واژه رپورتاژ اصولا خیلی کم به گوش افراد خورده یا اصلا نخورده این واژه معنایی برابر با تبلیغ کسبوکار دارد که در فضای مجازی صورت میگیرد به این صورت که افرادی که تازه کسبوکار خود را وارد فضای مجازی کردهاند و به دنبال مخاطب هستند از طریق سایتهای بزرگ دیگر خود را معرفی میکنند و از طریق مخاطبان آن سایت شناخته میشوند و کم کم به حجم مخاطبانشان افزوده میشود و به این ترتیب رپورتاژ تاثیر خود را گذاشته و به درستی عمل کرده و موثر بوده است. با استفاده کردن از زرد نویسی و محتوای زرد میتوان رپورتاژ هایی را منتشر کرد که بازدید های بالایی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.
در واقع هر سایت با ارائه رپورتاژ برای یک کسبوکار دیگر اعتبار خود را به آنها برای دیده شدن قرض میدهد. ممکن است در انواع آگهیها به آگهیهایی همچون تولیدکننده محتوا برخورده باشید این تولیدکنندگان محتوا ایجادکننده رپورتاژها هستند در واقع میزان عملکرد یک رپورتاژ به تولیدکننده محتوای آن وابسته است و اینکه این رپورتاژ در کدام سایت مهم بارگذاری شود. رپورتاژ آگهی در واقع قرار گرفتن بلندگوی کسی است که رپورتاژ را سفارش داده تا از راه دور و بدون انجام کار خاصی خود را به مردم بشناساند.
برنامه ریزی دقیق خرید رپورتاژ آگهی برای سایت
برای خرید رپورتاژ آگهی باید به معتبرترین و بهترین سایتهایی مراجعه کنید که در صدر موتورهای جستجوگر هستند با این کار آگهی شما عملکرد بالاتری خواهد داشت و علاوه بر اینکه شما را به هدفتان یعنی معرفی کسبوکارتان میرساند در مدت زمان کوتاه این امر را محقق میکند. خرید رپورتاژ از سایتهایی که تبلیغات کمتری ارائه میدهند یا اصلا تبلیغات ارائه نمیدهند مانند سایتهای خبری مزیتهای بیشتر و بهتری دارد زیرا ربات گوگل از این طریق تشخیص میدهد که حتما حرف شما حرفی برای گفتن دارد که چنین سایتی شما را معرفی میکند.
پس شما را به صدر لیست موتورهای جستجو میرساند و از این طریق مخاطبان زیادی را جذب میکنید پس انتخاب یک سایت فوق العاده و کارآمد تاثیر مستقیم بر جذب مخاطب دارد همچنین اگر موضوع سایت مرتبط با موضوع رپورتاژ باشد این فرایند رشد صعودی خواهد داشت زیرا مخاطبانی که به آن سایت مراجعه میکنند به دنبال یک هدف خاص هستند و با دیدن رپورتاژ نامربوط هدف خود را نیمه کاره رها نمیکنند تا یک موضوع جدید را دنبال کنند محتوای هر رپورتاژ باید کاملا اختصاصی باشد و به نوعی معرف آن کسبوکار باشد و آن کسبوکار را از رقبای آن متمایز کند.
تاثیر رپورتاژ آگهی گاهی بلافاصله بعد از قرار دادن آن در سایت رخ میدهد و گاهی حتی با گذشت ماهها و در برخی مواقع هم هیچ نتیجهای برای رونق کسبوکار شما به دنبال نخواهد داشت البته همه اینها به محتوای رپورتاژ آگهی شما و توانایی تولیدکننده محتوا در معرفی شما دارد و همچنین استفاده از کلمات و رعایت نکات سئو در رپورتاژ آگهی شما. رپورتاژی مورد توجه عموم قرار میگیرد که روان باشد و مفهوم را به راحتی به مخاطب القا کند و مخاطب را به سوی صفحه شما بکشاند. در واقع رپورتاژ مناسب و کارآمد رپورتاژی است که همه اصول سئو در آن رعایت شده باشد رپورتاژها در زمینه تخصصهای گوناگون تولید میشوند و میتواند ویدیو، متن کوتاه یا بلند باشد.
رپورتاژ همان بنر کسبوکار شما در فضای مجازی
همواره به این نکته توجه داشته باشید که محل قرارگیری رپورتاژ آگهی شما بسیار مهم است همانطور که سکوی پرتاب در هنگام پرتاب نقش مهمی ایفا میکند چرا که سکوی پرتابی که ناهموار باشد تعادل شما را به هم میریزد و شما پرتاب موفقی نخواهید داشت. محتوای رپورتاژ آگهی شما بهتر است خبری باشد تا تبلیغاتی زیرا کاربران تبلیغات را آزار دهنده میدانند و ذهن آنها در مقابل تبلیغات از خود مقاومت نشان میدهد پس بهتر است در پی منتشر کردن یک خبر این تبلیغات را ارائه دهید.
رپورتاژ آگهی در گذشته یک گزارش با هدف تبلیغ و اطلاع رسانی بوده و کم کم و با گذشت زمان به آگهی از جنس گزارش تبدیل شده است. خرید رپورتاژ آگهی در واقع پرتاب یک تیر با دو نشان است که این دو نشان یا دو هدف بیشتر شناخته شدن و افزایش رتبه در گوگل است. از مزایای رپورتاژ آگهی میتوان به افزایش بازدید سایت، تبدیل شدن به یک برند مطرح و بهبود سئوی سایت اشاره کرد.
رپورتاژ آگهی یک پست اختصاصی است که جهت جذب مشتری ایجاد شده و دارای لینکی است مشتری یا مخاطب را به سایت مورد نظر هدایت میکند. برنامه ریزی دقیق در خرید رپورتاژ برای سایت یعنی شناخت دقیق تواناییهای خود و ارائه آن به سایتی که قصد خرید رپورتاژ از آن را داریم و از همه مهمتر انتخاب سایتی که محبوبیت داشته باشد که در نتیجه این برنامه ریزی دقیق نهال رپورتاژ ما به ثمر میرسد و میوه آن مخاطبان فراوانی است که به دست آوردهایم.
رپورتاژ آگهی یک انتخاب بلندمدت برای تبلیغ است که با گذشت زمان کمرنگ نمیشود بلکه همواره افرادی هستند که از آن سایت بازدید کنند و آگهی شما به چشم آنها بخورد پس اگر بعد از چند ماه از خرید و انتشار رپورتاژ شما مخاطبان کم یا اصلا مخاطبی کسب نکردید نگران نباشید چرا که رپورتاژ آگهی یک برنامه آینده دار است.
جمعبندی نهایی
در نتیجه خرید رپورتاژ در معرفی کسبوکار بسیار موثر است اگر این رپورتاژ در یک سایت صاحب نام نیز مطرح شود تاثیر آن چند برابر خواهد شد در واقع رپورتاژها یک راه آسان و مقرون و به صرفه اما کاربردی برای به چشم آمدن در دنیای مجازی امروز هستند. همچنین می توانید برای دریافت خدمات سفارش تولید محتوا سایت با تیم منلین همکاری کنید.
دیدگاه ها