارزیابی ها ، توصیه ها ، نظرسنجی ها و چت با بات ها ، هدایت ، صلاحیت و مشارکت بهتر داشته باشید. هیچ برنامه نویسی یا طراحی لازم نیست! Outgrow دارای قالب های طراحی است که برای موبایل، دسکتاپ و لپ تاپ کاملاً بهینه شده و به راحتی در تبلیغات ، وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه و ارتباطات ایمیل قرار می گیرند. علاوه بر این، بیش از 300 قطعه محتوا از پیش ساخته وجود دارد که برای بهبود تبدیل بهینه شده اند، بنابراین می توانید سوالات را تغییر دهید، چند ترفند درست کنید تا با برند شما سازگار باشد و محتوای تعاملی خود را در عرض چند دقیقه آماده کنید.

2. ربات و نرم افزار تولید محتوا Oberflip

ما معتقدیم که محتوا موثرترین روش برای درگیر کردن روابط معنادار است. اما حتی بیشترین مطالب را باید با یک تجربه قابل توجه ترکیب کرد تا به پتانسیل کامل خود برسد. Uberflip یک پلت فرم تجربه محتوا است که کلیه مطالب شما (مقالات وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی، فیلم ها، تصاویر سفید و موارد دیگر) را جمع می کند ، بنابراین می توانید تجارب متناسب با محتوای را برای هر مرحله از بازدید کاربر ایجاد کنید، مدیریت و بهینه کنید. آنها با فراهم کردن ابزارهایی که برای تقویت تعامل و تولید تقاضا به بازاریاب ها نیاز دارند، می توانند از محتوا برای دستیابی به اهداف بهتری استفاده کنند. Uberflip همچنین به منظور تکمیل شکاف و بهبود روند بین محتوا و تولید تقاضا ، با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی کاربر ادغام شده است.

3. برنامه تولید محتوا Joomag

جومگ که در سال 2009 تأسیس شد، یک سیستم عامل جامع است که مجموعه ای از راه حل های یکپارچه را برای هر بازاریاب محتوا ، نشر دیجیتالی ، ارتباطات شرکت ها و نیاز به تعامل در فروش را ارائه می دهد. بیش از 500000 مشاغل بزرگ و کوچک در حال حاضر مشغول ایجاد ، توزیع ، پیگیری و کسب درآمد از محتوای آنلاین خود از یک بستر مرکزی هستند ، روند کار را ساده تر کرده و در این فرایند پربارتر می شوند.

4. نرم افزار تولید محتوا Content Studio

ContentStudio به شما امکان می دهد محتوای مرتبط با موضوع را که توسط شبکه های اجتماعی، انواع رسانه های مختلف و وایرال فیلتر شده است کشف کنید. پست ها را به صورت جداگانه از فیدهای مبحث خودتان انتخاب کنید یا یک کارزار اتوماسیون را با قوانین خود تنظیم کنید تا به صورت خودکار محتوای خود را در کانال های منتخب منتشر کنید.

5. نرم افزار تولید محتوا Gather Content

GatherContent یک بستر عملیاتی محتوا است که به تیم ها کمک می کند تا در مقیاس، محتوای موثری تولید کنند. برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت محتوا در چندین سیستم است. GatherContent پیچیدگی را با یک بستر واحد برای مدیریت مردم، و پردازش، برای تولید محتوای مؤثر که پاسخگوی نیاز کاربران و اهداف تجاری باشد، رفع می کند. کنترل عملکرد های محتوای خود را با GatherContent کنترل کرده و محتوای مؤثر را به طور مداوم تحویل دهید.

6. نرم افزار تولید محتوا Skyword

پلت فرم Skyword360 محتوا را در هسته کلیه فعالیت های بازاریابی قرار می دهد. Skyword360 برای اطمینان از کلیه برنامه ریزی های متقابل کانال ، ایجاد محتوا و فعال سازی با استراتژی کلی محتوای شرکت و اهداف بازاریابی مطابقت دارد. با این رویکرد محور محور ، رهبران بازاریابی این توانایی را دارند که تجارب منحصر به فرد و یکسان مشتری را ایجاد کنند که برند های آنها را متمایز کرده و نتایج قابل اندازه گیری را هدایت کند. Skyword360 ابزاری برای همه عناصر اساسی عملیات محتوا فراهم می کند: استراتژی، برنامه ریزی، ایجاد، جمع آوری، فعال سازی، شخصی سازی و بهینه سازی. با داشتن جامعه بین المللی آزاد از بیش از 46 کشور و امکان ترجمه این سکو به 14 زبان ، عملیات محتوا را می توان در مقیاسی گسترده انجام داد.

7. Semrush

Semrush یک پلتفرم برای مدیریت و بازاریابی محتوایی است. که به مشاغل کمک می کند تا بتوانند حضور آنلاین خود را در کلیه کانال های اینترتی بهینه کنند. از داده های این ابزار بیش از 5.000.000 بازاریاب و نزدیک به 1000 رسانه از آن استفاده می کنند. در درون این سایت بیش از 40 ابزار وجود دارد که تمام نیازهای یک دیجیتال مارکتر را فراهم می سازد از طرفی Semrush تمام داده های خود را از گوگل دریافت می کند.

