تولید محتوای سفر و گردشگری
author avatar
mohsen faraji
بروزرسانی در تاریخ 2021/04/19

تولید محتوای سفر و گردشگری

در این مطلب قصد داریم در رابطه با تولید محتوای تور و گردشگری توضیحاتی را ارائه داده و شما را با مزایای انجام این کار آشنا سازیم. تولید محتوای سفر و گردشگری را می توان گفت تا حدی بازنویسی از سفر و یا توضیحی در مورد اماکن خاصی است. به این صورت که شما می توانید زمانی که به یک مکانی مسافرت می کنید، تمام دیده های خود را بنویسید و به این ترتیب یک محتوای یونیک گردشگری تولید کنید.

تولید محتوا تور,تولید محتوا سفر,تولید محتوای گردشگری,
تولید محتوای سفر

اما از طرفی دیگر تولید محتوای سفر و گردشگری یک کاربرد دیگر دارد و آن این است که شما می توانید برای سایت های توریستی تولید محتوا انجام دهید؛ به فرض مثال اگر فردی می خواهد به مکانی سفر کند، به محتوایی که شما تولید کرده اید، مراجعه کند و اطلاعات کافی در مورد آن سفر را به دست آورد. به این شبوه تولید محتوا، تولید محتوای سفری گفته می شود. در ادامه کاربرد های اصلی این نوع تولید محتوا را برایتان شرح خواهیم داد.

کاربرد تولید محتوای سفر

شما می توانید توسط تولید محتوای سفری به کار و کاسبی خود رونق ببخشید. شاید برایتان سوال پیش بی آید که چطور؟ به عنوان مثال، شما دارای یک فروشگاه مبنی بر فروش بلیط هواپیمایی می باشید و از طرفی دیگر دارای سایتی مرتبط نیز می باشید، شما می توانید با تولید محتوای جذاب در خصوص سفر و گردشگری و همچنین جذابیت بخشیدن به شهر ها، کاری کنید که بلیط های شما بیشتر به فروش روند و از طرفی دیگر مشتری های ثابت خود را به دست بی آورید.

تولید محتوا تور,تولید محتوا سفر,تولید محتوای گردشگری,
کاربرد تولید محتوا سفر

جذب مشتری های ثابت با تولید محتوای سفر

تولید محتوای سفر و گردشگری باعث می شود که مشتری هایتان ثابت و نسبت به سایت و برند شما وفادار شوند؛ تصور کنید افراد با ورود به سایت شما هم با حجم انبوه بلیط های جذاب با قیمت های متنوع رو به رو می شوند و هم بخشی را تحت عنوان مقالات تور و گردشگری مشاهده می کنند. در این سایت افراد هم می توانند در رابطه با اماکن مختلف اطلاعات کسب کنند و هم می توانند به خرید بلیط موردنظرشان فکر کنند، طبیعتا این سایت مشتری ها را به خود وفادار می سازد.

برندینگ با تولید محتوای گردشگری

شما با تولید محتوای سفر می توانید کاری کنید که شرکت و یا حتی برندی که دارید را معروف کنید؛ هر چه محتوایی که تولید می کنید دارای غلط املایی و نگارشی کمتری باشد، نظر تعداد افراد بیشتری را به خود جلب می کند؛ افراد راحت تر به شما اعتماد می کنند و نام برند شما را به ذهن می سپارند.

به این نکته توجه کنید که تولید محتوای سفر و گردشگری خاص شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند، حال فرقی نمی کند سفر هایی که ارائه می دهد علمی باشند یا صرفا گردشگری و تفریحی.

تولید محتوا تور,تولید محتوا سفر,تولید محتوای گردشگری,
برندینگ با تولید محتوای سفر

ارزش بخشیدن به شهرها و مکان ها توسط تولید محتوای سفر

بسیاری از افراد با ارزش ها و زیبایی های شهر های زیادی آشنا نیستند؛ تولید محتوای سفر این افراد را راغب به سفر به شهر های زیادی می کند. شما می توانید محتوایی را در رابطه با شهری تولید و زیبایی های آن را بولد کنید و بیشتر به نمایش بگذارید. با این کار شهرهایی که به آن ها تور و گردشگری برگزار می کنید را در چشم مخاطبین آورده و بلیط هایتان را افزایش می دهید.

همان طور که گفته شد اگر شما به صورت مداوم، تمام هدف خود را بر روی یک شهر و دیدنی های آن بگذارید و بتوانید با استفاده از فنون خاص، آن شهر را نسبت به شهر های دیگر برتر و متمایز تر بسازید، باعث می شوید که درصد خرید بلیط آن منطقه ها بالاتر برود و از طرفی دیگر نیز آن منطقه ها تبدیل به یک مکان توریستی و تفریحی بشود. با تولید محتوای سفر و گردشگری درصد فروش بلیط هایتان را چند برابر کنید.

انواع قالب تولید محتوای تور و گردشگری

به صورت کلی همان طور که میدانید شما می توانید برای هر نوع تولید محتوایی که انجام می دهید از 4 قالب استفاده کنید، چگونه می توان کاری کرد که تولید محتوای سفری ما بسیار جالب و جذاب باشد؟ محتوایی مناسب و کامل می باشد که در آن 3 قالب اصلی یعنی متن، تصویر و فیلم به کار رفته باشد.

این 3 تا قالبی که گفته شد به جرات می توان گفت که اصلی ترین دلایلی می باشند که باعث می شوند محتوای سفر و گردشگری شما حرفه ای و جذاب تر باشد. آیا کاربرد پادکست در تولید محتوای سفر کم اهمیت است؟
کم اهمیت نیست ولی نسبت به 3 تا قالب اصلی که گفته شد، تا حدی کم اثرتر می باشد. در کل هرچه از قالب های بیشتری استفاده کنید، ارزش مطلب و اثر آن را دو چندان می کنید.

نتیجه گیری تولید محتوای سفر

در آخر به این جمع بندی می رسیم که امروزه تولید محتوای تور و گردشگری نقش مهمی در رونق بخشیدن به کار و کاسبی افرادی که دارای آژانس های هواپیمایی می باشند، دارد. با مراجعه به سایت منلین می توانید محتوای مورد نظر خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سوالات متداول تولید محتوای سفر و گردشگری

  • تولید محتوای تور و گردشگری چه مزیتی دارد؟
    شما می توانید با تولید  محتوا و مطالبی با کیفیت و جامع، شهر های مختلف را در نظر جذاب تر کرده و بدین ترتیب به فروش بیشتر بلیط هایتان کمک کنید.
  • کاربرد تولید محتوای سفری چیست؟
    اغلب از این گونه محتواها در سایت ها و آژانس های گردشگری و در سایت های شخصی استفاده می شود.
  • چطور می توان محتوایی کامل در رابطه با سفر ایجاد کرد؟
    با نوشتن مطلبی کامل، همراه با انواع قالب های رسانه ای مانند تصاویر، ویدئوها، پادکست و … .

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *