خدمات تولید محتوا
author avatar
بروزرسانی در تاریخ 2020/10/08

خدمات تولید محتوا متنی و اینستاگرام،استارتاپ محتوا چگونه به بازاریابی دیجیتال کمک می کند؟ اگر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار فعالیت می کنید حتما متوجه هستید که چیزی که می تواند بیزینس شما را فعال و اینده دار سازد داشتن نام و اوازه ای معروف و محبوب است. شما نیاز دارید که در حرفه خود شناخته شوید و مخاطبان خاص خود را داشته باشید تا بتوانید با خیالی راحت برای اینده ی شغلی خود برنامه ریزی کنید. این کار با یک استارتاپ محتوا خوب شکل می گیرد.

شما به وسیله ی اقسام شیوه های بازاریابی می توانیدبه خواست خود برسید و باعث پیشرفت خود بشوید. در بسیاری از موارد افراد حتی برای شروع کسب و کار خود نیز نیاز به بازاریابی دارند تا بتوانند قدم های نخست خود را برای داشتن حرفه ای موفق بردارند.

بازاریابی یعنی چه ؟

از گذشته تا به امروز بازاریابی به شیوه های متفاوتی صورت می گرفته است و حتی امروزه افرادی تحت عنوان بازاریاب های تلفنی و یا حضوری در شرکت های مختلف استخدام می شوند و حقوق می گیرند . بازاریابی به طور کل شامل توانایی پیدا کردن گروه یا منطقه ی هدف برای فروش ویا ارائه ی خدمات است به طوری که فرایند درامد زایی سریع تر و اسان تر باشد.

یک بازار یاب باید بتواند تشخیص دهد در کجا و چه کسانی نیازمند محصولات او هستند و سپس فرایند عرضه را انجام دهد. در موارد پیشرفته تر یک بازار یاب می تواند نیاز را در مخاطبان و مناطق به وجود بیاورد که این کار عموما به واسطه ی ارتباطات کلمامی با مخاطب رخ می دهد. در بسیاری از موارد یک بازاریاب می توانند توصیه کننده ی بسیار خوب برای پاسخ به این سوال که چه چیزی باید تولید کرد و یا چه چیزی باید ارائه داد، باشد.

از ان جایی که بازاریاب ها به خوبی با نیاز ها و سلایق مردم اشنا هستند می توانند صاحبان سرمایه را راهنمایی کنند که چگونه انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری داشته باشند.

مثبت و منفی های بازاریابی دیجیتالی

بهترین شیوه ی بازاریابی با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و فضای مجازی در این دوره به شکل دیجیتالی و مجازی است . اکثر افراد به فضای مجازی دسترسی دارند و این دسترسی می تواند در هر محدوده مکانی که اتصال اینترنت فراهم است و در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق بیوفتد . بازاریابی در فضای مجازی امکانات بسیاری برای شما به همراه می اورد که همگی بر روی اثر گذاری تبلیغات شما می افزاید و بسیار مقرون به صرفه تر از سایر رسانه های جمعی است.

با استفاده از فضای مجازی شما دیگر هزینه های چاپ و تکثیر و یا هزینه ی تبلیغات تلوزیونی را متحمل نخواهید شد اما نکته این جاست که شما در سایر روش های تبلیغات مخاطب خود را انتخاب می کنید ; این شما هستید که تراکت ها را به دست افراد می دهید و یا با داشتن تبلیغات تلوزیونی و یا بیلبورد ها جلوی چشم انها ظاهر می شوید اما در فضای مجازی این مخاطب است که باید شما را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که ایا می خواهد صحبت ها و محتوا های شما را در مورد فعالیتتان دریافت کند یا نه. از این نظر است که شما باید بتوانید گوی رقابت را از سایرین بربایید.

چرا استارتاپ محتوا یی ؟

برای موفقیت در این چالش شما می توانید از استارتاپ ها یا شرکت های تولید محتوا کمک بگیرید تا تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی شما به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد. استارتاپ های تولید محتوا به دنبال این هستند که بیشترین توجه ها را به سمت شما جلب کنند و برای شما برندی معروف و محبوب بسازند و این کار را به کمک فرایند های تخصصی تولید محتوا می کنند.

این دسته از شرکت ها عده ای زیادی از افراد خلاق و اشنا به فنون تاثیر گذاری را دور هم جمع کرده اند . انها افراد متخصصی هستند که به خوبی از سلیقه ی اکثریت و عموم مردم اگاه هستند و می توانند شما را به ایده ال مردم نزدیک کنند یا بهتر بگوییم شما را ایده ال عموم بکنند. در زیر به برخی از امکاناتی که استارتاپ های محتوا برای شما فراهم می اورند اشاره می کنیم.

اگاهی

اگر شما بخواهید شخصا دست به بازاریابی های دیجیتالی بزنید در ابتدا لازم است زمان زیادی را برای مطالعه در مورد قوانین فضای مجازی و شیوه ی کسب و کار در ان بگذارید . فضای مجازی اگر چه ازادی زیادی در اختیار شما قرار می دهد اما قوانینی نیز برای شما به عنوان یک ترویج دهنده دارد . استارتاپ محتوا از تمام این قوانین اگاه است و شمارا دراین اگاهی شریک می کند.

گوی جهان بین

ساده بگوییم با کمک گرفتن از یک شرکت استارتاپ شما از شر ازمون و خطا راحت می شوید انها در مورد تجربیات سایرین در حوزه ی تبلیغات اطلاع دارند پس روش هایی که موفقیت امیز نیستند را در پیش نمی گیرند و همچنین نمی گذارند شما تبدیل به یک کپی برداری ناخواسته شوید.

ریسک کمتر

انها مسئولیت اتفاقات احتمالی پیش امده را به گردن می گیرند و از انحصار و ابروی شما دفاع می کنند و به شما تضمین بازدهی و نتیجه گیری می دهند .تضمین به افزایش بازدید ها و یا افزایش رتبه سئو که نکته مهمی است. پس در حقیقت شما را از هدر دادن پول هایتان در جای اشتباهی نجات می دهند.

تاثیر گذاری

تمام چیزی که در تبلیغات مهم است تاثیر گذاری است . تبلیغات شما باید از هر نظر مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد .یک شرکت تولید محتوا برای شما بازاریابی حرفه ای دیجیتالی در نظر می گیرد که از هر نظر روی ان فکر شده است و به این دلیل که این دست از استارتاپ ها روابط خود را دارند و حرفه ای ها را می شناسند می توانند محتوا هایی با کیفیت در تمامی قالب های مناسب و لازم تولید کنند.

انها شما را از صرف وقت برای پیدا کردن نویسنده ویا عکاس و گروه فیلم برداری مناسب و کارامد نجات می دهد و خود مسئولیت ان را به عهده می گیرد.

شما اگر قصد دارید از یک استارتاپ محتوا کمک بگیرید در ابتدا باید بینش کافی برای انتخاب بهترین را داشته باشید وسپس سرمایه ی خود را با ان ها همراه کنید وضمنا درقرارداد های خود حواستان به مشخص کردن محدوده فعالیت انها و مسئولیت هایشان باشد.

خدمات تولید محتوا منلین

استارتاپ تولید محتوا چیست و چه هدفی دارد ؟

ممکن است واژه ی استارتاپ تولید محتوا به دفعات به گوش شما خورده باشد اما معنی دقیق ان را ندانید. معنی لغوی استارتاپ کسب و کار نو پا یا شرکت نو پا است اما به طور کلی به مجموعه ی تمام فرایند هایی که برای پرورش و رساندن به سود دهی یک ایده ی خام طی می شود استارتاپ می گویند.

استارتاپ ها می توانند در هر زمینه ای باشند . مهم نیست شما به تازگی یک کارگاه تاسیس کرده اید یا تصمیم به کار و تولید در منزل گرفته اید در هر صورت شروع کار شما می تواند یک استارتاپ نام بگیرد . عموم مردم برخلاف چیزی که گفته شد بر این باورند که استارتاپ واژه ای است که  تنها  حوزه ی فناوری اطلاعات و دیجیتال را شامل می شود . استارتاپ ها از سمت دولت حمایت می شوند و مورد توجه مردم و رسانه ها هستند.

شروع به کار استارتاپ تولید محتوا

در صورتی که ایده ای در خور شروع کار دارید می توانید در ابتدا با پرورش دادن ان و  بررسی سایر وجوه ان به دنبال سرمایه گذار برای شروع کار بگردید اگر ایده ی شما به اندازه ی کافی قوی باشد و شما بتوانید دیگران را نسبت به ایده خود قانع کنید می توانید امیدوار باشید که یا از بخش خصوصی و یا توسط بخش دولتی جذب شوید و تبدیل به برندی برای سرمایه گذاری شوید. البته شما می توانید خود نیز ایده ی خود را به تنهایی و با مدیریت شخص خودتان نیز رهبری کنید و به نتیجه برسانید.

تولید محتوا نیز می تواند یک استارتاپ باشد. بسیاری از افراد هستند که از استعداد خود برای تولید کردن محتوا و تبلیغات به عنوان یک منبع درامد استفاده میکنند. به این شغل میتوان واژه استارتاپ را نسبت داد چرا که به تازگی افراد به اهمیت مفهوم محتوا و فرایند های تبلیغاتی پی برده اند و به ان به عنوان حرفه ای مستقل نگاه می کنند.

متاسفانه تولید محتوا بیشتر به شکل دیجیتالی و درون فضای مجازی طرفدار دارد و به رسمیت شناخته می شود و همه به دنبال کمک گرفتن از کارشناسان سئو برای افزودن به اعتبار سایت و صفحه ی خود هستند اما باید دانست که فرایند های تولید محتوا مناسب و تاثیر گذار در همه زمینه ها لازم و ضروری هستند و نیاز است ازافراد حرفه ای در این زمینه کمک گرفته شود.

فعالیت استارتاپ ها

به طور کلی می توان گفت که استارتاپ تولید محتوا نوعی فعالیت تجاری است که بر روی استخراج مفاهیم٬ اهداف و پیش زمینه های یک کسب و کار و یا یک برنامه تمرکز می کند و سپس با شناسایی درست مخاطبین داده های به دست اورده ی خود را به شکلی سازگار و تاثیر گذار ارائه می دهد. یک فعال تولید محتوا سعی می کند که تغییری در مخاطب به وجود اورد این تغییر می تواند تغییر در سطح دانش مخاطب باشد یا ترجیحات و سبک زندگی او. نکته ی قابل توجه این است که این تغغیرات هدفمند صورت می گیرند وبرای انها برنامه ریزی شده است.

یک استارتاپ خدمات تولید محتوا هدف های خاصی را نیز دنبال می کند و می تواند دستاورد های بسیاری برای شما به عنوان یک صاحب بیزینس به همراه بیاورد.

شناخت

استارتاپ تولید محتوا به شما شناخت می دهد. ممکن است در بسیاری از موارد شما نسبت به کالای تولیدی خود و یا خدماتی که ارائه می دهید و اثرات ان اگاهی کامل نداشته باشید و یا نتوانید به درستی ان را بیان کنید. افرادی که صاحب این شغل هستند اولین هدفشان به وجود اوردن این شناخت برای شما و مخاطبانتان است. انها حرفه ی شما را بهتر از شما خواهند شناخت.

معروفیت

بعد از اینکه توانست شناخت کافی و مناسب و دقیق را از برند شما به دست بیاورد ان را به شیوه هایی موثر انتشار می دهد. با این کار هدف دیگر که معروف شدن برند شما است محقق می شود. در این مرحله افراد زیادی برند شما را میشناسند و مخاطبان شما نسبت به حضور شما اگاهی پیدا کرده اند. هدف یک استارتاپ تولید محتوا نیز همین است.

محبوبیت

اینکه عده زیادی شما را بشناسند به تنهایی برای موفقیت و سود دهی کافی نیست بلکه افراد و مخاطبان علاوه بر شناخت شما باید شما را انتخاب کنند و نسبت به سایر برند ها ترجیح بدهند. یک تولید کننده محتوا این کار را برای شما انجام می دهد و به کمک اطلاعاتی که از شما جمع اوری کرده است کیفیت و برتری شما را به سایرین نشان می دهد. این کار نیز از دیگر اهداف صاحبان این کسب و کار است.

به روزرسانی

مردم سلیقه های گذرایی دارند به این معنی که ممکن است تا مدتی شما را انتخاب کنند اما بعد از ان در تصمیم خود بدون دلیل خاصی تجدید نظر کنند . اینکه شما کیفیت خود را حفظ کنید نمیتواند تضمین کند که مشتریان خود را نیزحفظ می کنید . شما باید تبلیغات خودرا به روز کنید و حتی در شیوه ی ارائه ی خدمات و یا عرضه ی کالای خودتغییرات به وجود بیاورید. یک شرکت تولیدمحتوااین کاررا برای شما انجام میدهد و با به روزرسانی روند کارشماازدلزدگی مخطبانتان جلوگیری میکند. هدف یک شرکت تولیدمحتوابه وجوداوردن متقاضیان و طرفدارانی دائمی برای شماست.

اعتبار

اعتبارنیزمساله مهمی است شما علاوه براینکه نیاز دارید نظر مثبت مردم را باخود همراه کنید باید درمیان سایر شرکت ها یا الگوهای بررسی نیز رتبه ی خوبی کسب کنید. تولید محتوای حرفه ای برای شما رتبه خوبی درنتایج جست وجوی گوگل٬ به دنبال می اورد. همچنین با نشان دادن سطح کار شما در میان سایر رقیبانتان٬ برای شما جایگاه مناسب و درخوری به وجود می اورد.

شرکت های تولید محتوا اگر بخواهیم منطقی بررسی کنیم به واسطه ی شما رشد پیدا می کنند و درامد کسب می کنند در نتیجه تمام اهداف انها بر روی پیشرفت و موفقیت شما متمرکز شده است و همواره سعی دارند با استفاده از روش های گوناگون باعث توسعه ی کار شما افزایش موفقیت و سوددهی شما بشوند.

به طور کلی این دست از کسب وکار ها بسیار می توانند برای ابادانی و پیشرفت های اقتصادی یک کشور موثر باشد چرا که فعالان این حوزه تمام سعی خود را برای کسب بهترین نتایج ممکن می کنند. این چنین افرادی سرشار از ایده وخلاقیت هستند و می توانند شرایطی بهتر به وجود اورند.

خدمات تولید محتوا منلین

خدمات تولید محتوا در پینترست چیست و چه کاربردی دارد؟

خدمات تولید محتوا در پینترست به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است، که اگر تا به حال دقت کرده باشید، عکس ها و فایل های تصویری قدرت بسزایی در انتقال دادن اطلاعات به مخاطب دارند و جدیداً یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در حوزه‌های آموزش و ارتباط شده‌اند. دلیل موفقیت و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام نیز همین عکس محور بودن آنها است. در این مقاله در مورد دیگر شبکه اجتماعی عکس محور صحبت کرده‌ایم و اهمیت تولید محتوا در پینترست را مورد بررسی قرار داده ایم.

پینترست چیست؟

یکی از انواع شبکه های اجتماعی است که امکانات و قدرت فوق‌العاده‌ای با حدود ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. هر چند در ایران به اندازه دیگر کشورها هنوز شناخته شده نیست. این شبکه اجتماعی با پلتفرم های قوی و معتبر در میان دیگر شبکه‌های اجتماعی موجود در بازار مدعی است که برای انواع سلیقه های مخاطبان در زمینه های کاری متفاوت مناسب است.

تاریخچه این شبکه اجتماعی

این شبکه حدود ۱۰ سال پیش یعنی سال ۲۰۱۰ استارت خورد و راه اندازی شد، و امروز روز ۲ هزار کاربر فعال در ماه دارد. هرچند که در اوایل به عنوان شبکه صرفا جهت اشتراک گذاری تصاویر آغاز به کار کرده بود. اما الان به کهکشانی از ایده های رنگارنگ و مختلف تبدیل شده است. باز هم عکس ها به جای کلمات سخن گفتند و موجب تبدیل شدن این شبکه به یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغات و ارتباطات شده اند .

دانستنی های پینترست

این شبکه اجتماعی سرشار از ایده ها و راهنمایی‌ها و راه حل های مختلف و خلاقانه در مورد هر آنچه که به دنبالش هستید است. به دنبال هر موضوعی در پینترست باشید شما را دست خالی نخواهد گذاشت. علت نامگذاری این برنامه این است که شکل کلی پینترست نزدیک به مجموعه‌ای از صفحه ها با موضوع های متفاوت است، که عکس ها ، لینک ها و مطالب زیادی روی این صفحه ها چیده شده اند. اگر علاقه مند به آشپزی هستید و می خواهید از دستور پخت غذاهای جدید آشنا شوید پیشنهاد ما پینترست است. اگر قصد لاغری دارید؟ و یا می خواهید از تازه ترین اخبار علمی جهان مطلع شوید پینترست راه حل شما است. این شبکه بستری است پر از انچه که می خواهید و ارائه دهنده تبلیغات کاری و ایده های شما است.

ویژگی متفاوت و اصلی این اپلیکیشن

شما در موقع جستجو به جای مشاهده صفحه ای همچون صفحه دیگر مرورگر ها، با صفحه ای پر از تصاویر جذاب و مرتبط با موضوعی که جستجو می کنید رو به رو خواهید شد. این امر موجب می شود تا خیلی راحت و اسان به هدف خود از جستجو دست یابید.

اشنایی با اجزا و گزینه های پینترست

در این بخش تصمیم داریم شما را بیشتر با شبکه اجتماعی پینترست و کارکردن با ان اشنا کنیم، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید

پین

در پینترست هر کاربر توانایی ساخت محتوا را در صفحه کاربری شخصی خود را دارد.، که به آن پین می‌گویند. میلیارد ها پین در پینترست وجود دارد. و تولید محتوا در پینترست در اندازه‌های خیلی وسیع در هر تایم از روز انجام می‌شود. اگر وارد پینترست شدید و از محتوای تولید شده کاربری یا همان پین کسی خوشتان امد می‌توانید آن را نیز ذخیره کنید.