8. Lumen5

Lumen5 یک پلتفرم برای تولید ویدئوست که اکثر برندها از آن برای تولید ویدئوها استفاده می کنند. با این ابزار تجربه تولید ویدئوهای فوق العاده ای برای کاربر ساخته می شود.

9. ربات و نرم افزار تولید محتوا Contently

هر بازاریاب محتوایی برای موفق شدن و تولید یک محتوای فوق العاده به سه ماده اصلی نیاز دارد: یک استراتژی برای خوش حال کردن مخاطب، دوم یک بستر بازاریابی محتوا که کارها را برای شما او راحت تر کند، سوم داستان نویسی هایی که مردم به آن اهمیت بدهند. رعایت این سه مورد به برندها این کمک را می کند که بتوانند محتوایی تولید کنند که عملکرد بسیار بالایی در بین محتواهای بیشماری که در سطح وب وجود دارد را داشته باشد. این شرکت که در سال 2010 تاسیس شده است، به بازاریابان محتوایی کمک می کند که به خوبی این سه اصل را پیاده کنند.

30 تا از بهترین نرم افزارها و ربات های تولید محتوا برای فریلنسرها و بازاریاب ها

از کدام ابزارهای تولید محتوا باید استفاده کنید؟ در ادامه ما ابزارها و برنامه هایی برای تولید کنندگان محتوای : بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)، ویدیویی، موسیقی، گرافیکی، موشن گرافیکی، ارائه ها، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، وبینار ها و شبکه های اجتماعی مناسب است.

طبق بررسی هایی که ClearVoice  از بیش از 1000 بازاریاب محتوا انجام داده، 27 درصد آنها تولید محتوای واقعی را بزرگترین چالش می دانند. این در حالی است که اگر استراتژی نباشد و به قصد دریافت ترافیک نباشد این مقدار به 42 درصد هم می رسد.

همانطور که متوجه شده‌اید، ایجاد یک محتوای خوب به زمان، تلاش و منابع نیازمند است. با هزاران ابزار مختلفی که در اختیار بازاریابان محتوا است می توانند آن ها را تست و آزمایش کنند.

  1. ابزارهای ایجاد محتوا برای بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ):

    1. Movable ink

    2. BEE

    3. GetResponse

    4. ZenPen

    5. Sender

  2. ابزارهای ایجاد محتوا برای فیلم ها، موشن گرافیک، موسیقی و نمایش اسلاید:

  3. RawShorts
  4. Magisto
  5. SlideShare
  6. Vidyard
  7. YouTube Music
  8.  Spotify

ابزارهای ایجاد محتوا برای وبلاگها:

  1. WordPress
  2. Sumo
  3. Playbuzz

ابزارهای ایجاد محتوا برای اینفوگرافیک:

  1. easel.ly
  2. Animaker
  3. Visme
  4. Infogram
  5. ThingLink

ابزارهای تولید محتوا برای تولید پادکست:

  1. Audacity
  2. PodBean
  3. Ecamm
  4. SpeakPipe
  5. Acast

ابزار برای میزبانی وب وینارها:

  1. GoToWebinar
  2. Zoom
  3. StealthSeminar

ابزارهای تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی:

  1. Pablo
  2. Qzzr
  3. Piktochart
  4. Pixabay

ابزار های تولید محتوای ایمیل مارکتینگ

Movable Ink: این ابزار یک بستر منحصر بفردی است برای برندها که به آنان امکان می دهدتجارب زیبایی را به مخاطبان ایجاد کنند. این برنامه قابلیت شخصی سازی را برای کاربران ایجاد می کند. این ابزار برای تولید محتوا تعاملی در محیط کار مناسب است.

  • هزینه: این نرم افزار یک نسخه آزمایشی دارد که می توان بصورت رایگان از آن استفاده کرد، در صورت نیاز هم می توان از اکان پریمیوم آن هم در صورت خریداری استفاده کنید.
  • سطح مهارت: مناسب برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای
  • مناسب برای مشاغل کوچک تا متوسط

این مقاله بر اساس تحقیقات وب سایت G2 انجام شده است. در آینده‌ای نزدیک این مقاله بروزرسانی خواهد شد. همچنین میتوانید با ما در تماس باشید تا در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید، تیم منلین شما را راهنمایی کنند.

امتیاز کل
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

محمد رضایی

به دلیل علاقه ی زیاد به دیجیتال مارکتینگ تصمیم به راه اندازی وب سایتی در این مورد گرفتم، برای کسب دانش بیشتر در دوره های حرفه ای تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، سئو، کپی رایتینگ، وبمستری، فوتوشاپ حرفه ای، برنامه نویسی و نویسندگی حرفع ای شرکت کردم. 7 سال هست که در این زمینه فعالیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن