سفارش تولید محتوا متنی برای سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که هر صاحب کسب و کار آنلاینی باید دقت بالایی در انجام آن داشته باشد. این محتوای سایت شما است که می تواند باعث بهبود رتبه، سود بیشتر را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر برای سئو سایتتان به محتوای یونیک و با کیفیتی نیاز دارید می توانید از خدمات منلین استفاده کنید.
تعداد کلمه و مقاله را وارد کنید تا سفارش شما محاسبه شود
قیمت کل | 0 تومان |
تولید و منتشر کردن محتوا طبق یک استراتژی درست و منظم می تواند کمک بسیار زیادی به بهبود رتبه شما در گوگل کمک کند. همان طور که می دانید ما ابتدا برای کاربر و سپس برای موتورهای جستجو محتوایی تولید می کنیم. پس این کار را باید طبق یک استراتژی کاملا حساب شده در سایتمان منتشر کنیم.
سر وقت محتوا رو تحویل بگیرید
همیشه پاسخگوی سوالاتتان هستیم
امکان ویراش محتوا بعد از تولید
محتوای سئو شده تحویل بگیرید
در این ویدیو می توانید مشاهده کنید، بزرگانی فعال در این حوزه چه توصیه هایی برای سفارش تولید محتوا سایت دارند. همان گونه که می دانید نقش اصلی را در هر سایتی محتوا ایفا می کند. تنها با داشتن محتوایی با کیفیت و کاربر پسند می توانید رتبه های بالایی را به خود اختصاص دهید.
فروشگاه های اینترنتی باید این موضوع را به خوبی بدانند که در این حوزه ضعف محتوا وجود دارد و شما این فرصت را دارید که با استفاده کردن از متن هایی با کیفیت و پر قدرت بتوانید این ضعف را جبران کنید. یکی از خدمات یکه منلین ارائه می کند سفارش تولید محتوا برای فروشگاه های اینترنتی است که می توانید از قسمت تعرفه ها پکیج های مورد نظر خود را انتخاب کنید.
پشتیبانی از تمامی خدمات
امکان ویرایش محتوای تولید شده
تولید تخصصی ترین محتوا
امکان بازبینی کردن متن ها
در زیر تعرفه تولید محتوای ما را مشاهده می کنید.
اگر راهتان را گم کنید هر چقدر هم که زحمت بکشید بی فایده است. با داشتن یک استراتژی درست می توانید در یک مسیر درست گام بردارید و روند رو به رشدی داشته باشید.
همه ما برای مخاطب محتوا تولید میکنیم، پس باید محتوایی تولید کنیم که برطرف کننده نیاز او
باشد و با آن ارتباط برقرار کند. تیم سفارش تولید محتوا منلین، با تولید محتوایی با شناسایی
نیاز مخاطبان، همان محتوایی که لازم دارند را تولید می کند. تولید محتوا بدون اینکه نیاز
مخاطب شناسایی بشه، چندان سودی نخواهد داشت.
زمانی میتوانیم محتوایی را با کیفیت
معرفی کنیم که بتواند نیاز مخاطب را برطرف کند، پس ما در قدم اول باید نیاز مخاطب را
شناسایی کنیم. یکی از اولین قدم های ما برای نوشتن محتوا شناسایی کردن مخاطبان سایت شما
است.
بهتر است این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که تنها قرار دادن محتوا در سایت کافی نیست
و باید حتما این محتوا با یک شناخت و هدف خاص تولید شده باشد. در این صورت میتوانید از
محتوای خود نهایت بازدهی را انتظار داشته باشید.
پیدا کردن و انتخاب کلمه کلیدی پر جستجو و کلمه کلیدی که کاربران به دنبال آن هستند، تقریبا
کار سختی است. افراد تازه کار معمولا نمیتوانند این کلمات را پیدا کنند و با استفاده از
آنها مخاطبان هدفشان را جذب کنند. انتخاب درست کلمه کلیدی هدف، مسیر موفقیت را هموار می
کند. بعد از شناسایی نیاز مخاطب، باید دید مخاطب این نیاز را به چه شکل جستجو میکند. در
واقع همه مخاطبان ما به یک شکل نیازشان را جستجو نمی کنند. باید دنبال کلمات بگردیم که
کاربر بیشتر آنها را جستجو میکند.
یکی دیگر از قدم های مهم در تولید محتوا انتخاب کلمات کلیدی است. انتخاب کلمات کلیدی مانند
انتخاب یک مسیر برای رسیدن به هدفتان است. اگر راه را اشتباهی بروید سختی های زیادی را
متحمل می شوید و در نهایت به هدفتان که هیچ نمی رسید، در این راه ضررهای زیادی هم داشته
اید.
قدم آخر تحلیل رقبا و تعیین استراتژی، باید ببینیم رقبای ما روی چه عباراتی کار کردند، آنها
روی چه محتوایی مانور می دهند، برای راهی که میخواهیم ادامه بدهیم یک استراتژی درست
میتواند به ما خیلی کمک کند که راه درست را پیدا کنیم و از رقبا پیشی بگیریم.
بزرگان همیشه توصیه می کنند که از اشتباهات دیگران درس بگیریم. پس اگر رقیب ما یک اشتباهی
در تولید محتوای خود داشته می توانیم به راحتی و با پوشش دادن این ضعف جایگاه او را برای
خود داشته باشم.
با سفارش آنلاین تولید محتوا زندگی خود را زیر و رو کنید! شاید این جمله برایتان تکراری باشد که محتوا پادشاه است. هر چقدر هم که تکراری باشد باید قبول کرد که تولید محتوا جزء اصلی سئو سایت است و بدون محتوا نباید انتظار هیچ اتفاق خاصی داشت. تولید محتوا هسته و مرکز یک وب سایت است. اگر محتوا نباشد سایتتان هیچ پیشرفتی نخواهد کرد. پس بهتر است که کمی جدی تر به این موضوع فکر کنید که چگونه میتوانید سایتی موفق داشته باشید. قطعا این سایت نمی تواند بدون محتوا باشد و حتما باید متن، تصویر، ویدیو در آن قرار گیرد. ...
در حال حاضر تمامی کسب و کارها برای اینکه بتوانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند، نیاز به سفارش تولید محتوا متنی دارند. اما در هنگام سفارش چنین محتوایی باید به موارد بسیار زیادی دقت کرد تا متوجه شد متن هایی که درون سایت قرار می گیرد، از کیفیت بالایی برخوردار هستند یا خیر. هر سایتی انتظار دارد با بازاریابی محتوایی، به اهدافی که تعیین کرده است برسد. مهم ترین هدف در این بین قرار گرفتن در نتایج بالای موتورهای جستجو و جذب مخاطبان به سایت است. در مرحله بعدی تبدیل کردن این مخاطب به مشتری مهم ترین هدف میشود که وظیفه یک نویسنده محتوا است. هرچند که عوامل دیگری هم در این بین دخیل هستند، اما نقش نویسنده محتوا را می توان بسیار مهم تلقی کرد.
سفارش آنلاین تولید محتوا یکی از چالشهایی است که صاحبان کسب و کارها با آن روبرو هستند. چرا که آن ها میخواهند از بین سایت هایی که خدمات تولید محتوا ارائه میکنند، بهترین را انتخاب کنند. در این راه همه ادعا میکنند بهترین هستند. اما واقعاً کدام یک می توانند ثابت کنند بهترین شرکت تولید محتوای سایت هستند؟ قطعاً باید به صورت تجربی از خدمات این مجموعه ها استفاده کرد تا متوجه شد که آیا ادعای بهتر بودن صحت دارد یا خیر.
نوشتن متن هایی که تنها بتواند یک صفحه به سایت اضافه کند و هیچ هدف خاصی را دنبال نکند کار بسیار ساده ای است که هر شخصی می تواند آن را انجام دهد. اما مهم تر آن است که متن نوشته شده با یک هدف خاص ارائه شده باشد و بتواند مخاطب را به سمتی بکشاند که از محصولات یا خدمات سایت مورد نظر استفاده کند. اگر محتوایی نتواند این انتظاراتی را برای شما برآورده کند هیچ سودی نخواهد داشت.
قبل از اینکه بخواهید محتوایی را سفارش دهید، انواع آن را بشناسید و بدانید که سایت شما چه محتوایی را نیاز دارد به طور مثال برخی سایت ها بیشتر می طلبد که محتوای ویدیویی در آن ها قرار گیرد. اما برخی دیگر نیاز است که ترکیبی از این محتوا در آن قرار گیرد. قدرت کلمات را دست کم نگیرید یکی از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن منظور خود را به گوگل بفهمانید استفاده کردن از همین متن ها است. متن ها برای گوگل و هم برای کاربر اهمیت بسیار زیادی دارند.
شاید کاربر اینترنت و وقت کافی برای دیدن یک ویدئو را نداشته باشد. به همین دلیل روی می آورد و به سمت خواندن یک متن، اگر شما بتوانید در این متن به طور حرفهای او را از خدمات خود باخبر کنید به سادگی میتوانید یک مشتری برای خود جذب کنید. در ادامه بیشتر در مورد نحوه بهینه کردن متن ها، تصاویر و ویدئوها برای قرار دادن در سایت صحبت میکنیم. آنچه که اینجا مدنظر ما است، قدرت کلمات است که باید آن ها را دست کم نگیرید و به خوبی از این موضوع آگاه باشید که محتوای متنی جایگاه ویژه ای نزد موتورهای جستجو دارد.
می توان گفت دلیل اهمیت محتوا این است که در زندگی روزمره ما بخش بزرگی را به خود اختصاص داده است و ما برای اینکه از موضوعات آگاه باشیم به محتوا نیاز داریم. در واقع محتوا می تواند تمامی نیازهای ما را برطرف کند و به تمامی سوالاتی که در ذهنمان وجود دارد، پاسخ دهد.
احتمالاً محتواهایی را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید که شما را سرگرم میکنند و باعث شادیتان می شوند یا حتی محتوای آموزشی که به شما کمک می کنند در یک زمینه چگونه بدرخشید. تمامی این ها باعث می شود تا ما به خوبی متوجه شویم محتوا چقدر می تواند در زندگی ما مهم باشد.
حال که در زندگی ما محتوا انقدر تاثیر گذار است به خوبی می توان متوجه شد که در کسب و کار هم به همین شکل عمل میکند و اصلی ترین راهی که ما برای به دست آوردن درآمد مناسب پیشرو داریم، تولید محتوا است. با استفاده از همین محتواست که می توانیم مشتری هایی را به سمت کسب و کار خود جذب کنیم و با درگیر کردن آن ها با محصولات و خدمات خودمان باعث شویم که آن ها از این کار لذت ببرند و در نهایت از محصول یا خدمات ما استفاده کنند.
در حال حاضر که همه برای بالا بردن سود کسب و کار خود و موفق شدن در آن به دنبال تولید محتوای با کیفیت هستند، کسانی که میخواهند با آن ها رقابت کنند نباید از این قافله عقب بمانند و باید مسیری که این کسب و کارها به درستی در پیش گرفته اند را دنبال کنند.
تولید محتوا مزایای بسیاری برای تمامی کسب و کارها دارد. از هزینه کمتر نسبت به تبلیغات یا روشهای دیگر گرفته تا اثربخشی و ماندگاری اثرات آن روی کسب و کار برای مدت زمانی طولانی. محتوا آن چیزی است که همه کسب و کارها به آن نیاز دارند و هر کدام می توانند با توجه به شرایط خاص خود آن را در اختیار مخاطب قرار دهند.
صاحب هر کسب و کاری که باشید نیاز است تا محصولات و خدماتتان را در اختیار مشتریان مناسب و هدف خود قرار دهید. در تبلیغات سنتی با استفاده از تلویزیون یا بیلبوردهای سطح شهر یک آگهی تبلیغاتی به مخاطب نمایش داده می شد و برای مدتی طولانی جز بهترین استراتژی های بازاریابی به شمار می رفتند. اما در حال حاضر و با بیشتر شدن افراد آنلاین این بازاریابی به سمت دیگری در حال حرکت است.
محتواها همیشه نقش بسیار مهمی در بدست آوردن اطلاعات مصرف کنندگان ایفا می کنند و می توانند تاثیر بسیار زیادی بر تصمیمات این افراد بگذارند. در هر دو روش هدف انتقال پیامی در مورد کسب و کار، محصول و یا خدمات ما است. اما رسانه های آن ها متفاوت اند که در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.
تفاوت های کلیدی میان این دو وجود دارد. به طور مثال در تبلیغات، تمامی اطلاعاتی که در مورد تجارت، محصول و یا خدمات مورد نظر وجود دارد به مشتری یا مصرف کننده ارائه می شود. در صورتی که در بازاریابی محتوایی این گونه نیست و به صورت مستقیم تمامی اطلاعات را به آن ها انتقال نمی دهیم. در بازاریابی محتوا اطلاعاتی منتشر میشود که مخاطب آن را جالب، مفید و ارزشمند میداند. با این کار مخاطبان هدف دقیقتری را پیدا میکنیم و تمامی محصولات را به آن ها معرفی می کنیم.
زمانیکه از تبلیغات استفاده می کنید در همان لحظه محصول را در معرض دید مخاطب قرار می دهید تا آن ها اقدام به خرید محصول کنند. اما اگر می خواهید در ذهن مشتری خود بمانید طبق تحقیقاتی که صورت گرفته نیاز است تا در طول ۱۸ ماه ۷ بار این تبلیغات را انجام دهید که بتوانید در ذهن آن ها باقی بمانید.
با استفاده کردن از تولید محتوا محصولی را تحت فشار به مشتری ارائه نمی دهید و تنها با در اختیار قرار دادن محتوایی به مشتریان هدف، به مرور و با جذب این مشتریان محصولات خود را به فروش می رسانید. محتوا یک راه عالی برای دیده شدن و شنیده شدن است بدون اینکه خود را درگیر هزینه های زیاد تبلیغات کنید.
اما این محتوا هم نیاز است تا به گونه ای نوشته شود که بیشترین تاثیر گذاری را در بین افراد داشته باشد. برای این کار می توانید از خدمات سفارش تولید محتوا استفاده کنید تا مطمئن شوید بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان خود می گذارید.
clنی که از تبلیغات استفاده میکنید شما به صورت مستقیم با مصرف کننده در حال صحبت هستید، اما هیچ گفتگویی شکل نمی گیرد و شما به سادگی محصولی که قصد فروش آن را دارید به مشتریان نشان میدهید و مزایای محصول و خدمات آن را تحسین می کنید. در صورتی که در محتوای آنلاین به این شکل نیست و شما فرصت بیشتری برای صحبت با مصرف کننده دارید و آن ها هم میتوانند تعاملی با شما داشته باشند.
بدین صورت که در شبکه های اجتماعی نظرات خود را در مورد محصولات و نحوه عملکرد شما بیان می کنند یا در وبلاگ شما نظرات خودشان را در مورد محتوای سایت بیان می کنند. شما با این کار می توانید مشتریان بالقوه خود را بشناسید و با ایجاد ارتباطی هدفمند اعتماد آن ها را جذب کنید.
تبلیغات به این معناست که شما پیام خود را به بیشترین افراد ممکن نمایش دهید. در سمت دیگر بازاریابی محتوا به معنای ارائه پیام به افراد مناسب است. به طور کلی بازاریابی محتوا بسیار هدفمندانه تر است و بازاریابان محتوا زمانی را صرف تحقیق در مورد مخاطبان خود می کنند و دقیقاً می دانند که آن ها چه چیزی را بیشتر دوست دارند؛ بخوانند و با استفاده از وبلاگ بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.
آن ها به خوبی تحقیق می کنند که در چه مکان هایی می توانند مخاطبان خاص خود را به دست آورند و از این طریق محتوا را در آنجا قرار می دهند. با این تفاسیر به خوبی می دانید که سفارش تولید محتوا متنی برای سایت بسیار به صرفه تر و هوشمندانه تر از هزینه کردن برای تبلیغات است.
تبلیغات و بازاریابی محتوا تفاوتهای بسیاری با هم دارند. این تفاوت در نحوه به اشتراک گذاری هم به خوبی نمایان است. زمانی که از تبلیغات استفاده می کنید خود کسب و کار شما این نمایش را اجرا می کند و محصولات را به دیگران معرفی می کنند. در صورتی که در بازاریابی محتوا تصمیمگیرنده خود کسب و کار نیست و مخاطب محتوای سایت را می خواند و با به اشتراک گذاشتن آن یا پیشنهاد دادن به دیگران باعث می شود تا همتا باشد.
یکی از دلایلی که منجر به خرید می شود پیشنهاد محصولی از سمت کسی است که به آن اعتماد داریم. به طور مثال شما دوستی دارید که یک محصول را خریداری کرده و پیشنهاد می کند که شما هم از این محصول با کیفیت استفاده کنید درصد خرید با استفاده از این پیشنهادی بسیار بالا است.
تمامی کسب و کارهای امروزی به سمت بازاریابی جدیدی در حال حرکت هستند. در این نوع بازاریابی مشتری هدف بسیار مفید و با ارزش است و با استفاده از این نوع بازاریابی محصولات شما در مقابل مخاطبان مناسبی قرار می گیرد که می توانند به خریداران اختصاصی تبدیل شوند.
برای اینکه بدانید کسب و کار شما به تولید محتوا نیاز دارد یا خیر، بخشی از مقاله ای که neilpatel در سایت خود قرار داده را برایتان آماده کردم. او می گوید اگر کسب و کار کوچکی دارید بازاریابی محتوا تکنیکی است که برای افزایش مخاطبان و افزایش شناخت اسم برند شما، باید از آن استفاده کنید.
بازاریابی محتوا به تولید و انتشار مطالب آنلاین اشاره می کند که باعث افزایش ترافیک سایت می شود. این محتوا انواع مختلفی دارد که میتواند به صورت پست های وبلاگی، اینفوگرافیک ها یا … باشد.
طبق تحقیقات جهانی که صورت گرفته ۸۰ درصد از مردم خواندن چند مقاله را در مقابل یک آگهی تبلیغاتی ترجیح میدهند و ۷۰ درصد آن ها موافقند که بازاریابی محتوا باعث میشود احساس نزدیکی با یک کسب و کار یا محصول داشته باشند. همه این آمار و ارقام ها نشان می دهد که شما برای قرار گیری در بین بهترین ها نیاز به یک استراتژی بازاریابی محتوایی موثر دارید. اگر از این استراتژی استفاده نکنید قطعاً خیلی چیزها را از دست خواهید داد و کسب و کار های دیگر از شما پیشی خواهند گرفت.
در دنیای دیجیتال امروزی بازاریابی محتوا موثر ترین روشی است که می توانید با استفاده از آن به مشتریان بالقوه خود برسید. اما اگر هنوز هم فکر می کنید که دلایل قانع کننده برای تولید محتوا در اختیار شما قرار ندادیم، می توانید در ادامه 7 دلیلی که ثابت می کند شما به سفارش تولید محتوا متنی برای سایت به صورت تخصصی نیاز دارید را مطالعه کنید.
با محتوا اعتماد سازی می کنید
یکی از اهداف مهمی که شما باید در تولید محتوا داشته باشید ایجاد اعتماد است. یکی از بزرگترین مزایای که می توانید با استفاده از ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت که مرتبط با حوزه کسب و کارتان است به دست آورید، اعتماد مخاطبان شما است.
به یاد داشته باشید که شما هر چه محتوای منسجم و با کیفیتی که به مخاطبان ارائه میکنید بیشتر باشد، آن ها بیشتر به این موضوع ایمان خواهند داشت که شما در حوزه کاری خود متخصص هستید. این نکته را به یاد داشته باشید که مردم همیشه به دنبال یک متخصص برای حل مشکلات خود هستند، پس چه بهتر که این متخصص شما باشید.
غیر ممکن است که تفاوتی میان یک برند شناخته شده و یک برند ناشناس وجود نداشته باشد. تصور کنید که شما میخواهید محصولی گران قیمت را از فروشگاهی خریداری کنید. یکی از این فروشگاه ها دیجی کالا است و دیگری یک سایت ناشناس، حال شما با توجه به اینکه محصول یکسانی در اختیارتان قرار گرفته، کدام یک را انتخاب می کنید؟
بدون شک اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد این است که دیجیکالا یک نام بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی کشور ما است که توانسته اعتبار بالایی به دست آورد. همین اعتبار است که توانسته روی تصمیم شما تاثیر بگذارد و بین دو انتخاب مشابه شما به این فکر باشید که دیجیکالا انتخابی بهتر است.
این مسئله برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به وجود می آید. با یک پروژه ای که ما انجام می دادیم، یک مثال واقعی را می توان در مورد این بحث زد. چندی پیش با یک وب سایت همکاری میکردیم آن ها روی کلمات متفاوتی سعی می کردند بتوانند به رتبه های بالا برسند و سفارش هایی برای خود ثبت کنند، اما رقبای آن ها با استفاده از بازاریابی محتوا روی بسیاری از کلمات رتبه های بالایی به دست آورده بودند و از طریق این مسئله فروش بالایی داشتند.
در حالی که این وب سایت تنها روی یک تک کلمه هدف بالا آمده بود و حتی بالاتر از آن ها قرار داشت. تفاوت آنجا مشخص میشد که آن ها با استفاده از بازاریابی محتوا برند خود را شناخته شده کرده بودند اما این وب سایت تنها روی یک کلمه کار کرده بود که فروش نسبت به رقبای خود به مراتب کمتر بود.
پس اگر شما در یک یا دو کلمه رتبه بگیرید، نمیتوانید انتظار داشته باشید که فروشتان به اندازه سایتهایی باشد که با بازاریابی محتوا در چندین عبارت کلیدی رتبههای خوبی را کسب کردند.
بدون شک یکی از اهداف اصلی سفارش تولید محتوا متنی برای سایت این است که از طریق آن بتوان باعث افزایش ترافیک سایت شد. استفاده کردن از موتورهای جستجو برای بالا بردن فروش یکی از بهترین راهکارهایی است که شما می توانید برای مدت زمان طولانی فروش بالایی را به دست آورید.
این نکته را آنجا میتوانید بیشتر متوجه شوید که طبق تحقیقات صورت گرفته ۹۷ درصد کسانی که قصد خرید محصول یا استفاده از خدمتی را دارند، از موتورهای جستجو برای تحقیقات استفاده می کنند. درست است که برخی از این جستجوها برای خرید محصول انجام می شود اما بیشتر جستجو هایی که صورت میگیرد با هدف آشنایی بیشتر با محصول یا خدمت است.
پس اگر شما بتوانید با تولید محتوای با کیفیت کاربرانی که برای تحقیق به سایت شما وارد شدهاند را به خریدار تبدیل کنید، فروشتان چندین برابر می شود. در آمار دیگری که منتشر شده ۸۰ درصد از مشتریان قبل از این که محصول را بخرند، ابتدا از طریق موتورهای جستجو تمامی توضیحات مربوط به این محصول را با دقت می خوانند.
این نکته را میتوانید در محتوایی که برای توضیحات محصول استفاده می کنید، به کار ببرید. چرا که از این طریق به شما این اجازه داده می شوند که با بیان درست ویژگی های محصول و در نهایت استفاده کردن از یک دعوت به اقدام درست بتوانید کاربر را راضی کنید که محصول را از شما بخرد.
یکی از دلایلی که افراد به سمت بازاریابی محتوایی روی می آورند، این است که میخواهند با این کار افراد جدیدی را به سمت خود بکشاند و محصولات خود را به آن ها بفروشند. با استفاده از تولید محتوا شما می توانید این امکان را داشته باشید که افرادی را جذب کنید که هنوز تصمیم به خرید نگرفتند. نکته اول این است که شما می توانید از طریق محتوای با کیفیت برای بار اول اطلاعاتی را در اختیار اشخاصی قرار دهید که به کسب و کار شما علاقمند هستند.
حال این سرنخ میتواند در شبکههای اجتماعی ایجاد شود یا در سایت با استفاده از یک پست وبلاگ. در هر صورت با استفاده از محتوا می توان مخاطبان را به سمت سایت خود بکشانید که محتوای شما را مطالعه کنند. بدون شک کسی که اولین محتوای شما را مطالعه کرده و راضی بوده است، امکان دارد که بقیه محتوای شما را هم به مرور زمان مطالعه کند. با این کار شما یک فرایندی را طی کرده اید که این شخص را به عنوان یک کاربر فعال و همیشگی به دست آورده اید.
استفاده کردن از این روش شاید در کشور ما کمی سخت باشد، اما بدون شک اگر بتوانید آن را به درستی پیاده کنید به یک بازار گسترده دست پیدا خواهید کرد که رقبای شما ممکن است با هزینه های بسیار زیادی هم نتوانند به آن دست یابند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود شما به سفارش تولید محتوا نیاز داشته باشید، این است که هر چقدر هزینه کنید به شما باز خواهد گشت و نرخ بازگشت سرمایه در تولید محتوا بسیار بالا است. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته؛ بازاریابی محتوا ۶۲ درصد ارزان تر از تبلیغات سنتی هزینه دارد و در عین حال سه برابر بیشتر از تبلیغات سنتی؛ شما می توانید برای خرید کاربر سرنخ به وجود آورید.
با این مثال شروع میکنیم که اگر یک کسب و کار کوچک از بازاریابی محتوا استفاده کند و یک کمپین تقریباً کوچک را راه اندازی کند، میتواند با یک شرکت بسیار بزرگ که کمپین بزرگتری را راه اندازی کرده، رقابت کند. البته عوامل دیگری نیز در این بین دخیل هستند، اما آنچه که بیشتر از همه نمایان است قدرت بازاریابی محتوا است که کمک می کند تا بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.
درست است که این مورد در کشور ما کمتر دیده میشود اما اگر بتوانید محتوای فوقالعادهای داشته باشید، قطعاً مردم آن را به اشتراک میگذارند. مردم چیزهایی که دوست دارند را به راحتی به اشتراک می گذارند. اما در سمت دیگر شما باید با استفاده از بازاریابی محتوایی و سفارش تولید محتوا متنی هدفمند، بتوانید محتوای بی نظیر و با کیفیتی را داشته باشید تا در هر زمانی که کاربر به محتوا مراجعه میکند به خوبی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا باعث می شود تا کاربر مجدد به سایت شما مراجعه کند و از محتوای فوق العادهتان استفاده کند. چنین رویدادی تنها به شرط آن میسر خواهد شد که در هنگام سفارش تولید محتوا و استفاده از استراتژی بازاریابی محتوایی، استراتژی منسجم و موثری داشته باشید که شما را به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود معرفی کند. نمی دانید این موضوع چقدر اهمیت دارد و با استفاده از آن کاربران با یک دید بسیار خوبی به شما نگاه می کنند.
زمانی که کاربر برای چندین بار به وب سایت شما مراجعه کند و مقالاتتان را بخواند در دفعات بعدی با خود فکر میکند که این وبسایت به عنوان راه حلی برای تمامی نگرانی های من کار میکند و شما را به عنوان یک منبع مرجع در زمینه فعالیت خود می شناسد. پس بهتر است با ایجاد استراتژی منظم و درستی سفارش تولید محتوا خود را شروع کنید و محتوای بی نظیری را تحویل بگیرید.
اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و میخواهید خیلی سریع به موفقیت برسید، ما در ادامه قصد داریم تا ۷ تکنیک را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن ها بتوانید به عنوان یک کسب و کار کوچک موفق شوید. در این بخش ما از تاکتیک هایی که نیل پتل معرفی کرده است، استفاده می کنیم.
در بالا گفتیم که بازاریابی محتوا و سفارش تولید محتوا متنی به عنوان بهترین تاکتیک برای رشد دامنه مخاطبان خود و افزایش آگاهی از برند شناخته شده است. ما به ایجاد و انتشار مطالب آنلاین که در وب سایت انجام می شود بازاریابی محتوا می گوییم و هدف آن جذب ترافیک بیشتر برای سایت است. مهم نیست شما از چه نوع محتوایی برای سایت خود استفاده می کنید، از هر محتوایی استفاده کنید قطعاً تولید بهترین آن می تواند کمک بسیار زیادی به روند رو به رشد شما کند.
هزینه تولید محتوا به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. عواملی مانند موضوع تولید محتوا، تالیفی و یا ترجمه بودن محتوا، تعداد کلمات و... می تواند در مبلغ تولید محتوا تاثیر گذار باشد. برای تخمین دقیق هزینه بهتر است با همکاران ما در واحد پشتیبانی منلین تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن یاری کنند.
تیم منلین بسیار حرفه ای و دقیق است و شما می توانید تولید محتوا به زبان انگلیسی خود را به تیم ما بسپارید و از این بابت خیال شما راحت باشد. همانطور که میدانید تولید محتوا به زبان انگلیسی بسیار کار سختی است و نیاز است فردی که تولید محتوا انجام میدهد علاوه بر داشتن تسلط بر زبان انگلیسی بتواند موضوع مورد بحث را روان و دقیق بیان کند تا برای خواننده مبهم و به عبارتی گیج کننده نباشد.
معمولا کسانی که تولید محتوا انجام میدهند اصول سئو را رعایت نمیکنند و از این بابت ممکن است به سایت شما لطمه وارد شود. اما تیم تولید محتوا منلین علاوه بر تولید محتوا تخصصی و حرفه ای اصول سئو را هم رعایت میکنند و به همین دلیل شما معمولا یک پله از رقبا جلوتر هستید. لازم به یاد آوری است تولید محتوا سئو شده مقداری گرانتر از تولید محتوا بدون سئو است.
آماده سازی سفارش های شما بستگی به موضوع شما و تعداد کلماتی که سفارش میدهید دارد. اما تیم تولید محتوا منلین توانایی این را دارد که روزانه حدود 30000 کلمه تولید محتوا انجام دهد. به همین علت محتوا درخواستی شما درسریع ترین زمان ممکن آماده میشود و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.
سفارش تولید محتوا در سایت منلین بسیار ساده است و شما می توانید با مراجعه به بخش ارتباط با ما از طریق واتساپ یا سایرروشها سفارش خود را ثبت کنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.