بورد

یکی از کلماتی است که در جهان پینترست به خاطر تولید محتوا در پینترست یا استفاده کردن از محتواهای دیگر کاربر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بورو چیست ؟ پین ها در داخل بورد ها ذخیره می‌شوند و ماندگاری می‌یابند. که می‌توانید محتوا در پینترست را خصوصی و یا به صورت اشتراکی با دیگر کاربرها قرار دهید که بستگی به ذوق و شوق و تصمیم شما دارد.

پروفایل

همه شما تا کنون در خیلی از شبکه‌ های اجتماعی متفاوت عضو شده اید و حتماً کلمه پروفایل برایتان آشنا است و با آن آشنایی دارید. در پینترست هم هر کاربر در این سایت دارای پروفایل شخصی خود است و از طریق ان حساب کاربری خود، برد ها و پین هایش را می تواند مدیریت کند.

دنبال کردن مخاطبان

مثل هر شبکه اجتماعی دیگری، در پینترست نیز شما امکان برقراری ارتباط با دیگران را دارید. شما می توانید با دنبال کردن و ورود به پروفایل کاربران ، ان ها را دنبال کنید و از محتوای دیگر کاربران نیز استفاده کنید.

ریپین

درست مانند گزینه شِر در اینستاگرام و فیس بوک و یا گزینه ریتوییت در توییتر است. به این معنا که امکان دارد کاربری یک عکس در صفحه خود به اشتراک بگذارد و توجه شما را جلب کند و دوست داشته باشید روی برد شما نیز نمایش داده شود، با کلیک روی گزینه ریپین شما می توانید آن عکس را در صفحه خودتان نیز به اشتراک بگذارید.

کامنت

همانطور که از نامش پیدا است هم مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، این امکان را به شما می دهد که زیر عکس ها و محتوا ها در پینترست نظرات خودتان را بنویسید و ثبت کنید.

لایک

لایک کردن هم درست مثل دیگر شبکه‌های اجتماعی است و شما قادر هستید از پینی که خوشتان آمده و توجه شما را جلب کرده است حمایت کرده و لایک کنید.

تولید محتوا در پینترست

تا الان قصد آشنا کردن شما با شبکه بزرگ پینترست را داشتیم اما حال می‌خواهیم تولید محتوا در پینترست را برای شما توضیح دهیم. تولید محتوا در پینترست نیز همچون دیگر شبکه های اجتماعی توانایی گسترش کسب و کار شما، در زمینه های متفاوت را دارد. اما در این سایت پر بازدید ، چه عکس هایی جذاب هستند؟ تصاویر در تولید محتوا بسیار مهم و حائز اهمیت است اما نه هر تصویری! تصویری که زیبا و باکیفیت باشد و همچنین محتوایی کاربردی و مفید و جذاب برای ارائه به کاربران را داشته باشد.

چگونه تولید محتوایی خاص در این شبکه اجتماعی داشته باشیم؟

به این منظور باید اصول زیر را به خاطر داشته باشید و از آن ها استفاده کنید:

طراحی خدمات تولید محتوای تصویری در پینترست باید با کیفیت عالی باشد، تا بتواند برای بیشتر شدن مخاطبانتان کمک کند .طراحی این عکس ها بسیار مهم است. حداقل عرض هر کدام از تصویر ها می تواند ۶۰۰ پیکسل و حداکثر آن ها تقریبا ۷۳۵  پیکسل باشد. شما باید کیفیتی را در تولید محتوا در پینترست نشان دهید تا همه آن را تماشا کنند و برای دیدن تصاویر بیشتر شما از این قبیل ترغیب شوند.

به محتوای خود متن اضافه کنید

یکی از بهترین توصیه ها در خدمات تولید محتوا در پینترست این است که همراه با تصاویری که درست می کنید در صفحه شخصی خود توضیح هایی را هم بنویسید. باید دقت کنید که با زبانی صمیمی و دوستانه حتی در مواقعی طنز و بامزه برای تصویر های تان شرحی جذاب و خواندنی بنویسید و از کلمات کلیدی استفاده کنید . توجه کنید که اگر بهترین عکس ها را هم داشته باشید بدون متن مناسب قادر به داشتن محتوای اثر گذار نخواهید بود. نحوه نوشتن و بیان شما در صفحه تان می تواند هم باعث افزایش مخاطبان شما شود ، و هم ممکن است دیگر مخاطبانتان را نیز فراری دهد. پس حواستان را خوب جمع کنید!

خلاقیت به خرج دهید

طبق روال همه کارها که خلاقیت در آنها از ضرورات است، خلاقیت در تولید محتوا در پینترست نیز کاملاً ضروری است. برای این امر همیشه در حال مطالعه و معاشرت با افراد گوناگون و دیدن کارهای خوب در پینترست باشید تا بتوانید خلاقیت خود را تقویت کنید و دید بسیار وسیع‌تری را داشته باشید.

از تصاویر خارق العاده در پس زمینه خود استفاده کنید

یکی از روش‌های مطمئن برای جذب کاربران و افزایش جذابیت صفحه شما، استفاده از تصاویر و عکس های خاص است که در پس زمینه قرار می دهید. تاکید ما برای تصویر پس زمینه، عکس هایی است که خودتان عکاسی کرده اید. اما اگر تصمیم به عکاسی ندارید و یا شرایط آن برای شما مهیا نیست، سعی کنید تصویر های خاص و منحصر به فرد را انتخاب کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

حتماً می‌دانید که هشتگ چیست ؟! همان علامت و نشانه آشنا که در همه شبکه های اجتماعی می بینید و استفاده می کنید، و به شما کمک می نماید تا محتوای شما بیشتر دیده شود. هشتگ همراه با کلمه های کلیدی شما را شگفت زده می کند. چرا که موجب معرفی محتوای شما به مخاطبان بیشتری می شود شما می توانید هر لحظه که دلتان بخواهد هشتگ های محتوای خود را حذف و یا اضافه و حتی ویرایش کنید. و این امکان را به کاربران می دهد که با جستجوی موضوع مورد علاقه خود ، به نتیجه های درست ، دقیق و دلخواه برسند.

محتوا سریالی درست کنید

محتوای شما در صورت جذاب و خاص بودن ، می‌تواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند. و وقتی مورد توجه  مخاطبان قرار گرفت می‌تواند آنها را به دنبال خود بکشد و با خود همراه سازد. محتوایی را در پینترست تولید کنید که مخاطب ها منتظر سری جدید آن باشند و با دیدن یکی از آن ها ،  برای دیدن سایر محتواهای قبل و بعد از آن هم علاقه مند شوند.

اهمیت اسم کاربری در پینترست

نام کاربری شما که در پینترست استفاده می کنید یک کلمه کلیدی است. به نوعی عنوان تجاری شما است. زمانی که فردی اسم کاربری شما را جستجو می‌کند ، محتوای تولیدی شما در پینترست در جستجوی نشان داده می‌شود که تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربران شما خواهد داشت.

قیمت های محصولات خود را بیان کنید

پین هایی را که در زیر آن ها قیمت محصولات عرضه شده است ، نسبت به آن هایی که قیمت ندارند طرفدار زیادی دارد. و این امر باعث توجه زیاد کاربران به محصول شما می شود. شما می توانید از این ویژگی بهینه استفاده را بکنید.

به روز باشید

سعی کنید به طور هفتگی محتوا در پینترست خود را عوض و به روز کنید. با این کار شما کاربران برای دنبال کردن صفحه شما مشتاق تر می شوند و باعث آپدیت جلوه دادن شما می شود و نشان می‌دهد که شما به کاربران و مخاطبان خود احترام و ارزش قائل هستید و همین امر سبب محبوبیت شما در پینترست خواهد بود .

مزیت های خدمات تولید محتوا در پینترست چیست ؟

یکی از کاربرد های پینترست در بازاریابی دیجیتال است که می تواند کمک بسیار زیادی برای گسترش کسب و کارتان به شما عرضه دهد. شما در پینترست می توانید محصولات خود را به صورت انلاین به فروش بگذارید. به این صورت که می توانید با اپلود کردن عکس محصول خود ، لینک سایت فروش خود را نیز زیر ان بنویسید. تا اگر کسی قصد خرید محصول شما را دارد به صورت مستقیم وارد سایت فروش شما شود و خیلی اسان و راحت خرید کند. یکی از اهداف ویژه پینترست دور هم جمع کردن افراد با سلیقه های خاص و مشترک است، که می‌تواند بازار هدف دقیق تری را به وجود آورد.

در پینترست هر مارک و برندی  می‌تواند با توجه به موضوع و زمینه فعالیت خود، به طور مستقیم به مخاطب هدف خود دست یابد. شما باید برای شناخته شدن به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد و رسمی باید تاییدیه بگیرید. با انجام این کار پین ها و محتوای تولیدشده در پینترست شما به صورت یک منبع تایید شده قابل اعتماد از بین دیگر محتواهای مختلف برای مخاطبان برجسته می‌شود ، مخصوصاً هنگامی که قصد هدایت مخاطبان به یک وب سایت دیگری را دارید انجام این کار خیلی مهم می شود.

امنیت

هم چون بسیاری از شبکه‌های اجتماعی که وجود دارد پینترست نیز برای بالا بردن امنیت و حفظ اطلاعات شخصی کاربران دارای تایید دو مرحله ای می باشد. فقط لازم است با ورود به تنظیمات شبکه پینترست و فعال کردن دکمه تایید دو مرحله ای این کار را انجام دهید ، در این صورت به هنگام هر بار ورود دوباره به این شبکه، جهت اطمینان برای شماره تلفن همراه شما اس ام اس ارسال می‌شود و برای ورود لازم است که ابتدا آن کد را وارد کنید و سپس وارد صفحه شخصی خود شوید.

خدمات تولید محتوا منلین

آژانس تولید محتوا تخصصی چگونه عمل می کند؟

یکی از مهم ترین چالش ها در قدم اول جهت ایجاد محتوا، انتخاب یک آژانس خدمات تولید محتوا تخصصی است که البته در این راستا می بایست کلیه موارد را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد. در راستای دستیابی به موفقیت، ابتدا باید شریک مناسبی را در این راه انتخاب نمود که در اینجا کارگزاری ایجاد محتوا تخصصی می تواند به عنوان یک شریک مناسب و ایده آل شناخته شود. نمایندگی تولید محتوا قادر است در جهت رشد و ترقی کسب و کار و زمینه فعالیت شما، کمک موثری محسوب گردد. به طوری که حتی بیشتر تصوری که در ذهن دارید، برای شما کمک و راهنما باشد.

این موضوع در تخصص بنگاه های خلق محتوا است که آگاه باشند جذب مشتری در هر کسب و کاری از مهم ترین اهداف صاحب کسب و کار و تجارت به شمار می رود و بین تجارت های مختلف، رقابت تنگانگی در جذب مشتری وجود دارد. بنابراین نمایندگی ایجاد محتوا تخصصی، اطلاعات لازم را در خصوص پیچیدگی و حساسیت این موضوع خواهد داشت.

در حال حاضر می توان گفت بالغ بر 120 هزار آژانس تولید محتوا در خصوص کسب و کارهای مختلف مشغول فعالیت هستند و البته رقابت تنگاتنگی در این صنعت به چشم می خورد.

بنابراین اولویت کار بر این خواهد بود که ابتدا یک نمایندگی ایجاد محتوای مناسب و ایده آل بیابید. پس از آن، در قدم دوم می بایست نحوه همکاری بین طرفین به صورت کاملا شفاف و به دور از هر ابهامی مشخص گردیده و وظایف طرفین تعیین گردد. از آنجا عملکرد هر بنگاه پدیدآوری محتوا تخصصی با سایر شعبه ها متفاوت است، لذا هر فردی جهت انتخاب نمایندگی ایجاد محتوا،‌ ترجیحات و اولویت هایی را مد نظر قرار می دهد.

ارائه مشاوره های مناسب

برنامه ریزی و خدمات تولید محتوا بر مبنای مشاوره هایی که لازمه کسب و کار مورد نظر است، از نخستین فعالیت های اصلی، مهم و تاثیرگذار آژانس های خلق محتوا به شمار می رود. ممکن است جهت بهبود کسب و کار و پیشرفت بیشتر در تجارت، برای اولین باز از وجود یک بنگاه ایجاد محتوا تخصصی بهره بگیرید.

در این صورت ضروری است عملکرد و فعالیت خود را بر پایه مشاوره های ارائه شده از سوی کارگزاری قرار داده و طبق آن پیش روید. البته در این راستا هیچ  گونه نگرانی وجود ندارد، چراکه نمایندگی ها در ارائه مشاوره ها و راه حل ها به گونه ای عمل می کنند که هم منافع مشتری محفوظ گردد و هم منافع صاحب کسب و کار.

فرض می کنیم که شما یک مشتری هستید. در این صورت از طریق امور مشتریان که در اکثر کسب و کارها به کار گرفته نشده است، از مزایا و امکاناتی بهره مند می شوید که به نفع شماست. از سویی دیگر، اگر در نقش صاحب کسب و کار باشید، بنگاه تولید محتوا قادر است زمینه های بازاریابی و خلاقیت در کسب و کار را به گونه ای هدایت نماید که جنبه های تبلیغاتی برای کارفرما حفظ شود.

در نظر گرفتن نتایج نهایی کار به صورت شفاف توسط آژانس تولید محتوا

هر یک از نمایندگی های خلق محتوا، رسیدن به ایده آل ترین، بهترین و مطلوب ترین نتیجه را جزو اولین اهداف خود به شمار می آورند. شعبه ایجاد محتوا این تخصص را دارد که تشخیص دهد در یک کسب و کار، انجام چه روندی می تواند موجب ریسک پذیری و یا موفقیت آن تجارت گردد و در نهایت موجب بهبودی عملکردها در آینده شود.

آژانس های تولید محتوا در این خصوص عملکردهای متفاوتی دارند. برخی از آنها به صورت مستمر و پی در پی به دنبال نشان دادن بازتاب نتایج عملکرد خود هستند. اما برخی دیگر در عمل ثابت می نمایند که قدرت عملکرد آنها در هدایت یک کسب و کار به چه اندازه بالا است. اگر صاحب کسب و کار هستید می بایست بنگاه های دسته دوم را مد نظر قرار دهید. چراکه عملی نمودن مشاوره ها و راهکارها و در نهایت اثبات نتیجه نهایی، می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار و انتخاب نوع شعبه و در نهایت رسیدن به موفقیت محسوب شود.

عملکرد تخصصی به عنوان مهم ترین عملکرد کارگزاری تولید محتوا

یک آژانس خدمات تولید محتوا تخصصی و ایده آل این رویه را در سرلوحه عملکرد خود قرار داده است که به طور مداوم مشغول یادگیری می باشد و از سویی دیگر، حجم آموزش آن به مشتریان، دو برابر آن چیزی است که آموخته است. این موضوع تخصص و تدبیر بنگاه خلق محتوا تخصصی را به اثبات می رساند. در این راستا همواره توصیه ها و مشاوره های رایگانی وجود دارند که بسیار مفید هستند. برای این منظور ابتدا می بایست از داشتن وبلاگ آن کارگزاری آگاه شوید تا بتوانید به مفید بودن و کاربردی بودن آموزش ها و مطالبی که دارند پی ببرید.

اکثر مشتریان که با هدف پدیدآوری محتوا و بازاریابی تخصصی، اقدام به انتخاب و مراجعه به بنگاه های پدیدآوری محتوا می نمایند، قصد کسب اعتماد و به دنبال آن کسب تجارب مفید هستند تا در روند کسب و کار و تجارت برای آنها راهگشا و کاربردی واقع گردد.

بررسی محتوای مورد نیاز توسط آژانس خلق محتوا

هر یک از کسب و کارها در زمینه خاصی فعالیت دارند و اینجاست که مهمترین بخش خدمات‌رسانی شعبه های تولید محتوا نمایان می‌شود که همان بررسی زمینه خدمات و فعالیت کسب و کار مورد نظر است. به عبارت دیگر مهم‌ترین عملکرد شعبه ها این است که ابتدا اطلاعات لازم و کافی را در مورد زمینه فعالیت شرکت مورد نظر در اختیار داشته باشند تا براساس زمینه فعالیت، به ارائه راهکار پرداخته و مسیر پیشرفت را طی نمایند.

در واقع هر کسب و کاری نیاز به محتوای خاصی جهت تولید خواهد داشت که بر پایه زمینه فعالیت آن تجارت تهیه و تولید می گردد. از سویی دیگر هر کسب و کاری با تعداد مخاطبین متغیری روبرو است. بنابراین کارگزاری های خلق محتوا می بایست براساس اینکه آن تجارت چه میزان مخاطب دارد، شروع به تجزیه و تحلیل و خلق محتوا نماید. بنابراین میزان مخاطبین در بررسی محتوای تولیدی بسیار مهم است و بایستی مرتبط با همان قالب انجام گردد.

خدمات تولید محتوا منلین

وسعت خدمات تولید محتوا در حوزه گردشگری را بیشتر بشناسیم

ارزش خدمات تولید محتوا قلمرو گردشگری حقیقتا احتیاجی به معرفی ندارد. در مسئله بی اندازه متشابه، می توان شاهد تولید محتوا قلمرو تفریحی بود. تولید محتوا در این نمودار در زمان های خاصی تشدد افزون تری می گیرد. گنجایش تولید محتوا و موضوع های مختلف در این نمودار قابل عرصه به میانجیه عدد و رقم نیست. با این حال خیلی از شرکت های عرصه دهنده خدمات مسافرتی و توریستی وجود دارد که بهترین دلالت و هدایت های ممکن را به افراد عرصه می کنند.

اقسام تولید محتوا قلمرو گردشگری مسئله های گوناگون دارد، و نمی توان بزرگی آن را در فرم تورها با مقصود های مشخص شده یکی دانست. کارشناسان این صنعت بسیار خوب می دانند؛ که برای کامیاب شدن باید قسمت های گشاده تری را زیر نظر قرار داد. تا به شکلی کلیت سلیقه ی مخاطب استتار داده شود، و او به راحتی هرچه تمام تر به نیاز خود معرض پیدا کند.

تولید محتوا قلمرو گردشگری بر مذاق جامعه اثرگذاری مستقیم دارد

تولید محتوا در نمودار گردشگری باید پشت‌گرمی خلق کند. این پشتگرمی به میانجی خدمات و نوشته‌های مناسب و عرصه راهنمایی های معلوم و روشن مقدور می شود. برای اینکه بتوان یک فرد را پر از شوق به سفر و دنیای گردشگری کرد؛ انجام این ماده الزامی است.

تا قبل از جاهد شدن دنیای تولید محتوا، سفر برای افراد گوناگون چندان جاهد نبود. می توان این مسیله را با نداشتن شناخت کافی از مکان ها و موقعیت های جغرافیای گوناگون یکی دانست. پس از روی کار آمدن دنیای خوشایند و هیجان انگیز تولید محتوا قلمرو گردشگری، قطعیت افراد برای یک سفر خوب و آزمودگی دلنشین بیشتر شد. تا جایی که این تورها و آژانس های مسافرتی بودند که با عرصه نکته ها و مسئله‌های جالب بر تصمیم گیری افراد نشانه می گذاشتند.

همین موضوع سبب شد تا بسیاری از فعالان این قلمرو به فکر تولید محتوا جاهد تر در این زمینه باشند. تحریض در این زمینه ( مانند هر قلمروی دیگری) بر افکار افراد گوناگون، در تغییر کردن آداب سفر و صنعت توریست نتیجه مستقیم میگذارد. بدین‌ لحاظ پوشش نوشته ها گوناگون قسمت مهمی از وظیفه کار و کسب های  فعال در این زمینه می‌باشد.

کار سازی کردن به تمامی اکناف در تولید محتوا قلمرو گردشگری

تولید محتوا قلمرو تفریحی تنها به شناسایی یک موقعیت و آثار باستانی یا تاریخچه و فرهنگ زنده در آن اختصار نمی شود. در حقیقت وظیفه ی آن، تنها این موضوع را استتار نمی دهد. با توجه به این مسئله کار و کسبی در این زمینه کامیاب خواهد بود که به باز بینی و عرصه نوشته‌ها و مسئله‌های ناچیز در یک سفر و یا بررسی از یک مکان و موقعیت خاص بپردازد.

به زبان ساده تر می توان بیان کرد که تولید محتوا قلمرو مسافرتی نباید نیاز از بین‌ برده نشده و سوال جا مانده ای را برای مخاطب خالی باقی بگذارد. سفر مراحل گوناگونی دارد. از قسمت معرفی مکان و محل جغرافیایی مورد نظر، بازبینی تور های حاضر، بازبینی هتل ها  و رستوران ها تا خرید بلیط و تخفیفات مرتبط. بزرگی و حساسیت نوشته‌ها آنجا مشخص می شود، که تولید محتوا قلمرو جهانگردی باید به تک تک جزئیات مرتبط به این موارد بپردازد. بدست آوردن شناخت بیشتر کمک می کند، تا حتی از رقبای حاضر نیز پیشی بگیرید.

نوین بودن و تازگی در تولید محتوا قلمرو گردشی

صحیح می‌باشد‌‌‌ که حقیقت تازگی، همیشه در تولید محتوا با محوریت های گوناگون، نکته و پایه کار می‌باشد. ولی این مسئله در دنیای بزرگ تولید محتوا گردشگری ابهتی دو برابر پیدا می کند. به عنوان مثال را شاید بتوان بیان کرد که یک دستور کار خاص آشپزی هیچ زمان گرفتار تغییر نمی باشد. و برای معرفی کردن آن می توان به عرصه دستورات کلی به همراه خصوصیات بسندگی نمود.

ولی در تولید محتوا قلمرو مسافرتی نباید به یک دستور کار رسمی ( مانند معرفی جاذبه های توریستی یا جمعیت یک کشور یا شهر خاص ) بسندگی کرد. تولید محتوا در این زمینه باید بیات کننده باشد. بصورتی که مخاطب خود را در موقعیت مورد نظر تجسم کند. و از مختصات و جزئیات محیط یا غذای معروف کشور مربوطه هوشیاری کامل بدست آورد. این تصور در اخر تعشق او را برای آزمودگی سفر تحریض خواهد نمود. بدین سبب کنار گذاشتن کلیشه ها در تولید محتوا قلمرو تفریحی حرف اول را می زنند.

خدمات تولید محتوا قلمرو گردشگری باید نظرات مخاطبان را نیز جلباب دهد

رباینده است بدانید که نظاره‌ گران و بازخورد های افراد گوناگونی که از محتوای توریستی سابق الذکر استفاده کرده اند خود محتوا و نوشته های پر ارزشی است، که می تواند به عنوان پژوهش‌های وهله‌ای به دیگران عرصه شود. این موضوع کمک می کند تا به شکلی هم بازاریابی برتری انجام دهید و هم در تولید نوشته‌های جدیدتر افکار نو و تمایل خاص تری داشته باشید.

قدرت نظر مخاطبان در آزمودگی سفری که توصیه و مشاوره های لازم به میانجی تولید محتوا قلمرو توریستی توسط شما شکل گرفته است، از تبلیغات محتوا در نگرش کاربران کم‌ شده و بر اعتماد سازی فراوان بر نکته ها و راهنمایی های شما اضافه می‌کند. این مسئله‌ای می‌باشد که هر کار و کسب مربوط با گردشگری و صنعت توریست می تواند به آن اطمینان کند. جالب است بدانید که 90 درصد از طریقه پیدایش اعتماد، و اثر پذیری از محتوا از همین راه شکل می گیرد.

خدمات تولید محتوا منلین

خدمات تولید محتوا در زمینه های مختلف رو چطور انجام بدیم؟

خدمات تولید محتوا در زمینه های مختلف: برخی تصور می کنند که تولید محتوا فرایندی بسیار پیچیده است و صرفا با صرف وقت و همکاری چند تن از متخصصین صورت می گیرد البته که همین طور است بسیاری از محتوا هایی که بر اساس اهداف خاص و طبق برنامه ی از پیش تعیین شده تولید می شوند فرایندی به نسبت طولانی و با صرف هزینه دارند اما نکته ای که لازم است بدانید این است که همه ی موجودات همواره در حال تولید محتوا هستند .

تمام مکالمات و کارهایی که انجام می دهیم نوعی محتوا است که به وسیله ی ما تولید و اجرا می شود . گاهی این محتوا ها به شکل خوداگاه و با تفکر و تعقل صورت می گیرد گاهی نیز ما صرفا ان ها را از سر عادت انجام می دهیم .محتوا های تولید شده همیشه یک پیام یا مفهوم را به مخاطب می رسانند .که حال می توان برای ان مفهوم و پیام درجات ارزش متفاوت قائل شد .امروزه متخصصین و صاحب نظران بیشتر به اهمیت محتوا های تولیدی و قالب ان ها پی برده اند.

امروزه تلاش می شود به کمک کنترل و سازمان دهی محتوا های تولید شده و هماهنگ سازی انها در قالب های سازگار و همگون بتوان مفاهیم ارزشمند و هدفمند را به سایر مردم انتقال داد و بر روی ان ها اثر گذاشت . در این متن به نمونه هایی از محتوا های تولید شده در زمینه های مختلف اشاره می شود.

خدمات تولید محتوا منلین

خدمات تولید محتوا در زمینه تعلیم و تربیت

 به جرات می توان ادعا کرد که فرایند تولید محتوا در این عرصه بسیار حائز اهمیت است و لازم است که هزینه و وقت بسیاری برای ان صرف شود . زمانی یک کشور و یا یک گروه و حتی یک فرد می تواند پیشرفت کند که از اموزش های کافی و مناسب و کارامد بهره برده باشد . یک محتوای اموزشی همواره مخاطب خاص خود را دارد و تنها برای یک گروه خاص می تواند مناسب باشد و نیاز ها را بر طرف کند . تولید یک محتوای اموزشی حتما باید همراه با تحقیقات جامع و موثق در مورد موضوع اموزش و ویژگی های کلیدی گروه مخاطب باشد .

این نوع محتوا باید با سن ٬ جنسیت ٬ سطح سواد ٬ توانایی های جسمی و اجتماعی و… مخاطبان سازگار باشد. برای مثال یک اموزش تصویری نمیتواند مناسب گروه نابینایان باشد. دفترچه های راهنمای وسایل٬ پک های کمک تحصیلی٬ کتاب ها٬ موسیقی ها ٬ سریال ها و سینمایی ها و نمونه های مشابه همگی از انواع محتوا های تولید شده در زمینه اموزش هستند.

خدمات تولید محتوا در زمینه بازاریابی و تجارت

این زمینه به تازگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . در گذشته صاحبان کالا یا خدمات منتظر می شد تا مشتری یا مخاطب او را پیدا کنند اما امروزه به کمک محتوا های تولید شده که جنبه ی تبلیغاتی دارند خود به سراغ مخاطبان خود می روند و دیگر خبری از انتظار برای شناخته شدن و سپس انتخاب شدن نیست .

برای تولید محتوا در این زمینه لازم است شما بتوانید به خوبی کسب و کار خود و اهداف پشت ان را به مردم نشان دهید همچنین باید درست کاری و کیفیت و برتری خود را به مردم اثبات کنید . محتواهای این چنینی بایدسرگرم کننده وجذاب تولید شوند و تا بتوانند توجه و نظر مثبت مخاطب را به خود جلب کنند.این گونه محتواها می توانند در سطح بین المللی نیز صورت بگیرند و بسیار در ورود ارز به کشور موثر باشند. تبلیغات تلوزیونی و پنجره ای٬  انواع بیلبورد ها پوستر ها و تراکت ها ٬ همگی نمونه ای از تولید محتوا در زمینه تجاری هستند .

خدمات تولید محتوا در زمینه های مختلف سیاسی

سیاستمداران و مسئولین می توانند با داشتن یک سخنرانی مناسب بسیاری از ناارامی ها و نگرانی های مردمی را ارام کنند و ثبات ببخشند . همچنین به کمک محتوا های مناسب و هوشمندانه می توانند در مذاکرات مختلف به اهداف خود برسند . از رموز کار سیاستمداران می توان به هماهنگی محتوای سخنان و محتوای حرکات وزبان بدنشان اشاره کرد این چنین می شود که یک سیاست مدار و یا یک مسئول دولتی میتواند بسیار تاثیر گذارعمل کند و تصمیمات خود را عملی کند . مناظره های انتخاباتی و یا بحث هایی که برای رسیدن به یک توافق اتفاق می افتند از قبل برای تمامی کلمات و حرکات بدن موجوددرانها برنامه ریزی شده است و هدفمند پیش می روند .

خدمات تولید محتوا ورزشی

 ورزش های متفاوت همگی یک محتوای قوی دارند . این محتوا به کمک فعالیت های فیزیکی و یا رفتارهای افراد درون گروه ها وتیم ها و یا تک نفره خود را نشان می دهد. بسیاری از ورزش ها در جریان اتفاقات مختلف به وجود امده اند و بسیاری از انها محتوای اعتراضی نسبت به شرایط موجود در زمان خود را داشتند . حتی امروزه نیز بسیاری از مسابقات ورزشی در جهت اهداف خاص مانند صلح ٬ کمک به خیریه ها ٬ جلب کردن نظر مردم به موضوعی خاص و … رخ می دهند.

ورزش و مسابقات ورزشی زبانی برای بیان موضوعاتی است که نمیتوان انها را با کلمات و تصاویر نشان داد . بسیاری از افراد داستان زندگی خود را به کمک فعالیت خود در یک حرفه ورزشی بیان می کنند . این گونه محتوا ها برای اینکه درک شوند نیازمند داشتن زمینه های درون فردی و درک کافی نسبت به تاریخچه و هدف ان ورزش هستند .

خدمات تولید محتوا برای بازی های دیجیتال

بازی های یکی از فرمت های تولید محتوا هستند که به بازی کننده این امکان را می دهند که خود فرایند رسیدن به معنی و مفهوم را طی کند . اغلب بازی ها دارای یک داستان هستند و به مقصد و غایتی می رسند . محتوا های تولید شده توسط بازی ها می توانند بسیار موثر و مهم باشند چرا که فرد با ان وقت می گذراند و نسبت به ان کشش و هیجان دارد .

محتوا ها تمام زمینه های زندگی مارا فرا گرفته اند. ما به عنوان یک مخاطب باید نسبت به انها هوشمندی لازم را داشته باشیم و بدون تحلیل و بررسی انها را نپذیریم و نسبت به انها فعال باشیم .زمینه هایی که در این متن ازانها نام برده شد ازکلیدی ترین انها بودند وسایر زمینه ها را میتوان به عنوان زیر مجموعه انها قرارداد.اگر به عنوان یک تولیدکننده محتواکارمی کنید لازم است ابتدازمینه ی تاثیرگذاری خود را انتخاب کنید وسپس با قوانین موجود دران زمینه شروع به فعالیت کنید.صداقت وانسانیت رافراموش نکنید.

خدمات تولید محتوا منلین

با خدمات تولید محتوا سرگرمی میشه درآمد داشته باشیم؟

قبل از هرچیز بهتر است بدانیم چه اتفاقی افتاد که مردم بیشتر بسوی تولید محتوا سرگرمی کشیده شدند؟ خب اینکه انسان به طور فطری به تفریح و سرگرمی نیاز دارد شکی در آن نیست، هیچ کدام از ما نمیتوانیم به زندگی یکنواخت بسنده کنیم و انسان ذاتا بدنبال تنوع و شادی در زندگی خویش بوده است. حتی آن‌هایی که دارای شخصیتی جدی و سخت‌گیر هستند هم برنامه هایی دارند که برای لحظه ای رهایی از گرفتاری های این دنیا به آن روی می آورند پس همگی سعی میکنیم برای احیاء دوباره روحیه مان ساعات مفرحی را  به روز هایمان اضافه کنیم.

چطوری با خدمات تولید محتوا سرگرمی به سود مالی برسیم؟

بدیهی است که با زندگی در عرصه تکنولوژی و ارتباطات، نوع تفریح و سرگرمی نیز تغییر کرده است و امروزه همگی ما از انواع سرگرمی های دیجیتالی بهره میبریم که پیامد های مثبت و منفی را در برمی گیرد.

این دیجیتالی‌شدنِ سرگرمی در فضای مجازی انواع مختلفی دارد و از بازی‌های اینترنتی و رایانه ای و موبایلی گرفته تا انواع شبکه‌های اجتماعی اعم از تلگرام و واتس اپ و توییتر و اینستاگرام و… را در برمی‌گیرد. این سرگرمی ها رابطه تنگاتنی در برانگیختن روح و روان انسان دارد؛ مثل بازی رایانه ای که شما در آن نقش ناجی یک نفر را دارید یا باید به جست و جوی چیزی بگردید همه ی اینها در برانگیختن هیجان شما نقش بسزایی را ایفا می کنند، پس طبیعی است اگر به طرز ناخود آگاه جذب این نوع از سرگرمی ها شویم.

خدمات تولید محتوا منلین

بنابراین آنچه محرک انسان به سمت و سوی این سرگرمی هاست را میتوان در آرامش و آسایش، جست و جو و تفرج، جاذبه وکشش خلاصه کرد.

اکنون  بیایید نگاه دقیقی به آنچه در اینستاگرام می گذرد بیاندازیم!

اگر بیاد داشته باشیم نسخه های اولیه اینستاگرام در قالبی بود که ما تنها میتوانستیم در به اشتراک گذاشتن عکس در آن فعالیت کنیم و همه جهان به نیز به آن واقف بودند جز ایران، الان هم ماهیت اصلی آن همین است با این تغییر که گزینه های جدیدی مثل تماس ویدئویی، لایو و… به آن اضافه شده است. حال چرا در نسخه های بروز شده ی اینستاگرام بجای عکس بیشتر از ویدئو استفاده میکنند؟

اگر دقیق تر به اینستاگرام امروزی نگاه کنیم متوجه می شویم که مردم ایران از اینستاگرام برای جست و جو بجای گوگل، برای کسب و کار بجای لینکدین، برای به اشتراک گذاشتن ویدئو بجای یوتیوب و… استفاده می کنند؛ و به طور کل میتوان گفت که امروزه اینستاگرام جایگزین دیگر شبکه های اجتماعی شده است.

وقتی که تولیدات و کارهای ایرانی متوجه این میزان از تقاضا و فعالیت عموم مردم در اینستاگرام شدند تصمیم گرفتند از آن پلی برای پیشرفت کسب و کار خود بسازند ولی بیخبر از آنکه 90% از حضور مردم در اینستاگرام برای بهره بردن از جنبه تفریحی آن بود.

حال چطور کسب و کارها را از طریق تولید محتوا سرگرمی به موفقیت برسانیم؟

از آنجا که متوجه شدیم اقبال عمومی مردم از تولید محتوا سرگرمی بیشتر از محتوا های دیگر است پس ما یک قدم جلوتر هستیم و این کار را برای ما راحت تر میکند.

راهکار های مفید برای تولید محتوا در حیطه سرگرمی:

1- قبل از هر چیز حواسمان باشد که هرچه مطالب ما بروزتر و جدید تر باشد برتری ما نسبت به سایت های دیگر نیز بیشتر است. بهترین و جدیدترین موضوعات تفریحی را پیدا کنید و هرگز تنوع را فراموش نکنید؛ انسان ذاتا به دنبال تنوع است و اگر این ویژگی در سایت شما باشد سبب حفظ و افزایش مخاطب میشود.

2- از آنجایی که 90% حواس ما از طریق بینایی است پس باید در تولید محتوای خود از تصاویر گیرایی که مخاطب را به خودش جذب کند استفاده کنیم. گاهی یک عکس بیشتر از کلمات حرف برای گفتن دارد مانند کاریکاتور ها؛ همه ما در کتاب های آشپزی قبل یا بعد از خواندن دستور العمل پخت بدنبال عکس آن غذا هستیم؛ پس بیاد داشته باشیم که تصویر مرتبط را در کنار مطالبمان درج کنیم.

خدمات تولید محتوا منلین

تولید محتوا سرگرمی در نظر شما چه معنی میدهد؟

3- شاید وقتی به عبارت محتوا سرگرمی یا تفریحی که فکر میکنید تنها به یاد مطالب طنز و خنده دار بیافتید اما واقعیت کار اینطور نیست، شما میتوانید از انواع مسابقه، دانستنی راجب شخصیت متولدین ماه ها، طرح چیستان یا معما، مطالب روانشناسی و… بهره ببرید و در نظر داشته باشید که جلوه و طراحی سایت شما نیز نقش مهمی را در جذب مخاطب که به دنبال خود موفقیت شما را بهمراه دارد ایفا میکند.

4- عبارت “همیشه حق با مشتری است” را فراموش نکنید. سعی کنید همواره از آنچه باب میل و علاقه مردم است استفاده کنید. در تولید محتوای سرگرمی هیچ قاعده و چهارچوبی وجود ندارد پس شما میتوانید آزادانه تنها با توجه به سلیقه مخاطب فعالیت کنید و هربار پس از درج مطالب از میزان بازدید میتوانید به مورد توجه بودن کدامین مطلب آگاهی کسب کنید و از آن در مطالب بعدی نیز استفاده کنید. حتی میتوانید از آنها بپرسید چه موضوعاتی را بیشتر دوست دارند؟ و با توجه به نظرات و ایده های مردم بدنبال مطالب مناسب بگردید.

5- حواستان به موتور های جست و جو گر باشد. گوگل آنچه را مردم بیشتر جست و جو کرده باشند را حول محور قرار میدهد. پس باید مطالب سایت خود را به گونه ای کلیدی وار و مهم درج کنید تا با یک کلیک گوگل سایت شما را در زمره کلماتی که مخاطب جست و جو کرده است قرار دهد، که در این کار باید از یک تیم متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

6- از خبر های روز می توانید کمک بگیرید. استفاده از تیتر ها و جمع آوری مطالب جدید و بروز خبری می تواند به شما در پویایی و بالا بردن میزان مخاطب در سایت تان کمک کند.

خدمات تولید محتوا منلین

جنگ بازاریابی محتوا بر سر چیست؟

مدت‌ها است که بازاریابی محتوا تبدیل به یک مبارزه یا جنگ شده است مبارزه‌ای که هیچ محدودیتی ندارد و همه به دنبال تسخیر ذهن‌های مخاطبان هستند. در گذشته به دلیل اینکه تعداد محتوا کم بود به راحتی افراد می‌توانستند در موضوعات مختلف تولید محتوا کنند اما با روی کار آمدن برند‌های بزرگ در سراسر دنیا، تولید محتوا آنچنان گسترده شد و در موضوعات مختلف محتوا تولید شد که گویا هیچ چیزی برای تولید محتوا باقی نمانده است.

آماری که در مورد بازاریابی محتوا صورت گرفته بود نشان می‌داد که بازاریابی محتوا تا سال 2019 به صنعتی 313 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد. الان که در سال 2020 هستیم به واضح این موضوع برای ما ثابت شده است.

اینکه در آینده چه اتفاقی برای بازاریابی محتوا خواهد افتاد اصلا مشخص نیست و به همین علت تبدیل به معضلی برای بازاریابان تولید محتوا شده است. قطعا نیاز‌های تولید محتوا در 10 سال آینده بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی خواهد بود که الان است، همانطور که نیاز‌های تولید محتوا در این زمانه بسیار متفاوت‌تر از چند سال پیش است. به دلیل اهمیتی که گوگل به محتوا می‌دهد، تولید محتوا روز به روز در حال گسترش است و همه سعی در جذب مشتری دارند.

اصول تولید محتوا در جنگ های بازاریابی محتوا

خدمات تولید محتوا دارای یک سری اصول است که باید در بازاریابی محتوا در نظر گرفت که عبارتند از:

  • همیشه در بازاریابی محتوا به دنبال ایجاد ارزش و کسب اعتماد باشید
  • نیازهای مخاطبان را شناسایی کنید و محتوایی تولید کنید که پاسخگوی نیاز‌های آن‌ها باشد
  • اگر قرار است محتوایی را به مخاطبان ارسال کنید حتما قبل از ارسال از مخاطب اجازه بگیرید
  • همواره به مخاطبان توجه کنید و کاری کنید که آن‌ها از توجه شما آگاه باشند

ممکن است بعد از خواندن مطالب بالا دچار سردرگمی شوید به این صورت که ما اول در مورد جنگ محتوا صحبت کردیم و سپس گفتیم که باید به مخاطبان توجه کنید و با توجه به نیاز‌ آنان محتوا تولید کنید. جواب به این شکل است که جنگ یه مفهوم استعاری است و زمانی از این مفهوم استفاده می‌شود که محتوای شما با سایر محتوا‌ها در رقابت است.

خدمات تولید محتوا منلین

 هدف خدمات جنگ بازاریابی محتوا

هدف این جنگ به دست آوردن ذهن و فکر مخاطب است تا بتوانیم آن را به یک مشتری تبدیل کنیم. به بیان ساده‌تر وقتی شما یک محتوایی تولید می‌کنید، هدف این است که مخاطب را کم کم آماده کنید تا بتوانید او را به یک مشتری تبدیل کنید زیرا اگر مخاطب به مشتری تبدیل نشود بازاریابی محتوا ارزشی ندارد. با تولید محتوا کاری می‌کنید که وقتی مشتری خواست یک چیزی را بخرد که شما هم آن را ارائه می‌دهید، اولین جایی که به ذهنش می‌رسد، شما هستید.

همانطور که یک رهبر باهوش درمیدان جنگ سعی می‌کند بدون جنگ و درگیری دشمن را شکست دهد، یک بازاریاب محتوا هم باید سعی کند افکار مخاطبان را طوری آماده کند که آن‌ها حاضر باشند به مشتری تبدیل شوند و خرید کنند و این تبدیل مخاطب به مشتری صورت نمی‌گیرد مگر اینکه شما با توجه به نیاز مخاطب، محتوا تولید کنید و سعی کنید به مخاطب ارزش و احترام قائل شوید.

چطور می‌توانییم در نبرد خدمات تولید و بازاریابی محتوا موفق شویم؟

استفاده از قانون 80/20

اولین کاری که باید بکنید استفاده از قانون 80/20 است. این قانون به این صورت است که 80 درصد نتایج از 20 درصد کارها است. با توجه به این قانون شما باید استراتژی تولید محتوا خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که تمرکز خود را بر روی 20 درصد از محتوای خود بگذارید و سعی کنید آن‌ها را به نحو عالی تولید کنید.

انتخاب موضوع تولید محتوا

دومین کار انتخاب موضوعات است. شما باید بدانید به چه دلیلی تولید محتوا می‌کنید. باید برای تولید محتوای خودتان نقشه راه داشته باشید و اجازه ندهید محتوایی که توسط سایر برندها تولید می‌شود، محتوای شما را تحت الشعاع قرار دهد.

استفاده از منابع مختلف

جنگ بازاریابی محتوا با کار بعدی استفاده از منابع مختلف است. از منابع مختلف برای محتوای خود استفاده کنید. منابعی که موثق و قابل اعتماد هستند هر چه تعداد منابع بیشتر باشد بازدهی خوبی خواهد داشت. دائما در حال جستجوی محتوای مناسب باشید و از وبلاگ‌ها، اینفوگرافیک‌ها و سایر موارد استفاده کنید.

توضیحات خودتان را به محتوا اضافه کنید

نکته‌ی دیگری در جنگ بازاریابی محتوا توضیحات است، بخش اعظم محتوای شما هنگام جمع آوری از منابع مختلف به وجود می‌آید اما باز هم نیاز است شما هم یک توضیحی در مورد هر بخش ارائه دهید. به هر طریقی که می‌توانید سعی کنید چند جمله به این مطالب اضافه کنید مطابی مانند معرفی یک ایده و هر چیزی که می‌تواند مفید و سودمند باشد. و در آخر، همیشه منابع را ذکر کنید و به قوانین کپی رایت احترام بگذارید.

خدمات تولید محتوا منلین

تولید محتوای تبلیغاتی

خدمات تولید محتوا تبلیغاتی شما باید روی بازاریابی محتوای سایتتان توجه ویژه ای داشته باشید، با تولید محتوای تبلیغاتی حرفه ای می توانید به یک بازاریاب خیلی خوب برای محتوایتان تبدیل شوید.

تبلیغی که برای محتوای سایتتان انجام می دهید، هرگز نمی تواند به اندازه ی تولید محتوا برای شما سودمند باشد. اما همین یک بخش بسیار مهم و حیاتی برای موفقیت است. در واقع بسیاری از بازاریاب های معروف دنیا بر این باورند که باید زمان بیشتری را برای تبلیغات صرف کرد.

پیدا کردن 10000 نفر کاربر جدید هوشمندانه تر از ساختن آنچه است که قبلا ایجاد کرده اید، تعداد کسانی که همیشه مخالف تولید کردن هستند زیادند. Derek Halpern

Derek Halpern بر این باور است که باید 80% از وقت خود را صرف تبلیغ مطالبتان کنید و 20% دیگر را به تولید آن بسپارید. از آنجایی که رویکرد های تبلیغاتی یکسانی برای تولید محتوای تبلیغاتی وجود ندارد، این نکات را در زیر آماده کرده ایم که بتواند کمک شایانی به حرفه ای تر کردن کار کند.

در سایت

تبلیغ های مناسب در این زمینه از صفحه اصلی آغاز می شود. قبل از اینکه حتی به فکر کردن در مورد کارهایی مانند بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا روابط عمومی بپردازید ، مواردی وجود دارد که باید در وب سایت خود و با محتواهایی که تولید می کنید انجام دهید تا در آینده بتوانید تبلیغات انجام دهید.

دکمه های به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

تشویق کردن افراد برای به اشتراک گذاری مطالبتان در شبکه های اجتماعی یک تبلیغلاتی عالی برای شما به حساب می آید. ب رای این کار افزونه هایی وجود دارد که از آن استفاده کنید برای اینکه دکمه ی به اشتراک گذاری مطالب را برای به اشتراک گذاری مطالبتان ایجاد کنید، افزونه هایی مثل Share This،Shareaholic این کار را برای شما انجام می دهند. فعالیت در شبکه های اجتماعی نه تنها باعث ایجاد ترافیک برای سایتتان می شود بلکه یک بک لینک قوی هم می توان برای سایتتان ایجاد کنید.

موارد زیر هم در تولید محتوای تبلیغاتی نقش بسزایی دارند :

  • Call To Action
  • بهبود عناوین
  • از مطالب با کیفیتی که قبلا تولید کردید یاد کنید
  • از محتوای تاثیر گذار استفاده کنید
  • محتوایی را بسازید که مشکلات را حل کند
  • مطالب طولانی بسازید
  • محتوای ویدیویی بسازید
  • از پادکست ها استفاده کنید
  • محتوایتان را در قالب فایل PDF بسازید
  • نتیجه گیری کنید

خدمات تولید محتوا منلین

کارگاه بازاریابی محتوایی چه مباحث مهمی دارد؟

می‌بایست دوره بازاریابی محتوایی قادر باشد قراردادهای گوناگون را وهله استتار اسقرار دهد‌. در حقیقت لازم می‌باشد زمینه‌ای مهیا بشود که طریقه بازاریابی به صورت ژرف نگر شکل گرفته شود. نخستین قدمی که در دوره در موقعیت بازبینی اسقرار می‌گیرد این می‌باشد که به چه علت از بازاریابی محتوا زایل شده بهره بگیریم؟ بازاریابی محتوایی به این منظور است که اشخاص توانمند باشند با تشریح کردن خواستاران را مجذوب کنید ولی به منظور تبیین به چه طریق می‌باشد و چه فرقی با بقیه‌ی تشریحات حاضر دارد از جمع مقوله‌ها کارگه به حساب می‌آید.

کارخانه بازاریابی محتوایی بازبینی میکند که فرق میان بازاریابی محتوا محور و آگهی چه چیزی است و این میان چیزی که خیلی اهمیت دارد قرارهای هر یک می‌باشد. تعدادی تعقل می‌کنند زمانی که گفت و گو از خدمت‌های دوره بازاریابی محتوایی می‌باشد به این منظور که همان جور آگهی‌ها ثبات است شکل گیر که این اندیشه به صورت کلی غلط می‌باشد. در کارگاه بازاریابی محتوایی تعیین می‌شود که محتوای تکلیف شده با آگهی‌ها خیلی تفاوت دارد و هر کدام در راه صحیح خود شرح حال بدست می‌آورند.

کارخانه بازاریابی تعلیم می‌دهد که چگونه در کم ترین وقت صورت پذیر یک محتوای زیبنده تکلیف شود. بدین سبب یکی از بخش‌های پر اهمیت دوره بازاریابی محتوایی این می‌باشد که تندروی در چه موقعیتی اسقرار داشته باشد. وقت و تندروی دو کلید خیلی پر اهمیت می‌باشند. در حقیقت کارگه بازاریابی محتوا علامت می‌دهد که اصل بنیادین چگونه می‌باشد. محتوا نوشتن در دیده نخست راحت می‌باشد ای در صورتی می‌باشد که حقیقت مسئله چیز دیگری می‌باشد.

مباحث مهم کارگاه بازاریابی محتوایی

کارگاه بازاریابی به چگالی لغات خیلی زیاد اهمیت می‌دهد به شکلی که بهره‌گیری گزافه از مقلاد اصلی را اعراض می‌کند و در این طرح تشریح بسیاری عرصه می‌شود‌. در نظاره داشته باشید که دوره بازاریابی محتوا در جهت کسانی که چگالی لغات را صحیح مدنظر استقرار نمیدهند.

دو مسیر را توصیه می‌کند، مسیر اول تمام به شمه می‌باشد به این منظور که در ابتدا واژه‌ای کلیدی وافعی را داخل قسمت پر اهمیت مقاله کرده و بعد در جهت کم بودن موردهای مناسب را در قسمت‌های گوناگون مقاله فرو کند. مسیر دوم دیده جز به تمام می‌باشد. در این راه اشخاص می‌بایست تلاش کنند تا در هز ۱۰۰ کلمه یک بار از کلمه‌ کلیدی بهره گیری کنند و این طریقه را به شکل پاراگرافی نیز متعاقب کنند.

کارخانه خدمات تولید محتوا و  بازاریابی محتوایی تدریس می‌کند که چگونه قادر می‌باشند مختوای تولید شده را به صدر نتیجه‌های گوگل افزون کرد. این در صورتی می‌باشد که در این کارگاه شروط و ضابطه حاضر خود قسمت بندی‌های گوناگونی را دارا می‌باشد.

دوره بازاریابی محتوایی در جهت فروشگاه‌های اینترنتی چند نمونه نظرات تازه دارد این در صورتی می‌باشد که در جهت شرکت های بزرگ و کوچک ایده ‌های گوناگونی در نظاره رفته شود. در کارگاه بازاریابی محتوایی در جهت یک کالای تازه آگاهی‌های ژرف نگر و تازه‌ای تکلیف می‌شود این در صورتی می‌باشد که اشخاص در جهت کالاهای تازه و رقابتی می‌بایست قادر باشند بازبینی‌های برتری را موردنظر استقرار بدهند.

هدف

کارگاه بازاریابی محتوایی سماجت بر گلاویز شدن با غول‌ها را دارد. در حقیقت فهرست خصوصیت‌های کارگه بازاریابی این مورد خیلی پر اهمیت است‌ در هر صورت زمانی که یک کالا به قصد فروش داریم اشخاص دیگری از این کالا کامیاب می‌باشند. علی‌التصال این کالاها می‌باشند که ایفا کننده شمایل بنیادین به ما هستند. دوره بازاریابی محتوایی به طور قدم به قدم تا ناکامی یک رقیب پر قدرت جلو میرود.

بهینه سازی از نظر بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی کم هزینه نمودن ارزش تقلیل محتوا را خیلی مهم‌ می‌داند. اول در جهت هر مسئله بخش بندی محتوایی ژرف نگری شکل می‌گیرد به این صورت کسانی که اراده دارند در راه بازاریابی محتوا به صورت صحیح عزیمت کنند می‌بایستی بدانند که این راه بازاریابی محتوا به صورت ژرف نگر و اساسی جلو می‌رود و تمام چیزها شمرده شمرده و جلوه‌گر می‌باشد. کارخانه بازاریابی محتوایی رو سطح شگرد فن تایربندی محتوا اصرارورزی می‌کند. تماما شگرد فن‌های گوناگونی در این شالوده دارای هویت دارد که توانمند است که خیلی با ارزش باشد یکی از فن‌های خیلی پر اهمیت در کارگاه بازاریابی محتوایی شگردفن‌ حلقه‌های درهم می‌باشد و مورد دیگری شگردفن حلقه‌های درهم خواهد بود.

افزایش ویروسی محتوا از گزینه‌های دیگری می‌باشد که خوب‌تر می‌باشو به صورت ژرف نگر و بی پرده مورد برآورد استقرار گیرد. تماما بالا رفتن‌های انقجاری با فروختن‌های انفجاری همقدم می‌باشند و این صورت می‌بایست به طور چندین جلسه تعلیمی طولانی مورد بازبینی اسقرار بگیرد. اشخاصی که قصد دارند به یک محتوا نویس خود در شالوده بازاریتبی درآیند قادر هستند اصل‌های ژرف نگر و صحیح تکلیف نویسی‌های مجذوبی را بیاموزند. چیزی که پر اهمیت می‌باشد وارد شدن به فروختن افزون تر و در عملکرد تبدیل به کاردان به خواستاران‌های همیشگی می‌باشد.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *