نحوه صحیح نوشتن صفحه درباره ما سایت به اینگونه است که، داستان تیم خودتان را بنویسید و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. نوشتن و ساخت بهترین صفحه درباره ما میتواند فروش هر وبسایتی را تا 60% افزایش دهد.
10 روش برای نوشتن صفحه درباره ما جذاب و تاثیرگذار
- حقیقتها را بگویید
- به دنبال جلب اعتماد کاربران باشید.
- هر آنچه که نیاز است به کاربران بگویید.
- کارهای جسورانهتری که انجام دادهاید را بازگو کنید.
- از پشت پرده سایتتان بگویید.
- رابطه بین صفحات دیگر و این صفحه ایجاد کنید.
- ارزشهایتان را بیان کنید.
- افتخارات کسب شدهتان را لیست کنید.
- عکسی از خودتان در حال انجام کار ثبت کنید.
- جالب باشید.
چه کسانی از صفحه درباره ما سایت شما دیدن میکنند؟ اینها چه کسانی هستند؟ به احتمال زیاد همین کاربران مشتریان احتمالی شما هستند، که به دنبال خدمات و محصولاتتان آمدهاند. در واقع آنها به دنبال جواب این سوال هستند که آیا میتوانند به شما اعتماد کنند یا خیر. این اشخاص میخواهند پشت پرده کار شما را ببینند بررسی کنند که آیا شما گروهی هستید که آنها میخواهند با آن تجارت کنند یا خیر یا به دنبال پاسخ چنین سوالاتی هستند:
- آیا گروه شما بزرگ است یا کوچک؟
- تیم پیشرو جزء تیمهای بزرگ سهامی عام است یا خصوصی یا یک گروه خانوادگی؟
- چه مدت است که در حال فعالیت هستید؟
- چه کسی این تیم را مدیریت میکند؟
- آدرس گروه شما کجاست؟
- چه چیزی باعث متمایز شدن سایت شما میشود؟
- چرا باید از شما خرید کنند؟
برای پاسخ دادن به این سوالات باید اشتیاق فراوانی داشته باشید. این درست مکانی است که میتوانید خودتان را تحسین کنید. این دقیقاً فرصت شماست که به جهانیان بگویید چرا تیم شما عالی است. شما می توانید دریافت خدمات سفارش تولید محتوا از تیم منلین برایاین کاراستفاده کنید.
حقیقتها را در نوشتن صفحه درباره ما بگویید
ساخت صفحه درباره ما باید با نوشتن حقیقتها همراه باشد. زمانیکه در حال نوشتن صفحه درباره ما هستید و نباید مواردی را که در صفحه اصلی شما نشان داده میشود را بازگو کنید و با یک خلاصه نویسی تاریخی و طولانی مخاطب را خسته کنید. نباید طوری به نظر برسد که شما بزرگنمایی کردهاید یا دروغ گفتهاید شاید بهترین کار میانهروی است.
دقیقاً همانند رزومهای که برای به دست آوردن شغلی، به بهترین نحو نوشتهاید. باید یک متن خوب برای معرفی تیم در صفحه درباره ما بنویسید باید از تبلیغات و بزرگنماییها پرهیز کنید و به سمت یک ارائه مستقیم از واقعیتها بروید و همواره از اصطلاحات بزرگ اجتناب کنید.
به طور مثال توضیح دهید که چرا مردم باید با شما همکاری کنند. شما و محصولاتتان چه فوایدی میتوانید برای شخص داشته باشید یا اینکه برای آینده چه چشم اندازهایی دارید. بهتر است زمانی که میخواهید از مزایای تیمتان صحبت کنید، این مزایا را با عدد نشان دهید. زمانی که میگویید محصول شما 98% رضایتمندی را کسب کرده بهتر از زمانی است که بگویید محصول، رضایتمندی بالایی داشته است.
در زمان نوشتن صفحه درباره ما سایتتان به مخاطب بگویید که چه مشکلی را حل میکنید و چگونه زندگی آنها را آسان و بهتر میکنید. درباره تواناییهای خودتان و این که چرا صلاحیت برتر بودن نسبت به رقبای خودتان را دارید صحبت کنید.
گفتن اینکه چند سال سابقه فعالیت دارید و تجربهای که شما و افراد اصلیتان از این کسب و کار کسب کردهاید، میتواند تاثیر زیادی روی مخاطب داشته باشد. معمولا با ارائه سابقه از خودتان میتوانید به بازدیدکنندگانتان نشان دهید که شما متوجه شدهاید که، آنها به دنبال چه چیزی هستند و میتوانید یک راه حل عالی برای آنها ارائه دهید.
اعتماد افراد را جلب کنید
چگونه صفحه درباره ما بنویسیم که اعتماد افراد را جلب کند؟ قبل از پیدایش اینترنت بیشتر معاملات تجاری پس از ملاقات حضوری انجام میگرفت. مشتری احتمالی با یک شخص فروشنده یا صاحب شغل صحبت میکرد تا در مورد آن گروه اطلاعاتی کسب کند و تشخیص دهد که آیا میتواند با آنها همکاری داشته باشد یا خیر.
ساخت و سئو کردن صفحه درباره ما میتواند بسیار برای شما سودمند و مفید باشد. در نوشتن صفحه درباره ما باید این نکته را به یاد داشت که ما داریم یکی از مهمترین صفحات وبسایت خودمان را مینویسیم. این صفحه یکی از پربازدیدترین صفحات شما خواهد شد پس باید پیشنهاداتی که در زیر برای شما ارائه میشود را در ذهن داشته باشید.
بیشترین خریدهایی که امروزه انجام میشوند، از طریق تلفن و بدون ملاقات حضوری انجام میشود. به همین دلیل بهتر است بهترین متن را در صفحه درباره ما بنویسید. بدون یک متن خوب برای تیمتان هرگز انتظاری نداشته باشید که فروش بالایی داشته باشید.
یکی از ساده ترین راهها برای شروع اعتماد سازی این است که به آنها بگویید در کجا قرار دارید. برای بازدیدکنندگان شما احتمالاً فقط آدرس یک وبسایت کافی نیست و نیاز است که آدرس محل قرار گیری گروه نیز در آن ذکر شود. حتما آدرس دقیق را بیان کنید کاربر زمانیکه به دنبال آدرس گروه میگردد، میخواهد متوجه شود که چقدر از او فاصله دارید.
به گفته جرمی اسمیت متخصص بازاریابی دیجیتال تمامی خریدهایی که با موفقیت انجام میشود به اعتماد بستگی دارد. هر خریدی که انجام شده نشان دهنده این است که اعتماد شخص جلب شده است. هر مشتری جدید نماینده شخصی است که اعتماد کرده و هر مشتری برگشتی نمایانگر شخصی است که اعتمادش همچنان حفظ شده است.
مخاطبان خود را در نظر بگیرید
در زمان نوشتن بهترین صفحه درباره ما هر آنچه که نیاز است به مخاطب بگویید. حدس بزنید که چه کسی به احتمال زیاد قرار است که این محتوا را بخواند. مشتریان خودتان را تصور کنید، خواستهها و نیازهای آنها چیست؟ اگر می خواهید به درستی مطالب خود را بنویسید و به یک سایت زرد نویس تبدیل نشوید باید بدانید که محتوای زرد چیست. ما در مقاله ای جامع به بررسی محتوای زرد پرداخته ایم که توصیه می کنم حتما آن را مطالعه کنید.
این مقاله در حال بروزرسانی است
دیدگاه ها